Kuinka säästät helposti 500€ kuukaudessa
Käytä joka kuukausi 500€ vähemmän rahaa kuin tähän asti olet käyttänyt niin säästät kuukausittain 500€.
Olkaa hyvä, haluatteko enemmän viisaita neuvojani?
Kommentit (16)
Sehän järjestyy, kun jättää vuokran maksamatta.
Tuo on jo astetta parempi neuvo kuin iltapäivälehtien neuvot, miten vaikka matkailusta säästää helposti 10.000€ vuodessa tai miten kolmekymppisellä lähihoitajalla on kymmenen sijoitusasuntoa.
Tosin vielä parempi neuvo olisi, miten tienata kuukaudessa 500€ enemmän nettona. Se helpottaisi säästämistä.
Saan 1750 nettona. 3 lasta. Olen vuoden säästänyt 650 e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Käytä joka kuukausi 500€ vähemmän rahaa kuin tähän asti olet käyttänyt niin säästät kuukausittain 500€.
Olkaa hyvä, haluatteko enemmän viisaita neuvojani?
Noin hyvistä on aina pulaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa siis kaikki sun tulot? :O aika pienellä onnistutte elämään, jos tosiaan 1100 € riittää neljän ihmisen menoihin. Toki, jos vaikka asunto on ilmaine,n niin sitten jo ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuossa siis kaikki sun tulot? :O aika pienellä onnistutte elämään, jos tosiaan 1100 € riittää neljän ihmisen menoihin. Toki, jos vaikka asunto on ilmaine,n niin sitten jo ymmärrän.
Asunto on ex miehen joka maksaa lapsista elareita 500 €/kärsä. Nyksä hoitaa juoksevat kulut.
Ankarasti pihistämällä saisin 200 e kk säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunto on ex miehen joka maksaa lapsista elareita 500 €/kärsä. Nyksä hoitaa juoksevat kulut.
Sillonhan sun kokonaistulot on periaatteessa 1500+nyksän juoksevat
Netto n. 2t, asumiseen menee n. 1/3. 2/3 elämiseen ja 3/3 säästöön. Säästöön siis n. 600-700e kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan tätä hain kysymykselläni. Tulot on muutakin kuin palkka ja pelkästään sen ilmoittamalla ei kerro mitään kokonaistilanteesta :D
Säästän jo 500 €/kk. Voitko ap neuvoa, miten voisin säästää enemmän?
T:neuvoton :(
Vierailija kirjoitti:
Netto n. 2t, asumiseen menee n. 1/3. 2/3 elämiseen ja 3/3 säästöön. Säästöön siis n. 600-700e kuussa.
Tuli nukuttua ala-asteen matikantunneilla kun opetettiin murtoluvut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli nukuttua ala-asteen matikantunneilla kun opetettiin murtoluvut?
Voihan tää tyyppi elää myös lainalla yli varojensa :D käyttää 200 % tuloihin verrattuna.
Seuraava neuvoni käsittelee siivoamista. Siivotessa on erittäin tärkeää muistaa että siivoamisen päätarkoitus on saada paikat siistiksi.
Olkaa hyvä
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Saan 1750 nettona. 3 lasta. Olen vuoden säästänyt 650 e/kk.[/quote
Joopa joo, nettopalkka Siihen päälle lapsilisät ja mahdolliset elarit plus asumistuet, jos olet yh. Eli paljonko on netto kuukaudessa sitten?
Vai oletko naimisissa ja puolisosi maksaa jotta voit itse säästää?
Kiitos. Kun sulta näitä neuvoja tuntuu löytyvän, niin kerro vielä sekin, miten tienaan kuussa 500e enemmän? Lisäraha kelpaisi.