Mies paljasti vasta puolen vuoden jälkeen tahtovansa useamman naisen. Meni luottamus miehiin!
Eron jälkeen pettäjämiehestä en uskaltanut lähestyä miehiä viiteen vuoteen ja lopulta uskallettuani löysin tämän minulle täydellisesti sopivan miehen ja ehdin jo haihatella jopa uudelleen naimisiin menemistä sitten joskus tässä. Ehdin siis rakastua jo hölmö kun olin. Mies alkoi ensin vitsailla muista naisista ja ohittaessani ne, koska en tahtonut olla mustasukkainen hullu, yhtenä kosteana iltana hän sitten töksäytti, ettei hänelle oikein yksi nainen riitä, mutta se ei muka vaikuta hänen tunteisiinsa minua kohtaan.
Kuka nainen tuollaiseen muka suostuisi edes suostuu jos mies on rehellinen naisystävästä? Tuskin kukaan, joten eiköhän mies valehtele. Olen aika varma miehen pettäneen minua jo tämän puolen vuodenkin aikana jos kerran hänelle ei ikinä yksi nainen riitä. Olen todella hajalla. Lukeeko otsassani:"Pettäjämiehet, tervetuloa! Kunnon miehet, älkää vaivautuku!" Miksei voinut sanoa asiasta jo tavatessa? Minusta tuollainen asia on vähintäänkin yhtä oleellinen tieto kuin vaikka lapsilukukin!
Kommentit (10)
Siis onko hän joku polyamoriaan taipuvainen vai haluaako vain seksiä usean kanssa?
Komeat kunnon miehet ovat parisuhteissa, normaalit ja rumat kunnon miehet ei sulle kelpaa.
Ei monisuhteisuudesta ole oikein hyötyä kuin miehelle (jos sillekään, kun luottamus omassa "ykkös"suhteessa rakoilee). Ei naisen yleensä kannata sellaiseen suostua. Joillekin harvoille naisille voi sopia, kuvittelen että sellaisille jotka ovat sitoutumiskammoisia, ulospäinsuuntautuneesta, korkea libido ja biseksuaaleja.
Mun mielestä polysuhteilu on hassua siinä, että miksi joku haluaisi olla jollekin se toiseksi tai kolmanneksi tärkein kumppani? Mielestäni se on sen verran masentava tavoite ylläpitää, että mieluiten jättäisin panostamatta kokonaan.
Mitä mies siis käytännöllisellä tasolla tarkoittaa sanoessaan noin?
Että
-toivoisi, että harrastatte parinvaihtoa?
-toivoisi, että hän saa vapaasti käydä vieraissa?
-toivoisi, että molemmat saa käydä vieraissa vapaasti?
-toivoisi, että hänelle olisi joku seksisuhde sallittu (esim. sellainen, jonka kumppani hyväksyy)?
-toivoisi, että suhde olisi polyamorinen, hänellä voisi olla rakastajatar
-toivoisi, että suhde olisi polyamorinen, teillä molemmilla voisi olla toiset suhteet?
Äijähän on ihan perseestä.
Huijari suoraan sanoen. Hänen olisi pitänyt kertoa jo alunperin tuollainen jos niin on.
Tai sitten mies ajatteli, että on ihastuneempi sinuun kuin onkaan. Haluaa nyt eroon sinusta ja tekee sen näin. Miehet ovat niin raukkoja joskus etteivät uskalla sanoa että kiinnostus on lopahtanut.
Sitten tekevät näin.
Vierailija kirjoitti:
Huijari suoraan sanoen. Hänen olisi pitänyt kertoa jo alunperin tuollainen jos niin on.Tai sitten mies ajatteli, että on ihastuneempi sinuun kuin onkaan. Haluaa nyt eroon sinusta ja tekee sen näin. Miehet ovat niin raukkoja joskus etteivät uskalla sanoa että kiinnostus on lopahtanut.
Sitten tekevät näin.
Haistan paksua vihapuhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijari suoraan sanoen. Hänen olisi pitänyt kertoa jo alunperin tuollainen jos niin on.Tai sitten mies ajatteli, että on ihastuneempi sinuun kuin onkaan. Haluaa nyt eroon sinusta ja tekee sen näin. Miehet ovat niin raukkoja joskus etteivät uskalla sanoa että kiinnostus on lopahtanut.
Sitten tekevät näin.Haistan paksua vihapuhetta.
Sitä se onkin.
siinä sitä taas ollaan akalle ei voi kertoa yhtään mitään , varmaan kaverille piparin antaminen lopahti ja ei taida muna enää sulaa suhuun
Kuinka moneen mieheen ap pettyi?
Kahteen, kaikkiin vai jotain siltä väliltä?
Onko kaikkien miesten vika, että kävi näin?
Epäreilua on, koska hän on tiennyt että olet monogaminen.