Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen masennuksesta ja ahdistuksesta kärsivä pitkäaikaistyötön nainen, onko mahdollisuuksia parisuhteeseen

Vierailija
03.05.2018 |

enää ikinä:(

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Saman kuvauksen miehellä ei valitettavasti juurikaan.

Vierailija
2/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömyys ei haittaisi mutta en tiedä jaksaisinko katsoa ahdistusta ja masennusta. Riippuu miten vakavaa ja miten ne näkyy. En haluaisi tulla itsekin vedetyksi masennukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole masentunut seurassa, vaan kun joudun olemaan yksin. Muuten olen ihan valoisa persoona. 

Vierailija
4/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Monesti parisuhde ei ole tasavertainen, jos vain toisella ahdistusta ja masennusta.

Jos molemmilla samantyyppisiä oireita, ehkä, en tiedä.

Usein masentununeena parisuhde kiemuroineen ei houkuttele. Itse kun myös pitkään kärsinyt samoista ongelmista.

Mutta sit herää kysymys, eikö mt-ongelmista kärsivillä ole samanlainen oikeus rakkauteen kun muillakin?

Vaikea kysymys.

Vierailija
5/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ellet pysty aloittamaan puhtaalta pöydältä. On eri asia kertoa asiat kerran kuin jankata, kuinka kärsimyksestä on tullut osa identiteettiäsi.

Parisuhde ei myöskään ole hoitosuhde, joten kannattaisiko vaan hoitaa itseä ensin.

Vierailija
6/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös päihteetön ja normaalipainoinen. Luulin pitkään pärjääväni ilman parisuhdetta, mutta en pärjääkään. :(

Vierailija
7/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista! Paitsi tuo yksinolojuttu, kannattaa sitten valita kotona viihtyvä mies, ettei tule harmistuksia jos toinen on kovasti menossa. Muista silti rakastaa itseäsi, tuollaisena kuin olet. (En tarkoita etteikö parempaan oloon kannattaisi aina pyrkiä) Onnea tulevaan :3

Vierailija
8/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Monesti parisuhde ei ole tasavertainen, jos vain toisella ahdistusta ja masennusta.

Usein masentununeena parisuhde kiemuroineen ei houkuttele. Itse kun myös pitkään kärsinyt samoista ongelmista.

Mutta sit herää kysymys, eikö mt-ongelmista kärsivillä ole samanlainen oikeus rakkauteen kun muillakin?

Vaikea kysymys.

Löytyisikö mielenterveysyhdistyksestä vertainen kumppaniksi?

Vierailija
9/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kysymys.

Ei ole vaikea kysymys. Vastaus on: totta kai. Mutta jonkun on rakastuttava häneen.

Vierailija
10/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toki, jos et ole ruma. Eikä rumuuskaan välttämättä haittaa, jos et näytä mieheltä. Kaikkia ei välttämättä haittaa sekään... vaan mennään siihen, minkä itse kelpuutat: käykö kuka tahansa paremman puutteessa vai onko jotain ns. laatuvaatimuksia?

Vierailija
11/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse terapeuttia, sellainen on jo, eniten kaipaan sellaista fyysistä läheisyyttä ja hellyyttä. Ja mukavaa yhteisoloa jutellen jostain muusta kuin minun ongelmistani. 

Vierailija
12/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylöspäinpariutumisen mukaan ainakin kyllä.

ATN -> AKTM/KTM

AKTN -> KTM/YKTM

Vierailija
13/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ruma, en tosin enää yhtä hehkeä kun kaksikymppisenä. Treenaan joka päivä koska muuten ei pää kestä. 

Vierailija
14/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten kenellä tahansa on oikeus rakkauteen, niin myös sinulla.

Ja se tapahtuu ihan kuten kenellä tahansa. Ei oikotietä vaan samoin kuin kaikilla muillakin.

Vierailija
15/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kysymys.

Totta kai mt-ongelmaisilla on oikeus rakkauteen mutta kellään toisella ei ole velvollisuutta alkaa suhteeseen heidän kanssaan jos tuntuu ettei halua/pysty.

Vierailija
16/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, laatuvaatimukset ei varmaan varaa enää sellaisiin.  Yleesnä olen tykännyt sellaisista herkemmän sorttisista miehistä. 

Vierailija
17/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla ihanampikin kuin tekopirteä ura-suorittaja-pirkko.

Vierailija
18/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävisi myös mt-ongelmainen hyvin kunhan ei ole väkivaltainen eikä päihdeongelmainen. 

Vierailija
19/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies45 kirjoitti:

Voit olla ihanampikin kuin tekopirteä ura-suorittaja-pirkko.

Joo, voin olla aika ihana :) 

Vierailija
20/28 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä molemmat oli samanlaisia kuin Ap,joten onnistuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan