Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola taas piilovittuilee ESV:ssa.

Vierailija
03.05.2018 |

Tuolle Aino-Kaisa Saariselle. Miksei se vaan voi olla MUKAVA koskaan kellekkään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarisella näyttää selässä olevan rinta! Kattokaa oikea puoli selässä ihan tisun näkönen

Vierailija
2/7 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän marian naamaa vääntyy kun abreu saapuu lähetykseen tissit esillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria on ilkeä

Vierailija
4/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maria on ilkeä

Itse hän on tietysti eri mieltä ja kokee olevansa vain pelkäämätön journalisti. Kaikki muu on hänen itsensä kiusaamista ja vähättelyä, koska on johtavassa asemassa oleva persoonallinen nainen. Jne.

Vierailija
5/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiaisenkin ollessa vieraana Maria ensin kehui Jennin uutta biisiä, ja heti sen perään sanoi jotain tyyliin, että niin eikös tää oo eka biisi jonka sanoituksiin olet osallistunut. Johon Jenni sitten totesi, että itse asiassa ei ole. Jotenkin tostakin tuli vähän sellaiset ilkeilyvibat. Lisäksi haastattelijalla tulisi mun mielestä olla tarpeeksi hyvät taustatiedot haastateltavasta, eli jos ei muka oikeasti tiedä, onko artisti aiemmin sanoittanut itse biisejään vai ei, niin olisi kannattavaa ottaa siitä selvää.

Vierailija
6/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ihmetyttää, että millä rahalla tuo EVS-ohjelma saa kuitenkin melkein kaikki ajankohtaiset henkilöt ohjelmaansa. Vastaan itse, ilmeisesti isolla.

Vierailija
7/7 |
05.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen ei tunnista kiusaajaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi