Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset voimaantuvat seurassani

Vierailija
04.05.2018 |

Ihmiset kertovat minulle luottamuksellisia asioita ja tuntuvat pitävän minusta aidosti. Kuuntelen kyllä mielelläni, koska olen yleensäkin kiinnostunut ihmisistä ja muutenkin haluan olla avuksi.

Mistähän tuo tuollainen tulee? Itselläni on välillä kovinkin rankkaa, mutta vaikea avautua kenellekään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kohtalotovereita?

Vierailija
2/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama juttu. Lienen empaattinen ja hyvä kuuntelija, mutta luulen että kaikkein tärkeintä on luotettavuus. He uskovat etten tuomitse enkä kerro kenellekään.

Vähän sellainen rippi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
4/4 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanlainen, ja välillä se tuntuu tosi raskaalta, sillä itselläni ei ole oikein ketään jolle avautua omista huolista.

En tiedä mistä sellainen tietty luotettavuus huokuu, mutta ystävät tykkäävät usein kertoa asioistaan. Harvemmin tarjoan heille mitään ratkaisuvaihtoehtoja, lähinnä vain ymmärrän ja kuuntelen. En tuomitse enkä lauo ehdottomia mielipiteitä, vaikka todellisuudessa olisinkin eri mieltä. Minun on helppo nähdä asiat eri näkökulmista ja samaistua toisten tuntemuksiin, joten minulle puhuva ihminenkin varmasti aistii tietynlaisen ”aitouden” tilanteesta ja minusta.