Suuttuisitko tästä?
Saat sisareltasi syntymäpäiväkortin, tai niin luulet, kunnes luet tekstipuolen: kortti on osoitettu miehellesi ja sinusta on mainittu vai etunimi perässä, vaikka teillä on eri nimet. Kortissa toivotetaan onnea molemmille, koska kummankin syntymäpäivä on toukokuussa, miehen myöhemmin. - Sisaresi on tunnetusti hankala ja todennäköisesti kortti on lähetetty, koska itse pitkän tauon jälkeen laitoin pariskunnalle joulukortin. - Minä en enää jaksa edes yrittää.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lataa noin paljon ajatusta johonkin korttiin.
Aivan. Minusta tuntuu, etten lataa yhtä ainoaa ajatusta tuohon siskoon. :) ap.
En suuttuisi, enkä kiittelisi tms.
Jotkut sisarukset voivat olla sellaisia, että parasta lähes unohtaa koko tyypin olemassaolo. Se on mielenterveydelle parasta.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin...
Olispa mullakin noin pienet ongelmat.
Suuttuisinko siitä, että joku vielä tänä päivänä näkee vaivaa lähettääkseen oikean kortin?
En.
Panisin kyseisen kortin heti pankin tallelokeroon perillisten iloks - myös.
En tiedä. Monista asioista on hyvä suuttua. Viesti ei mene muuten perille.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Monista asioista on hyvä suuttua. Viesti ei mene muuten perille.
Ei se tollero ota tajutakseen mistään. Kokeiltu on. ap.
Mä tulkitsen näin pienen miettimisen jälkeen ton korttiasian silleen, että sisko viestittää, ettei pidä syntymäpäiviä minään erityisinä tai ei halua meidän huomioivan hänen synttäriään, kun hän täyttää pyöreitä tänä vuonna. No niin, asia ratkaistu. ap.
Häh mistä tässä nyt pitäis suuttua?
Ihan etiketin mukaan te olette Herra ja Rouva Mönkkönen, vaikka rouva olisikin pitänyt oman sukunimensä.
Eli nimiasiasta ei voi suuttua. Eikä oikein siitäkään, että onnittelee teitä yhteisellä kortilla. Pidetäänhän usein samassa kuussa syntyneille lapsillekin vain yhdet synttärit, ei ero siitä mitenkään. Ei voi siis suuttua siitä. Voiko siitä suuttua, että joku lähettää postikortin? Ööö, no ei.
Kukahan se tässä on tunnetusti hankala?
Vierailija kirjoitti:
Mä tulkitsen näin pienen miettimisen jälkeen ton korttiasian silleen, että sisko viestittää, ettei pidä syntymäpäiviä minään erityisinä tai ei halua meidän huomioivan hänen synttäriään, kun hän täyttää pyöreitä tänä vuonna. No niin, asia ratkaistu. ap.
Mistä sä tänkin tulkinnan oikein revit?
Mä tulkitsisin tän näin: Sisar ilahtui kun sai sinulta joulukortin ja ajatteli itse ilahduttaa myös postikortilla. Kenties puhelu/ tekstari/ kirje tuntuu vielä isolta askeleelta teille kummallekin, joten välien lämmittely neutraalilla postikortilla tuntuu sopivalta.
En koskaan lataa noin paljon ajatusta johonkin korttiin.