Nyt ärsyttää!! Miksi en voi ymmärtää mitään autoista
Kakkosauton ostimme tänään autoliikkeen rahoituksella ja silloin jo ajattelin että näinköhän on hyvä kauppa. Auto tuli siis minun nimiin mutta miehen kanssa yhdessä autoa hommasimme. Itse en ymmärrä mitään autoista ja luotin siihen että mieheni ymmärtää. No lähes heti oston jälkeen tuttavamme huomautti että kohta olisi jakohihnan vai minkä lie vaihto edessä ja 500e remppa. Mieheni ei ollut tätä tajunnut autoa ostaessa. Lisäksi jos auto olisi mieheni nimissä niin vakuutus maksut olisi pienemmät koska hänellä enemmän bonuksia. Oi että minua nyt ärsyttää ja olen niin vihainen miehelleni kun painosti minua tekemään kaupat vaikka itse epäröin ja miten tyhmä olen kun en omaa intuitiota kuunnellut. Tästä lähtien luotan kyllä vain omaan harkintakykyyn enkä kuuntele kenenkään painostuksia. Voiko kaupan vielä perua?
Jos miehenkin olisi pitänyt ottaa kokonaan uusi autovakuutus siihen taloutenne toiseen autoon, eivät ne vakuutusmaksut olisi hänen nimissään sen pienemmät kuin sinunkaan. Jos hänellä sen sijaan olisi ollut "joutilas" bonuksia kerännyt vakuutus, niin sitten olisi tietysti ollut taloudellisempaa, että auto olisi sillä vakuutuksella.