Mikä Sebastian Ahon ulkonäössä viehättää?
Ei voi olla pelkkä jääkiekkoilijastatus, koska ei kaikkia jääkiekkoilijaoita kuolata samalla tavalla. Mikä Ahossa sitten on niin erityistä, minusta näyttää hyvin tavalliselta?
Kommentit (44)
Todella nuoren näköinen pikkupoika, eli söpö mutta ei semmonen haluttava.
Kohtelias ja fiksu ns. uuden sukupolven lätkäjätkä
Jee tänää taas Sebu(ja muut Leijonat) kaukalossa :)
En mä siis ulkonäön takia Sebastiania kattele, mut hyvännäköstä peliä
Vierailija kirjoitti:
Silmät ja kulmakarvat. Kattokaapa sen naamaa niin, että peitätte kasvot nenästä ylöspäin – ihan tavalliselta näyttää. Mutta nuo silmät on jotenkin eksoottiset/mystiset (enkä nyt tarkoita edes niiden väriä vaan pikemminkin mallia).
Ihan normaalit suomalaiset mongolisilmät.
En tiedä missä tynnyrissä te elätte jotka olette törmänneet vain pelitaitojen hehkutukseen, kyllä se Sepe on aika lailla kuuminta hottia myös ulkonäkösyistä tällä hetkellä naisten keskuudessa :D
Itse en kyllä syty, silmät on kauniit ja tummat mutta noin muutoin se poikamainen sirous kasvoissa ei viehätä yhtään. En osaa mieltää edes söpöksi, saati sitten kuumaksi. Kova poika pelaamaan kuitenkin.
En muuten ymmärrä sitäkään miten Kapasen Kassu muka on komea, ei sitten ollenkaan :D Ja vielä vähemmän Pulju! Herranjestas. Pekka Rinne ja Sami Lepistö on kuumimmat leijonat mutta eivät ole nyt mukana niin valitsen sitten Savinaisen Vellun joukkueen kuumimmaksi.
Hän on sellainen sähäkkä menninkäinen .....Sebastian ....Seebaastian..jes jes...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä tynnyrissä te elätte jotka olette törmänneet vain pelitaitojen hehkutukseen, kyllä se Sepe on aika lailla kuuminta hottia myös ulkonäkösyistä tällä hetkellä naisten keskuudessa :D
Itse en kyllä syty, silmät on kauniit ja tummat mutta noin muutoin se poikamainen sirous kasvoissa ei viehätä yhtään. En osaa mieltää edes söpöksi, saati sitten kuumaksi. Kova poika pelaamaan kuitenkin.
En muuten ymmärrä sitäkään miten Kapasen Kassu muka on komea, ei sitten ollenkaan :D Ja vielä vähemmän Pulju! Herranjestas. Pekka Rinne ja Sami Lepistö on kuumimmat leijonat mutta eivät ole nyt mukana niin valitsen sitten Savinaisen Vellun joukkueen kuumimmaksi.
No mää sit varmaan liikun jotenki sellasissa porukoissa, jotka ei Seben ulkonäköä mitenkäään älyttömästi hehkuta. Eikä sitä mun mielestä ainakaan näitten mm kisojen aikaan olla mediassakaan ulkonäkösyistä hehkutettu.
Miro Heiskasta sen sijaan on kutsuttu mm. nuoreksi hurmuriksi.
Vierailija kirjoitti:
Silmät ja katse. Ainakin minua.
Tämä. Silmien ja kulmakarvojen jännä kombo. Ei ole perus-suomipoika, vaan ulkonäön perusteella voisi ajatella vaikka amerikkalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisessa sivistyneessä tynnyrissä, missä ei katsota lätkää eikä täten tiedetä siitä sen enempää kuin on uutisotsikoissa sattumalta nähnyt.
Joidenkin tuttavien tiedän seuraavan, mutta ei ne siitä (lätkästä) puhu.
Ihana poju se meiän pikku Sebbe! ja on se Teukkakin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisessa sivistyneessä tynnyrissä, missä ei katsota lätkää eikä täten tiedetä siitä sen enempää kuin on uutisotsikoissa sattumalta nähnyt.
Joidenkin tuttavien tiedän seuraavan, mutta ei ne siitä (lätkästä) puhu.
Sivistynyt tynnyri juupa juu
Sebastian on niin ihana. Olen niin ihastunut tähän Seebastiaaniin, vai olisiko Juhana parempi. Tai Kristian hmmmmm....... olen vaan tyhmä blondi.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin tuttavien tiedän seuraavan, mutta ei ne siitä (lätkästä) puhu.Sivistynyt tynnyri juupa juu
;)
Ei mun mielestä niinkään se ulkonäkö, mut niin vilpittömän ja vaatimattomam olonen, jotenki olemus sellanen lutunen ja sympaattinen. Sitte jäällä on kuitenki niin boss, siis hyvällä tavalla. Ei kuitenkaa rehvastele yksilösuorituksillaan vaan pelaa joukkueella.
Se siinä mua ainaki viehettää, ja tottakai positiivinen luone saa ulkokuoren näyttämään aina paremmalle
Nätti poikahan se on, oikein nätti.
Sebe on ihana <3
Niin musertavaa oli kattoa Ahoa hävityn puolivälierän päätteeksi, iso pettymys näkyi niin selvästi. Silti hän sai kasattua itsensä, ja antoi hyviä analysoivia haastatteluja, kun monetkaan eivät suostuneet kommentoimaan mitään.
Aina se parhaiten pärjänny suomalainen lätkäjätkä on niiiin ihana, sit siitä kohistaan viikkotolkulla..
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Enpä ole huomannut, että mitenkään poikkeuksellisesti "kuolattaisi".
No olihan siellä mammat pyytämässä nimmaria mailan kylkeen heti pelin jälkeen :)
Kymmenen vuoden päästä on varmaan tosi komea. Nyt liian nuori makuuni, mutta ihan söpö silti. N30