Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä Sebastian Ahon ulkonäössä viehättää?

Vierailija
03.05.2018 |

Ei voi olla pelkkä jääkiekkoilijastatus, koska ei kaikkia jääkiekkoilijaoita kuolata samalla tavalla. Mikä Ahossa sitten on niin erityistä, minusta näyttää hyvin tavalliselta?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden päästä on varmaan tosi komea. Nyt liian nuori makuuni, mutta ihan söpö silti. N30

Vierailija
22/44 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella nuoren näköinen pikkupoika, eli söpö mutta ei semmonen haluttava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias ja fiksu ns. uuden sukupolven lätkäjätkä

Vierailija
24/44 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee tänää taas Sebu(ja muut Leijonat) kaukalossa :)

En mä siis ulkonäön takia Sebastiania kattele, mut hyvännäköstä peliä

Vierailija
25/44 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät ja kulmakarvat. Kattokaapa sen naamaa niin, että peitätte kasvot nenästä ylöspäin – ihan tavalliselta näyttää. Mutta nuo silmät on jotenkin eksoottiset/mystiset (enkä nyt tarkoita edes niiden väriä vaan pikemminkin mallia).

Ihan normaalit suomalaiset mongolisilmät.

Vierailija
26/44 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä tynnyrissä te elätte jotka olette törmänneet vain pelitaitojen hehkutukseen, kyllä se Sepe on aika lailla kuuminta hottia myös ulkonäkösyistä tällä hetkellä naisten keskuudessa :D 

Itse en kyllä syty, silmät on kauniit ja tummat mutta noin muutoin se poikamainen sirous kasvoissa ei viehätä yhtään. En osaa mieltää edes söpöksi, saati sitten kuumaksi. Kova poika pelaamaan kuitenkin. 

En muuten ymmärrä sitäkään miten Kapasen Kassu muka on komea, ei sitten ollenkaan :D Ja vielä vähemmän Pulju! Herranjestas. Pekka Rinne ja Sami Lepistö on kuumimmat leijonat mutta eivät ole nyt mukana niin valitsen sitten Savinaisen Vellun joukkueen kuumimmaksi. 

Vierailija
27/44 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on sellainen sähäkkä menninkäinen .....Sebastian ....Seebaastian..jes jes...

Vierailija
28/44 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Sebastianit on niin hot!

Vierailija
29/44 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä missä tynnyrissä te elätte jotka olette törmänneet vain pelitaitojen hehkutukseen, kyllä se Sepe on aika lailla kuuminta hottia myös ulkonäkösyistä tällä hetkellä naisten keskuudessa :D 

Itse en kyllä syty, silmät on kauniit ja tummat mutta noin muutoin se poikamainen sirous kasvoissa ei viehätä yhtään. En osaa mieltää edes söpöksi, saati sitten kuumaksi. Kova poika pelaamaan kuitenkin. 

En muuten ymmärrä sitäkään miten Kapasen Kassu muka on komea, ei sitten ollenkaan :D Ja vielä vähemmän Pulju! Herranjestas. Pekka Rinne ja Sami Lepistö on kuumimmat leijonat mutta eivät ole nyt mukana niin valitsen sitten Savinaisen Vellun joukkueen kuumimmaksi. 

No mää sit varmaan liikun jotenki sellasissa porukoissa, jotka ei Seben ulkonäköä mitenkäään älyttömästi hehkuta. Eikä sitä mun mielestä ainakaan näitten mm kisojen aikaan olla mediassakaan ulkonäkösyistä hehkutettu.

Miro Heiskasta sen sijaan on kutsuttu mm. nuoreksi hurmuriksi.

Vierailija
30/44 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmät ja katse. Ainakin minua.

Tämä. Silmien ja kulmakarvojen jännä kombo. Ei ole perus-suomipoika, vaan ulkonäön perusteella voisi ajatella vaikka amerikkalaiseksi. 

Vierailija
31/44 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisessa sivistyneessä tynnyrissä, missä ei katsota lätkää eikä täten tiedetä siitä sen enempää kuin on uutisotsikoissa sattumalta nähnyt.

Joidenkin tuttavien tiedän seuraavan, mutta ei ne siitä (lätkästä) puhu.

Vierailija
32/44 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana poju se meiän pikku Sebbe! ja on se Teukkakin

Vierailija
33/44 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisessa sivistyneessä tynnyrissä, missä ei katsota lätkää eikä täten tiedetä siitä sen enempää kuin on uutisotsikoissa sattumalta nähnyt.

Sivistynyt tynnyri juupa juu

Vierailija
34/44 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian on niin ihana. Olen niin ihastunut tähän Seebastiaaniin, vai olisiko Juhana parempi. Tai Kristian hmmmmm....... olen vaan tyhmä blondi.....

Vierailija
35/44 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivistynyt tynnyri juupa juu

;)

Vierailija
36/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä niinkään se ulkonäkö, mut niin vilpittömän ja vaatimattomam olonen, jotenki olemus sellanen lutunen ja sympaattinen. Sitte jäällä on kuitenki niin boss, siis hyvällä tavalla. Ei kuitenkaa rehvastele yksilösuorituksillaan vaan pelaa joukkueella.

Se siinä mua ainaki viehettää, ja tottakai positiivinen luone saa ulkokuoren näyttämään aina paremmalle

Vierailija
37/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti poikahan se on, oikein nätti. 

Vierailija
38/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebe on ihana <3

Niin musertavaa oli kattoa Ahoa hävityn puolivälierän päätteeksi, iso pettymys näkyi niin selvästi. Silti hän sai kasattua itsensä, ja antoi hyviä analysoivia haastatteluja, kun monetkaan eivät suostuneet kommentoimaan mitään.

Vierailija
39/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina se parhaiten pärjänny suomalainen lätkäjätkä on niiiin ihana, sit siitä kohistaan viikkotolkulla..

Vierailija
40/44 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin?  Enpä ole huomannut, että mitenkään poikkeuksellisesti "kuolattaisi".

No olihan siellä mammat pyytämässä nimmaria mailan kylkeen heti pelin jälkeen :)