Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan kestää koiran verikokeiden tulosten saanti?

Vierailija
04.05.2018 |

kilpirauhasarvot ja joku verenkuva.
Oli puhe että lääkäri tai hoitaja soittaa tulokset mutta ei mitään puhetta kauanko siinä kestää. Nyt mä vainoharhaisesti kuljen puhelin mukana koko ajan niin että varmasti kuulen jos se soi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, tutkivatko paikan päällä vai lähettävätkö labraan, minne labraan lähettävät ja mitä näytteestä tarkalleen ottaen tutkitaan.

Vierailija
2/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, tutkivatko paikan päällä vai lähettävätkö labraan, minne labraan lähettävät ja mitä näytteestä tarkalleen ottaen tutkitaan.

Auttoipa paljon

OT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos nyt ihan vaan kysyisi sieltä eläinlääkäristä asiaa jos niin huolestuttaa? Nääthän myös jos sieltä on soitettu ja voit soittaa sitten takaisin, jos puhelin ei ole ollut kuulomatkan päässä...

Vierailija
4/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kilpirauhasarvot on otettu, niin näyte on lähetetty ulkopuoliseen laboratorioon. Tulokset tulevat yleensä samana päivänä, kun näyte on saapunut labraan, tyypillisesti ennen klo 14. Tosin eläinlääkäri ei välttämättä pääse tulkitsemaan tuloksia juuri samalla hetkellä, kun tulokset ovat hänen sähköpostiinsa tulleet. Itse olen laittanut lähetteeseen myös omistajan sähköpostiosoitteen, niin hänkin on voinut ainakin nähdä, mikä on viitearvoissa ja mikä ei. Toki olen vielä soittanut perään ja selittänyt, mitä tulokset tarkoittavat ja miten hoitoa jatketaan.

-Kunnaneläinlääkäri

Vierailija
5/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos nyt ihan vaan kysyisi sieltä eläinlääkäristä asiaa jos niin huolestuttaa? Nääthän myös jos sieltä on soitettu ja voit soittaa sitten takaisin, jos puhelin ei ole ollut kuulomatkan päässä...

Tuota, ensinnäkin yhden eläinlääkärin ja hoitajan praktiikalle on joskus kohtuullisen vaikea saada yhteyttä. 

Oliskin helppoa jos kyseessä olisi joku kaupungin klinikka. Sinne voisikin soitella ja viedä hoitajan tai lääkärin työaikaa.

ap.

Vierailija
6/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kilpirauhasarvot on otettu, niin näyte on lähetetty ulkopuoliseen laboratorioon. Tulokset tulevat yleensä samana päivänä, kun näyte on saapunut labraan, tyypillisesti ennen klo 14. Tosin eläinlääkäri ei välttämättä pääse tulkitsemaan tuloksia juuri samalla hetkellä, kun tulokset ovat hänen sähköpostiinsa tulleet. Itse olen laittanut lähetteeseen myös omistajan sähköpostiosoitteen, niin hänkin on voinut ainakin nähdä, mikä on viitearvoissa ja mikä ei. Toki olen vielä soittanut perään ja selittänyt, mitä tulokset tarkoittavat ja miten hoitoa jatketaan.

-Kunnaneläinlääkäri

Kiitos =)

Puhelu saattaa tulla tänään tai sitten viimeistään maanantaina.

ap

Vierailija
7/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, ensinnäkin yhden eläinlääkärin ja hoitajan praktiikalle on joskus kohtuullisen vaikea saada yhteyttä. 

Oliskin helppoa jos kyseessä olisi joku kaupungin klinikka. Sinne voisikin soitella ja viedä hoitajan tai lääkärin työaikaa.

ap.

Sähän kävit siellä, ...

Vierailija
8/8 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Sähän kävit siellä, ...

Niin?