Meghan Markle!kertokaa mitä mieltä hänestä?mutu-tunnetta hänestä?
Minusta tämä prinssi harryn morsian,tuleva vaimo on wannabe-prinsessa Diana.
Jotakin teennäistä aistin hänestä,näytteleekö vai onko aito,kun häntä kehuttu helposti lähestyttäväksi.meghanin velipuoli on kovastikin arvostellut siskoaan ja tulevia häitä ja prinssin puoliso-valintaa.
Kommentit (63)
Kyllä Kai se velipuoli ja siskopuoli hänet tuntee. Paljon kertoo se, ettei kutsu sukuaan häihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kai se velipuoli ja siskopuoli hänet tuntee. Paljon kertoo se, ettei kutsu sukuaan häihinsä.
Vai kertoisko se vaan totuuden, miten onnellisia ne uusperheet olivatkaan?
Fatso-mammat ovat kateellisia Meghanille kun omat =jos niitä on ovat pelkkiä resupekkoja.
Luultavasti antaa harrylle aika hyvää seksiä kun pystyy kilpailemaan nuorempia ja kauniimpia naisia vastaan.
Hyvin älykkään ja suloisen oloinen nainen. Upea!
Jotain kieroa naisessa on. En pidä hänestä. Pyrkyritutka piippaa kovaa!
Olin ensin innoissani. Olen toivonut Harrylle perhettä, olen kuninkaallisfani. Williamin Kate on ihana ja heidän lapset suloisia.
Sitten alkoi tulla kaikkea esiin. No ne Meghanin grillausvideot ym. Ei niin haitanneet. Noloja lähinnä. Sitten paljastui, että tämä olikin kolmas liitto. Ensimmäinen mitätöity. Molemmista liitoista tienannut rahaa.Sitten paljastui se ig kuva missä Meghanilla oli ollut Dianan elämänkerta yöpöydällä ennen kuin tapasivat. Harrylle esitti, ettei tiedä oikein mitään kuningasperheestä tai Harryn olemassaolosta. Sitten häissä ei ollut muita sukulaisia kuin äiti, eikä yhtään lapsuudenystävää. Ainoastaan muutama julkkiskaveri ja stylistikaveri.
Alkoi tulla olo, että nainen on hyväksikäyttäjä ja valehtelija.
Vierailija kirjoitti:
Fatso-mammat ovat kateellisia Meghanille kun omat =jos niitä on ovat pelkkiä resupekkoja.
Ymmärtäisin kateusaspektin jos Meghan olisi kaunotar. On kaunottaria joita kadehdin. Meghan on kuitenkin arkinen nainen. Mitättömän laiha ja tikkujalkainen. Kasvot tavalliset, iso nenä ja pienet toisiaan lähellä olevat silmät.
Vierailija kirjoitti:
Olin ensin innoissani. Olen toivonut Harrylle perhettä, olen kuninkaallisfani. Williamin Kate on ihana ja heidän lapset suloisia.
Sitten alkoi tulla kaikkea esiin. No ne Meghanin grillausvideot ym. Ei niin haitanneet. Noloja lähinnä. Sitten paljastui, että tämä olikin kolmas liitto. Ensimmäinen mitätöity. Molemmista liitoista tienannut rahaa.Sitten paljastui se ig kuva missä Meghanilla oli ollut Dianan elämänkerta yöpöydällä ennen kuin tapasivat. Harrylle esitti, ettei tiedä oikein mitään kuningasperheestä tai Harryn olemassaolosta. Sitten häissä ei ollut muita sukulaisia kuin äiti, eikä yhtään lapsuudenystävää. Ainoastaan muutama julkkiskaveri ja stylistikaveri.
No ei minunkaan haissani mitaan lapsuudenystavia ollut, en edes tieda missa ovat ja mita tekevat.
Näytelmäähän monarkia kaikkineen on. Edustaminen ja esillä oleminen on niin vahva osa kuninkaallista elämää, että on mielestäni suorastaan suotavaa, että kuninkaalliseen perheeseen avioituva henkilö nauttii siitä.
Meghanista minulle tulee mieleen Ruotsin prinsessa Sofia. Molemmat tykkäävät esillä olosta, ja se näkyy positiivisena säteilynä. Sen sijaan vaikkapa Ruotsin Danielin tai brittien Catherinen puolesta olen pahoillani; molemmista näkee, että edustaminen on aika taakka.
Vierailija kirjoitti:
Jotain kieroa naisessa on. En pidä hänestä. Pyrkyritutka piippaa kovaa!
Se on se jenkkimäisyys. Se valkoisten hammaskuorien väläyttely ja jatkuva hymyily.
Mua häiritsi hänen käytöksensä jo alusta alkaen. Neljää kymppiä lähentelevä kokenut nainen alkoi yhtäkkiä kiemurrella, kuin pikkutyttö, roikkua Harryn käsivarressa ja katsella kaikkea alta kulmain tekoujosti. Se oli niin teennäistä ja naurettavaa katsoa.
Sehän seurusteli, kun tapasi Harryn. Sen kokin kanssa. Tyyppi lensi ulos kuvioista, kun sai isomman saaliin tähtäimeen.
Onhan se huijari. Ikäkin on hollywood ikä, ei takuulla ole 36, sen kasvot on ihan juonteiset jo.
Vierailija kirjoitti:
Näytelmäähän monarkia kaikkineen on. Edustaminen ja esillä oleminen on niin vahva osa kuninkaallista elämää, että on mielestäni suorastaan suotavaa, että kuninkaalliseen perheeseen avioituva henkilö nauttii siitä.
Meghanista minulle tulee mieleen Ruotsin prinsessa Sofia. Molemmat tykkäävät esillä olosta, ja se näkyy positiivisena säteilynä. Sen sijaan vaikkapa Ruotsin Danielin tai brittien Catherinen puolesta olen pahoillani; molemmista näkee, että edustaminen on aika taakka.
Älä viitsi. Sofia on suloinen. Säteilee suloisesti. Ihan eri asia, kuin Meghanin narsistinen huomionhaku mm. oudoilla asuvalinnoilla.
Daniel on arka esiintyjä, mutta Katehan on täysin rento ja rohkea. Hymyilevä ja takuutyylikäs. Erittäin varma julkinen puhujakin.
Vierailija kirjoitti:
Missä on sanottu että kolmas liitto? Eikö tämä ole toinen? Minä haluaisin pitää Meghanista. Mielestäni hän on kaunis ja pukeutuu tyylikkäästi. Jokin kuitenkin hänessä on ns. epäilyttävää.
Sofia on eri puusta. Aito, lämmin ja vaatimaton.
Hänestä tulee vaikutelma että esittää koko ajan feikkihymy naamalla. Jotenkin todella luotaan työntävän tuntuinen.
Mulla on sellanen tuntuma että toi Meghan on nainen.
Onkohan raskaana vai haluaako peittää kasvavaa raskausmahaa? Muuten mielestäni vähän erikoinen valinta mekon suhteen. Ellei halunnut vaan herättää spekulaatiota.
www.google.fi/search?q=meghan+markle&client=ms-android-samsung&prmd=ivm…:
Mitä mutu mielestäsi tarkoittaa?