Mikä Sebastian Ahon ulkonäössä viehättää?
Ei voi olla pelkkä jääkiekkoilijastatus, koska ei kaikkia jääkiekkoilijaoita kuolata samalla tavalla. Mikä Ahossa sitten on niin erityistä, minusta näyttää hyvin tavalliselta?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Enpä ole huomannut, että mitenkään poikkeuksellisesti "kuolattaisi".
Jatkuvasti ihme hehkutus!
Ei mikään, sitä vastoin sekä Kasperi Kapanen että Jesse Puljujärvi ovat minulle silmänruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, sitä vastoin sekä Kasperi Kapanen että Jesse Puljujärvi ovat minulle silmänruokaa.
Puljujärvi? Huomaa että ollaan Suomessa, jos se on silmänruokaa...
No ihan söpö poikahan tuo näyttää olevan, näin hänen äitinsä ikäisen tädin silmissä. Ei nyt itseä mitenkään vedä puoleensa, mutta siihen voi olla kyllä syynä tuo ikäkin, ei kyllä tule katseltua "sillä silmällä" omien lasten ikäisiä.
Sebastian on mun mielestä jotenki tosi söpö, on tosi nuori vielä. Enemmän mä kiinnitän huomion et on fiksun ja kohteliaan oloinen nuori mies. Ja tietysti älyttömän taitava jääkiekkoilija.
Kuuluisuus ja urheilulajissa pärjääminen eli status. Ns. halo-efekti. Status saa näyttämään paremmalta.
Menen googlaamaan ja annan sitten valistuneen arvioni, hetki pieni.
T: N25
Silmät ja kulmakarvat. Kattokaapa sen naamaa niin, että peitätte kasvot nenästä ylöspäin – ihan tavalliselta näyttää. Mutta nuo silmät on jotenkin eksoottiset/mystiset (enkä nyt tarkoita edes niiden väriä vaan pikemminkin mallia).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Enpä ole huomannut, että mitenkään poikkeuksellisesti "kuolattaisi".
Jatkuvasti ihme hehkutus!
Häntä ollaan hehkutettu vain niiden kaukalon sisällä olevien taitojen takia. En tiedä että mistä sinä olet saanut päähäsi tämän hehkutuksen johtuvan ulkonäöstä.
En mä niin ulkonäköön ole kiinnittänyt huomiota, mut ai että on nätin näköstä peliä pojalla!
Vaikea kuvitella Ahon puhdistavan nenänsä kielellään kuten eräs toinen tekee.
No siis toi oli tollanen tavallinen, freesi nuorimies, ei sellainen rumilus kuin kiekkoilijat monesti on.
Eli kontrasti muihin kiekkoilijoihin varmaan kova, ja onhan toi monen mielestä varmasti söpö.
Ruskeet silmätkin vielä, niistähän Suomessa tykätään.
En kyllä tiedä missä tuota hehkutetaan?
Itsellä laaja kaveripiiri 18-35v naisista, enkä ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan hänestä.
N25
"Jatkuvasti hehkutetaan"
En ole kyllä paljo törmännyt juttuihin missä Sebastianin ulkonäköä hehkutetaan, luistelu- ja pelinlukutaitoa senkin edestä
Joo on kaunis poika, ei yhtään peruslätkäjätkä. Toisin kun Kapanen (savolainen) ja Pulju (pohjoisempi versio).