Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan laihduttanut normaalipainon sisällä 10 kg?

Vierailija
03.05.2018 |

Ja saanut pidettyä painon siinä pysyvästi? Onko mahdollista? Itsellä paino normaalipainon ylärajoilla ja haluaisin laihduttaa 10 kg. Kilot kertyneet hitaasti 8 vuoden aikana.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaasti itsellä parissa vuodessa lähtenyt 10 kiloa. Tosin olin silloin painavammillani. En ole tehnyt kauheasti. Pienentänyt ateriat ja osakseen lähtevät olivat lihaksia. Lihas painaa ei läski. Läski lähtee liikunnalla ja lihas syömättä.

Vierailija
2/9 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin normaalipainon ylärajalta 14 kiloa. Pari vuotta paino pysyi samassa, nyt on tullut noin vuodessa 4 kiloa lisää.

En mielelläni sano että "laihdutin", koska muutin vain vähän ruokailutottumuksiani ja aloin joogata 5 minuuttia päivässä. Molemmat muutokset tein pysyvästi. Paino lähti kahden vuoden aikana ja kilojen kertymiseen oli mennyt noin 10 vuotta. Nyt kuluneen vuoden aikana olen taas alkanut napostella enemmän ja tiukan elämäntilanteen takia myös jooga jäi melkein vuodeksi väliin. Elämäntilanne korjaantui hiljattain ja olen palannut tuohon terveellisempään malliin. Kiloja lähtee se 2-5, tai sitten ei lähde - oikeastaan aika sama minulle. Tärkeintä on, että en usko enää koskaan painavani noin paljon kuin tuossa "huippuaikana". :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikossa lähti 71 kilosta 60 kiloon kun mies jätti toisen takia.

Vierailija
4/9 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainon ylärajalta alarajalle, noin 15kg 10v sitten. Ja ne muutokset piti tosiaan tehdä pysyvästi, eroon sokerista, pienet annoskoot, hiilareiden vähentäminen.

Vierailija
5/9 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tehnyt parissa vuodessa tuon, mutta toisinpäin. Ihan pysyvältä muutokselta tuntuu...

Vierailija
6/9 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, laihdutin n. 65 kg -> 55 kg, ok, paino tippui liiankin alas, meni alle ton 55kg, ei ollut hyvä.

Mulla ne lähti pysyvästi, tuon laihdutusajan vain urheilin kovasti, nyt taas taukoa, syön normaalisti ja herkuttelen.

Vierailija
7/9 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti laihduttanut vaan aloin harrastaa liikuntaa, jonka myötä paino putosi. Halusin eroon vetelästä sohvaperunaolotilasta, eikä laihtuminenkaan haitaksi ollut. Liikunta jäi tavaksi ja edelleen yli 10 vuotta myöhemmin olen yhdeksän kiloa kevyempi kuin alkutilanteessa. Bmi laski 23.5:stä 20:een.

Vierailija
8/9 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6 viikossa lähti 71 kilosta 60 kiloon kun mies jätti toisen takia.

Mulla about sama, ei vaan maistunu ruoka.

Vierailija
9/9 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduttanut, mutta laihtunut. Ihan vaan siten, että innostuin uudesta liikuntaharrastuksestani niin paljon, että treenimääräni triplaantuivat entisestä. Siinä sivussa laihduin ja oli pakko alkaa syödä terveellisemmin, kun entisellä ruokavaliolla en olisi jaksanut uutta treenitahtia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi