La Senora
Kommentit (44)
La Senoralle on jatkoa La Republica. Pitää pyytää Yleä näyttämään.
Pappi oli minun suosikki. Hänen vuoksi katsoin sarjan tosin ainakin 50 kertaa. Osin inhottavat ihmiset pikakelauksella, joten oli helpompi katsoa eikä mennyt koko päivää papin kanssa.
Näin papista untakin. Siinä olin pyytänyt orporaukkaa omien poikien lisäksi. Siinä unessa selitin että, kun minulla on pojat -74ja -76syntyneet niin Rodolfohan on syntynyt -75, joten sopi oikein hyvin.
Toisessa unessa hän oli meidän Espanjan kattoterassihuoneistossa. Makoili siinä makkarin sängyllä. Pyysin häntä tuleen kertomaan mitä jekkuja mun pojat olivat hänelle keksineet jäynää. Juuri kun hän oli tulossa olohuoneeseen kertomaan niin mieheni herätti minut.
No olen 50 vuotta penskasta asti polttanut röökiä
ja sarjassahan joko sytytettiin sikari tai otettiin paukku. Pappi ei polttanut ja mulla oli pakkoraossa röökaamisen lopettaminen. Muuten en olisi päässyt leikkaukseen. Leikkaus on meni hyvin ajo en aio enää alkaa tupakoimaan. Kiitos papin ja hetkellisen nuuskan käytön.
Mielestäni pappi on söpö ja niin hyvä juurikin hänen roolissa. Kertaakaan en ole päässyt itkemättä sitä viimeistä osaa missä hän kantaa victoriaa sylissä. Olisihan se ollut kiva nähdä onnellinen loppukin. Esim miten Auroran kanssa elämä sujuu. Tässähän oli samantyylinen loppu kuin hänen omassa syntymässä. Muutama tunti ja molemmille jää lapsi mistä ei ollut kerrottu.
Yrittänyt katsoa tätä sarjaa Areenalta, jotenkin soutaa ja huopaa, ei etene mihinkään. Huono ja epäuskottava käsikirjoitus. Esim.juuri Angelin ja Wictorian rakkaus,mikä heitä muka yhdistää. Conzalon näyttelijä paljon karismaattisenpi kuin Angelin, joka jotenkin puiseva.
Ugarte on onneton näyttelija, epäuskottava kohde elämää suuremmalle rakkaudelle. Oudosti hymyilee iloisesti vaikka juuri tapahtunut kauheita, hänen äänestään en myös pidä. Esim Isabelitan näyttelijä paljon ilmeikkäänpi, silmistä näkyy tunne.
Vicentan ja Juston rakkaustarina täyttä kesäteatteria. Toki on muutamia hyviä rooleja ja roolisuorituksia esim Amalia. Jotenkin ei etene, kakkos kaudella jopa 24 jaksoa, olisi voinut tiivistää.
Mikä oli esim. se anarkistien hyökkäys sinne taloon ja Wictorian haavoittuminen. Täysin epäuskottavaa.
Kielen vuoksi yritän kuitenkin katsoa.
Hitsi kun jäi seuraamatta Ommelten välinen aika.