Mikä Sebastian Ahon ulkonäössä viehättää?
Ei voi olla pelkkä jääkiekkoilijastatus, koska ei kaikkia jääkiekkoilijaoita kuolata samalla tavalla. Mikä Ahossa sitten on niin erityistä, minusta näyttää hyvin tavalliselta?
Kommentit (44)
Minusta on hauskannäköinen nuorimies jonka olemus on jotenkin karismaattinen vaikka onkin nöyrä ja vaatimaton. Joissakin ihmisissä on vain 'sitä jotain'. Vähän 'kaunis poika' vaikka mies onkin. Ja olen yli nelikymppinen enkä ole kiinnostunut mitenkään seksuaalisessa mielessä vaan jotenkin on vaan niin 'lutunen' koko Sepe. Tosin esim. Teuvo Teräväinenkin on varsin hauskannäköinen nuorimies, mutta ei herätä sellaista lutuisuus-efektiä ;)
Sebastian on meidän nuorison ykkösidoli. Ja oikein hyvä idoli onkin! Ei ole esiintynyt missään kohu törkyily otsikoissa, ja fiksu ja taitava urheilija toki myös. Paljon olen lasten myötä kuunnellut/katsellut haastatteluja ym. Sebeltä ja olen yhä vakuuttuneempi et kerrassaan mahtava nuorukainen kyseessä.
Vähän kuin jääkiekkomaailman Robin :D
Oulun murre, vaikka ei ookkaa ulkonäössä mut se jollai kierolla tavalla viehättää :D
Tavallisen näköinen maitonaamahan se on. Ei mitään katsottavaa siinä nassikassa.