Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni raivostui juuston leikkaamisesta (uskalsi sanoa vihdoinkin, kolmen vuoden jälkeen)

Vierailija
03.05.2018 |

Minulla on aina ollut tapana leikata voileipien juustot kerralla höyläten. Esim. kolme leipää, yhdeksän siivua. Mutta, minä lasken ne siivut ja leikkaan ne kaikki samoin tein keittiön pöydälle. No nyt, mieheni, kolmen vuoden kimpassa olon jälkeen sai sanottua että hän on vihannut aina tapaani leikata juustoa keittiön pöydälle! Keittiön pöytä on kuulemma likainen ja täynnä vanhoja leivänmuruja yms. kovia kikkareita jotka tarttuvat juustonsiivuihin. Juustonsiivu kuuluu kuulemma höylätä ja asettaa välittömästi höylältä leivän päälle. Mikä tiukkapipo hänessä elää. Aargh, jätänkö tuon sian vai opetanko tavoille?

Kommentit (98)

Vierailija
1/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa miehes on. Mikset käytä lautasta?

Vierailija
2/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta joku tappelu pitää nostaa, että kehtasi kertoa mikä vaivaa. Olisi pitänyt vaan omana tietonaan, että pitää sinua possuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo tuo on vasta alkusoittoa. Alkuhuuma alkaa olla ohi ja ärsytykset nousee pintaan...

Vierailija
4/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se sika jättää emakon.

Vierailija
5/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pöytä ON likainen. Monesti myös esim. tiskiallas on likaisempi kuin wc-pönttö. Sen sijaan että vedät herneet nenään siitä miten joku kehtaa kritisoida sinua, niin kannattaisi vaikka vain todeta että "kappas, en olekaan tullut ajatelleeksi tuota. Olet oikeassa, voin tehdä jatkossa toiste."

Vierailija
6/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin taas raivostui.

Monesko mies-provo tälle päivälle?

Vierailija
7/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoi onneksi jo puolen vuoden seurustelun jälkeen. :D Häntä ärsytti mun sotkuisuuteni ja mua hänen nalkuttamisensa. Ihan hyvä keskustelu yhteiselämän pelisäännöistä siitä tuli. Todettiin, ettei musta tuu koskaan niin siistiä kuin hän.... mutta lupasin yrittää olla siistimpi. Ja hän lupasi yrittää olla nalkutttamatta. 

Vierailija
8/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja :) eikö mikään hänen tapansa ärsytä sinua niin, että olisit asiasta maininnut?

Vierailija
9/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivutan myös valmiiksi, mutta lautaselle enkä pöydälle. Ei mua pöpöt pelota, mutta se pöytä likaantuu ja sitä pitää olla jynssäämässä jos siihen laittaa suoraan ruokaa.

Vierailija
10/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää tehdä kompromisseja :) eikö mikään hänen tapansa ärsytä sinua niin, että olisit asiasta maininnut?

Tarkoittaako kompromissi mielestäsi tuota? Antamista samalla mitalla? Tai pahemmalla?

Vierailija
11/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivutat pöydälle? Yök. Mies on oikeassa. Käytä edes lautasta.

Vierailija
12/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk keittiön tasot eivät ole juustosiivuja varten. Mies on oikeassa!

Vierailija
13/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä siivutan työpöydälle omat juustoni. Mies saa tehdä omilleen mitä haluaa

Vierailija
14/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako kompromissi mielestäsi tuota? Antamista samalla mitalla? Tai pahemmalla?

Siis tarkoitin, että ap voisi korjata toimintaansa. Sori, jos olin epäselvä. Ja mietin, että eikö mies ole ikinä tehnyt kompromisseja tai apta ärsyttänyt mikään niin, että ymmärtäisi miehen kannan.

Vierailija
15/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta valmiiksi siivutettua juustoa.

Vierailija
16/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitin, että ap voisi korjata toimintaansa. Sori, jos olin epäselvä. Ja mietin, että eikö mies ole ikinä tehnyt kompromisseja tai apta ärsyttänyt mikään niin, että ymmärtäisi miehen kannan.

Entäpä jos ei halua tai ei näe mitään korjattavaa? Kaikki ei pidä siisteyttä hyveenä, vaan rasittavana nipottamisena.

Vierailija
17/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. :) Minä olen joskus miettinyt, että harvoin se vie asioita eteenpäin, jos vastaa toisen "valitukseen", että no joo, mutta kyllä sinäkin aina sitä tai tätä. Se ei yleensä toimi. Kannattaa sanoa ärsytyksen aiheista, muttei niin, että  niistä tehdään kilpailu, että kumpi ärsyttää pahemmin ja useammassa asiassa. 

Vierailija
18/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin taplaa tyylillään. Itse olen "suoraan leivälle" -tyyppiä. En viitsi luututa pöydästä rasvatahroja muutaman juustoviipaleen takia.

Vierailija
19/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin taplaa tyylillään. Itse olen "suoraan leivälle" -tyyppiä. En viitsi luututa pöydästä rasvatahroja muutaman juustoviipaleen takia.

Mä taas en halua liata lautasta, mieluummin pyyhin pöydän ruokailun jälkeen.

Vierailija
20/98 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi joskus näitä satujasi vaikka koirastanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan