Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva väsymys, sydämen hidaslyöntisyys ja matala verenpaine

Vierailija
04.05.2018 |

Hei. Minulla on jo parin vuoden ajan ollut kamalaa väsymystä ja heikotuksen tunnetta. Olen ravannut lääkäristä lääkäriin ja mitään ei vielä ole löytynyt. Tuntuu, että keittiöön kävelykin makuuhuoneesta on kuin maratoonin olisi juossut. Olen nuori normaalipainoinen hoikka nainen, en ole urheilullinen, sillä en viimeisen n. puolen vuoden sisään ole pystynyt liikkumaan ollenkaan. En käytä paljoa alkoholia enkä tupakoi. Tänä aamuna mittasin sykkeeni, joka oli 51 levossa. Yläpaine 96 ja alapaine 59. Sydän lyö istuiltaan normaalisti n. 58 kertaa minuutissa. En tajua mistä tämä kamala väsymys ja voimattomuus johtuu. Yritän syödä kuitenkin terveellisesti yms. tehdä asioita mutta perus asiat tuntuvat todella vaativilta.

Mistä olisi tähän apua...

Kommentit (3)

1/3 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että otit esille. Mulla ihan presiis samat oireet eikä hajuakaan, mikä riivaa. Epäilen, että kilpirauhanen, mutta terkkarilääkärit eivät anna lähetettä kokeisiin eikä sydämenrasitustestiin.

Jäädään odottamaan viisaampien vastauksia.

Toivon, että jaksat, vaikka raskasta onkin.

Vierailija
2/3 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sairauksia sulta on tutkittu jo? Kilpirauhanen, anemia (myös varastorauta)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpparit katsottu useampaan otteeseen kun oli ensin koholla hieman, mutta olivat normalisoituneet, joten mitään ei asialle tehdä. Rautavarastot ja hemoglobiini katsottu. Viime vuoden puolella oli rautavarastot vähissä (varmaan kun olin kipeänä ja jouduin syömään silloin monta antibioottikuuria). Viimeksi kun katsottiin hemo yms. oli noussut ja sitämukaa ainakin olettivat että rautavarastot myös. Eli kaikki kokeiden mukaan pitäisi olla ns. nyt kunnossa.

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan