Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiihottaako käsistä tai ranteista kiinnipitäminen seksin aikana

Antsu
04.05.2018 |

Esim kun mies taivuttaa naisen kädet hänen pään päälle ja pitelee kiinni samalla kun panee

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Parasta on jos mies pitää käsistä kiinni painaa päätä tyynyyn ja panee takaapåäin samalla läimien pyllyn punaiseksi. Ei vaan tahdo löytyä tarpeeksi himokasta miestä...

N22

Vierailija
2/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Parasta on jos mies pitää käsistä kiinni painaa päätä tyynyyn ja panee takaapåäin samalla läimien pyllyn punaiseksi. Ei vaan tahdo löytyä tarpeeksi himokasta miestä...

N22

..tuossahan pitää olla kolmikätinen marsilainen: Pitää käsistä kiinni (yksi käsi), painaa päätä tyynyyn (toinen käsi) ja läimii pyllyä punaiseksi (kolmas käsi).. Taitaa jäädä nykyisillä maapallon asukeilla moinen ihan vain unelmaksi jollei sitten ole joku Zhernobyl-laskeuma kasvattanut lisäkäsiä.. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

..tuossahan pitää olla kolmikätinen marsilainen: Pitää käsistä kiinni (yksi käsi), painaa päätä tyynyyn (toinen käsi) ja läimii pyllyä punaiseksi (kolmas käsi).. Taitaa jäädä nykyisillä maapallon asukeilla moinen ihan vain unelmaksi jollei sitten ole joku Zhernobyl-laskeuma kasvattanut lisäkäsiä.. =D

Vuorotellen tyhmeliini.

N22

Vierailija
4/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa ja jotenkin työnnöt muuttuu silloin tosi ihaniksi, eikä mene kauan kun laukean rajusti samalla, kun mies saa pian itsekin pidellessään mun käsiä ylhäällä. Meillä ajoittuu aina seksin lopetukseen.

Vierailija
5/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä se liittyy aina siihen kun mies hakeutuu päälleni ennen kuin laukeaa ja pitelee sillälailla kiinni loppuun asti

Vierailija
6/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!! Mä rakastan sitä, kun miehestä näkee miten hän kiihottuu, kun saa toteuttaa maskuliinisuuttaan täysillä. Mä olen selälläni ja hän pitää mun käsiä yhdessä mun pään yllä, makaa päällä ja työntelee rytmikkäästi koko vartalollaan, suutelee ja näykkii, huohottaa ja murahtelee nautinnosta. Mua kiihottaa valtavasti, silloin kun hän haluaa dominoida noin, ja kuiskin miten hyvältä tuntuu ja avaan jalkojani enemmän. Työnnöt kiihtyy äkkiä nopeiksi, eikä mene kovin pitkään, kun hän tulee kädet koko ajan kiinni ranteissani ja saan itse siinä samalla.

Miehen kanssa yhtäaikaa laukeaminen on ihaninta mitä tiedän ja tuossa asennossa se korostuu<3  

Vierailija
7/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kokemusta. N29

Vierailija
8/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihottaa. Parhaiten saan kun mies on tarpeeksi dominoiva. Mitään läimimistä tms en kyllä halua.

Vierailija
9/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä teki mulle useesti tota ja tuntuu et nykyisen kanssa vaikka ihanaa onkin jotain silti puuttuu. Vaikee selittää mut ku mies on sellanen hellän raju, ei liikaa mut niin et hänen voimansa tuntuu ja itsevarma ja rohkee, mua kiihottaa aina hulluna ja tuntee ittensä sillai ihanan pikkuiseksi.. ääh en osaa selittää:)

Vierailija
10/55 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antsu kirjoitti:

Esim kun mies taivuttaa naisen kädet hänen pään päälle ja pitelee kiinni samalla kun panee

Minä taas istun mielelläni oman mieheni päälle, nostan hänen kätensä ylös, tartun ranteista, painan ne patjaan ja suutelen melkein hänen huulensa rikki.

Vierailija
11/55 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vanhalla iällä" olen vasta tuon kokenut ja kyllä, tykkään!! N

Vierailija
12/55 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ja vielä enemmän jos kädet laitetaan vaikka käsiraudoilla kiinni sängyn päätyyn. Ihanaa olla kiinnitettynä ja täysin toisen armoilla. Lisäksi olen ihan villinä suupalloihin. Saan orgasmin jo siinä vaiheessa kun sitä laitetaan suuhuni. Eli kädet päätyyn ja pallo tiukasti remmeillä kiinni, niin olen valmista kauraa vaikka koko päiväksi.

Vierailija
13/55 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antsu kirjoitti:

Jätkäkaveri tekee ihan samoin ja puree mun olkapäätä kun me rakastellaan. Tota puremista ei aivan aina tapahdu mutta käsistä/ranteista se pitelee kiinni joka kerta koko ajan ja vasta jälkihellittelyissä "vapauttaa" ne. Alkuihmetyksen jälkeen se on musta tosi kiihottavaa.

Vierailija
14/55 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ei överiksi vietynä

Vierailija
15/55 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä :) Minua kiihottaa se, että mieheni pitää lähiksessä minun ranteet pääni takana lukittuina. Olisi meillä pehmustetut käsiraudatkin, mutta ei niitä ole ollut tarvetta käyttää, kun kiihotun tuosta ranteista pitämisestäkin. N45

Vierailija
16/55 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätkänä mä tykkään tehä noin mun tyttöystävälle kun sit sen tissit tulee sillai ihanasti pystyyn vasten mua kun mä makaan päällä. Muutenki tuntuu hyvältä vähä kiusata ja "kahlita" se kiihottaa mua ja häntä:D

Vierailija
17/55 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, rakastan sitä. N24

Vierailija
18/55 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätkänä mä tykkään tehä noin mun tyttöystävälle kun sit sen tissit tulee sillai ihanasti pystyyn vasten mua kun mä makaan päällä. Muutenki tuntuu hyvältä vähä kiusata ja "kahlita" se kiihottaa mua ja häntä:D

Sama juttu minulla miehenä. Se on yksi suurimmista luottamuksen osoituksista kun vaimo antaa ja haluaa minun tekevän niin ja taivuttaa joskus jopa kätensä valmiiksi ylös. Koko toiminta asentoineen siinä hänen päällään niin lähellä ja suuteluetäisyydellä on todella kiihottavaa ajatellakin...

Vierailija
19/55 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään painia miehen kaa semmosta leikkimielistä mut kuitenkin niin et samalla vähän testaan mun voimia vaikka tiedän et hän voittaisi joka kerta jos tosissaan otettais matsia ja sitten se yleensä päättyy just tollaseen seksiin missä mies on mun päällä ja pitää mun käsiä mun pään yllä alusta loppuun. On kiihottavaa!

Vierailija
20/55 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei joka kerta, mutta silloin kun poikaystävä on jo esileikin aikana tosi kiihkeä, haluaa mut heti ja ei malta hurmiossaan ollenkaan odottaa, kaadutaan johonkin matolle tai vastaavalle ja siinä sitten kokee tuon...