Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni raivostui juuston leikkaamisesta (uskalsi sanoa vihdoinkin, kolmen vuoden jälkeen)

Vierailija
03.05.2018 |

Minulla on aina ollut tapana leikata voileipien juustot kerralla höyläten. Esim. kolme leipää, yhdeksän siivua. Mutta, minä lasken ne siivut ja leikkaan ne kaikki samoin tein keittiön pöydälle. No nyt, mieheni, kolmen vuoden kimpassa olon jälkeen sai sanottua että hän on vihannut aina tapaani leikata juustoa keittiön pöydälle! Keittiön pöytä on kuulemma likainen ja täynnä vanhoja leivänmuruja yms. kovia kikkareita jotka tarttuvat juustonsiivuihin. Juustonsiivu kuuluu kuulemma höylätä ja asettaa välittömästi höylältä leivän päälle. Mikä tiukkapipo hänessä elää. Aargh, jätänkö tuon sian vai opetanko tavoille?

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mietin kuin no. 50. Miksi ne juustot pitää siivuttaa pöydälle? Mikset tee ensin leipiä ja siivuta sitten vasta juustoa siihen päälle?

Ja kyllä meillä kotona on voileipäkin ollut aina lautasella tai puisilla voileipälaudoilla. Enkä ole edes erityisen siisti ihminen.

Siis höylään juustonsiivut ns. vauhdissa, kaikki kerrallaan. Höylään ja käännän juuston pöydälle, josta kerään ne käteen ja asettelen leipien päälle. Pöydän pyyhin aina esim. ilta-, väli- ja aamupalojen jälkeen. Eikä siinä pöydällä ole oikeasti mitään roskaa tai likaa vaikka mieheni niin luuleekin.

ap

Sori, en tajua vieläkään. Siis mikset laita niitä höylättyjä juustopaloja siihen juustokuvun lautaselle, siis missä se iso juusto on, jota höyläät? Jos se on liian pieni, osta isompi.

Tä? Juustokuvun? :D  Ei ole sellaista turhaketta mulla. -ei ap

Eli juusto on ilman mitään kuivamassa ja länttäät senkin suoraan pöydälle? Just joo.

Jotenkin useimmat meistä alkavat ymmärtää sun miestä...

Jollain ei ole juustokupua.

Meillä on, Oltermannin muotoinen.

ap

Vierailija
62/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustosiivugate :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan sama mihin juustonsiivun laittaa kun sen on höylännyt? Kunhan ei lattialle pudota? Tai jos pudottaa lattialle, niin pyyhkii pahimmat pölyt pois. Ihme äijä, mitä sitä juustosta raivostumaan.

Vierailija
64/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti mikä porsas olet. Miehesi on oikeassa, ällöttävä ja epähygieninen tapa. Höylää juustosiivut leivälle, leikkuulaudalle tai lautaselle, mutta ei tietenkään pöydälle.

Suhteessanne alkaa ihastumisvaihe olla ohi ja alkaa nähdä jo epämiellyttävätkin ominaisuudet ja jopa uskaltaa sanoa niistä. Suhteenne on mennyt seuraavalle levelille. Älä jätä miestä, vaan paranna tapasi.

t. Mies

Vierailija
65/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin samaa mietin kuin no. 50. Miksi ne juustot pitää siivuttaa pöydälle? Mikset tee ensin leipiä ja siivuta sitten vasta juustoa siihen päälle?

Ja kyllä meillä kotona on voileipäkin ollut aina lautasella tai puisilla voileipälaudoilla. Enkä ole edes erityisen siisti ihminen.

Siis höylään juustonsiivut ns. vauhdissa, kaikki kerrallaan. Höylään ja käännän juuston pöydälle, josta kerään ne käteen ja asettelen leipien päälle. Pöydän pyyhin aina esim. ilta-, väli- ja aamupalojen jälkeen. Eikä siinä pöydällä ole oikeasti mitään roskaa tai likaa vaikka mieheni niin luuleekin.

ap

Keittiörätti on kodin likaisin esine. Ihan sama kuin siivuttaisit juustot vessanpöntön kannelle ennen käyttöä, kun levittelet ne keittiörätillä pyyhitylle pöydälle. Käytä lautasta.

Vierailija
66/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ole ihan sama mihin juustonsiivun laittaa kun sen on höylännyt? Kunhan ei lattialle pudota? Tai jos pudottaa lattialle, niin pyyhkii pahimmat pölyt pois. Ihme äijä, mitä sitä juustosta raivostumaan.

Miksi ei lattialle jos se kerran on ihan sama?

Vierailija
67/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on aina ollut tapana leikata voileipien juustot kerralla höyläten. Esim. kolme leipää, yhdeksän siivua. Mutta, minä lasken ne siivut ja leikkaan ne kaikki samoin tein keittiön pöydälle. No nyt, mieheni, kolmen vuoden kimpassa olon jälkeen sai sanottua että hän on vihannut aina tapaani leikata juustoa keittiön pöydälle! Keittiön pöytä on kuulemma likainen ja täynnä vanhoja leivänmuruja yms. kovia kikkareita jotka tarttuvat juustonsiivuihin. Juustonsiivu kuuluu kuulemma höylätä ja asettaa välittömästi höylältä leivän päälle. Mikä tiukkapipo hänessä elää. Aargh, jätänkö tuon sian vai opetanko tavoille?

Palstamiehet täällä jaksavat usein sanoa, että se siivoaa, jota sotku häiritsee. Kävisikö se tässäkin tapauksessa?

Joo, ainakin heittäisin roskiin noin siivutetut juustosiivut ja siivuttaisin itselle uudet.

t. Mies

Vierailija
68/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en halua liata lautasta, mieluummin pyyhin pöydän ruokailun jälkeen.

Älä pese lautasta vaan pyyhi sekin tiskirätillä "puhtaaksi" ruokailun jälkeen.

Ällöttikö ajatus? Miksi ei ällötä siivuttaa juustoa sillä samalla tiskirätillä "puhdistetulle" pöydälle?

Vierailija
69/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat epähygienisempiä kuin miehet. Naiset jättävät vessassakin kädet useammin pesemättä, jos kukaan ei ole todistamassa tätä.

Vierailija
70/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Keittiörätti on kodin likaisin esine. Ihan sama kuin siivuttaisit juustot vessanpöntön kannelle ennen käyttöä, kun levittelet ne keittiörätillä pyyhitylle pöydälle. Käytä lautasta.

Keittiörätti on todella epähygieninen keksintö, siksi käytänkin talouspaperia.

ap

Vierailija
71/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin taas raivostui.

Monesko mies-provo tälle päivälle?

Voisitko sä millään tajuta että  kyse on yhdestä miesyksilöstä, ei kaikista miehistä? Jos olet noin herkkänä ihan aiheettomasti, suosittelen hakeutumaan ammattiavun piiriin. Ei nyt kirjoiteta susta. Eikä  sun naapurista. Vaan yhdestä miehestä  joka oli  kolme vuotta kärsittyään kumppanilleen sanonut ettei  pidä siitä että kumppani laittaa juustot pöydälle. Ei siinä ole mitään miesvihaa.Yhtään missään. Sulla on aika huonosti asiat kun tulkkaat kaiken miesvihaksi ja näet sitä missä  sitä ei ole. Sä et edes tiedä mitä se termi  tarkoittaa kun käytät sitä  täysin asiattomissa yhteyksissä.

Sulla on asiat todella huonosti.Ehkä sulla ei olekaan mitään muuta tekemistä kuin täällä päivystäminen, kaikkien naisten vihaaminen ja kaljanjuonti. Eikä  tämäkään arvelu ole miesvihaa, vaan aprikointia siitä kuinka tyhjä elämä  pitää olla jotta on noin suuri viha toisia kohtaan sydämessä.Emme me naiset ole syyllisiä sinun pahaan oloosi. Itse olet.

Niin ne juustot...  Oliko se hyvä vai huono juttu että ne on siinä pöydällä

Vierailija
72/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök ap, miksi luulet että lautaset on keksitty? Syö saman tien lattialta, pesemättömin käsin.

En uskaltaisi syödä sun keittiössä, kun en tietäisi missä se ruoka on käynyt ja koska ne astiat on viimeksi "huuhtaistu".

Vierailija
73/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sori, en tajua vieläkään. Siis mikset laita niitä höylättyjä juustopaloja siihen juustokuvun lautaselle, siis missä se iso juusto on, jota höyläät? Jos se on liian pieni, osta isompi.

Tä? Juustokuvun? :D  Ei ole sellaista turhaketta mulla. -ei ap

Eli juusto on ilman mitään kuivamassa ja länttäät senkin suoraan pöydälle? Just joo.

Jotenkin useimmat meistä alkavat ymmärtää sun miestä...

Uutisia sinulle! Juustopakkauksen voi avata siististi leikkaamalla ja säilyttää avattussa pakkauksessa. Avatun pakkauksen voi laittaa kuivumisen estääkseen muovipussiin, kääriä kelmuun, teipata kiinni, sulkea paperiliittimellä tai kääriä omaan pakkaukseensa (onnistuu varsinkin sitten, kun juuston määrä on vähentynyt). 

Jotenkin tulee mieleen nyt kouluaikainen muisto oppitunnilta, jossa keskusteltiin luovuudesta ja opettaja pyysi keksimään erilaisia käyttötarkoituksia lusikalla. Joukossa oli niitäkin, jotka keksivät vain yhden. Ehkäpä he nykyän kokemuksen myötä ovat keskineet, että niitä on peräti kaksi.... oikea ja väärä, nimittäin! :D Onhan se sekin tapa hahmottaa monimutkaista maailmaa...

Vierailija
74/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamiehet täällä jaksavat usein sanoa, että se siivoaa, jota sotku häiritsee. Kävisikö se tässäkin tapauksessa?

Joo, ainakin heittäisin roskiin noin siivutetut juustosiivut ja siivuttaisin itselle uudet.

t. Mies

Miksi aikuiselle miehelle pitäisi jonkun leikata juustoa? Leikkaa itse alunperinkin.

Vierailija
75/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Mies

Miksi aikuiselle miehelle pitäisi jonkun leikata juustoa? Leikkaa itse alunperinkin.

No viimeistään tuon tempun jälkeen varmaan aina saisikin leikata.

Vierailija
76/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Mies

Perheessä joku laittaa muille ruokaa, vaikka se olisi vuoron perään. Ei niin että kaikki laittaa aina oman ruokansa. Ap:n mies varmana miettii, voiko tuollaisen kodin hengettären kanssa perustaa yhteistä ruokataloutta, kun alkeellisinkin keittiöhygienia puuttuu. Ja jos siitä huomauttaa, se on heti "raivoamista pikkuasioista". Ei oo, vaan perus oman kodin pitoa, joka ap:llä on näköjään jäänyt kotoa oppimatta.

Vierailija
77/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukin taplaa tyylillään. Itse olen "suoraan leivälle" -tyyppiä. En viitsi luututa pöydästä rasvatahroja muutaman juustoviipaleen takia.

Mä taas en halua liata lautasta, mieluummin pyyhin pöydän ruokailun jälkeen.

Syötkö siis myös suoraan pöydältä?

Vierailija
78/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pöydältä syöjät on kyllä pakko olla jotain opiskelijoita, kun itsenäinen elämä on vielä vähän hakusessa.

Vierailija
79/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Keittiörätti on todella epähygieninen keksintö, siksi käytänkin talouspaperia.

ap

Ja lika lähtee kuivalla talouspaperilla pyyhkimällä?

Vierailija
80/98 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök ap, miksi luulet että lautaset on keksitty? Syö saman tien lattialta, pesemättömin käsin.

En uskaltaisi syödä sun keittiössä, kun en tietäisi missä se ruoka on käynyt ja koska ne astiat on viimeksi "huuhtaistu".

Itsellä on kans yksi tuttu, jonka luona en mielelläni syö mitään. Hänestä on mm. ylihygienisyyttä pestä kädet vessassa käydessä. Jostain syystä heillä on vatsatautia useamman kerran vuodessa. Ei ilmeisesti se bakteereihin karaisu ole kuitenkaan oikein onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän