Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin sijoittuisit, jos ihmiset pisteytettäisiin asteikolla 1-10

Vierailija
03.05.2018 |

Itse olisin 1 tai 2, eli suoraan kuoppaan vaan. Valitettavasti.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietysti siitä mitä pisteytetään. Jos pisteytetään vaikka fitness-osastoa niin aika huonot pusteet saisin. Samoin jonkun missi-mallimaailman osalta. Jos taas pisteytetään vaikka lastenkasvatusta, persoonallisuutta, sosiaalisia taitoja tms niin saisin hyvät pisteet. Ihminen on niin monimutkainen kokonaisuus et toi pisteyttäminen on pelleilyä. Ja kuka pisteyttää, määrittelee mitä pisteytetään, vie suoraan natsisaksan oloihin. Kammottava ajatus. Kuka on se oikea ja ylempi, joka voi edes määritellä ihmisen ominaisuudet ja niiden arvon. Tarve pisteyttää kertoo jo vakavista ongelmista psyyken puolella.

Kiinassa pisteytetään kaikki ihmiset. Vaikuttaa esim asunnon tai työpaikan saantiin.

Vierailija
42/43 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luultavasti 0/10, koska oikeasti älykkäät, menestyneet ja kauniit ihmiset huutelevat sitä muille anonyymeillä keskustelupalstoilla. Varsinkin, jos sanot että olet älykäs, niin se on usein merkki siitä, että todellakin olet sitä aivan 100% ja ehkä jopa vähän ylikin. Sama pätee ihmisiin, jotka sanovat olevansa kauniita. Jos he näin sanovat, niin he aivan 100% varmasti sitä ovat. Lisäpisteitä saa siitä, jos sen sanoo anonyymisti keskustelupalstalla. Koska minä en viitsi sanoa näistä mitään, olen 0/10 tasoltani. En vaan yllä sille korkeamman älykkyyden tasolle, missä luullaan olevansa älykkäitä tämä on vaan minulle mahdotonta

N 21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti parasta A-luokkaa, ainoa ja paras minä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme