Karvoituskeskusteluja lukeneena pistää miettimään miksi muiden karvattomuus on niin suuri asia joillekin ihmisille
Itse olen ajanut kaikki pois siitä lähtien kun karvat ovat kasvaneet. Joskus kokeilin kasvattaa useamman kuukauden ja olo oli sitä tukalampi, mitä pidempi karvoitus oli. Sen sijaan mulle on aivan sama mitä muilla on haarovälissä. En mä ilku niille joilla on karvainen alapää, enkä kiinnitä asiaan mitään huomiota.
Miksi siis noissa karvakeskusteluissa ilkutaan posliineille, eikä voida hyväksyä sitä, että toiset kokevat olonsa yksinkertaisesti mukavammaksi ilman karvoja?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta edes irtoseksiiin niitä kalkkuna pimppejä, suhteesta nyt puhumattakaan.
M45
Me kaikki uskomme sen että käsket posliininaisen laittaa housut takaisin jalkaan ja lähteä kotiinsa. Onhan sinulla naisia mistä valita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja ihmetellyt samaa asiaa, mutta siten, että kun minulle naisen karvoitus toimii kiihottimena, niin karvattomat tuntuvat yökkivän oikein kuorossa, että hyi vttu, yök karvoja. Minun silmään karvaton pimpsa näyttää tyhmältä eikä se kiihota sillä tavalla kuin kaunis karvoitus.
Mutta ymmärrät varmaan, että suurinta osaa kiihottaa enemmän karvattomuus. Lisäksi kai se on pariskunnan oma asia ajelevatko karvansa vai ei.
Niin, miksi karvattomuus kiihottaa? Miksi miestä tai naista kiihottaa kun nainen on karvaton kuin esiteini? Miksi naiseuden merkin poistaminen kiihottaa? Lapsuuden ihannointi syynä?
Karvattoman ihon nuoleminen tuntuu paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari syytä miksi olen posliniutta vastaan:
1) se aiheuttaa tutkitusti mm. hiivaa.
2) karvattomuus ei paranna hygieniaa, tutkittua tämäkin.
3) aiheuttaa nuorille ja lapsille paineita
4) poistaa naisesta aikuisen naisen piirteen, kuin vaikka jos poistaisi rinnat tai lantion
5) aivan turha "pakkorutiini" naisen elämässä, teriä, repimistä, kemikaaleja, haavaumia --> lopputulos kalkkuna
1. Ei ole koskaan ollut hiivaa ja olen ajellut 22 vuotta
2. No eipä se sitä heikennäkään, joten jatkan näin
3. Mitä paineita? Kukin varmaan ihan itse päättää karvoistaan.
4. Karvat ei tee naisesta naista, ymmärrät sen kyllä itsekin. Voisihan tässä verrata lyhyttä ja pitkää tukkaa naisella.
5. Itse poistan vahalla, ei tule kalkkunaa.Lopputulos itse pidän sileästä alapäästäni, kuten miehenikin. Eipä sitä kukaan palstan lisäksi tiedä mitä mulla housujen alla on.
1 ja 2), tässä ei ole kyse sinusta vaan keskimääräisyydestä. Tutkittu FAKTA
3) ? 12vuotias on täysipainoinen päättämään alkaisiko poistamaan itku kurkussa pimpistään alkavat karvat koska nehän ovat ällöjä kun palstoilla niin kerrotaan. "ei varmaan huolehdi muutenkaan itsestään!"
4) Ääliö. Häpykarvoitus kasvaa kun tyttö muuttuu naiseksi. Alkaako tukka kasvaa samassa kohtaa?
Mä oon alkanut 11-vuotiaana ajamaan karvat, koska MINÄ itse en niistä pitänyt ITSELLÄNI. Aivan sama mitä muut ajatteli. Jotkut lapset osaavat itse ajatella ilman, että muiden mielipiteet ratkaisevat.
N27
Entä jos olisitkin varhaisteinistä asti saanut netistä lukea, kuinka sinun tapasi huolehtia alapäästäsi tekee sinusta ällöttävän, haisevan, epähygieenisen ja osoittaa että et huolehdi itsestäsi? Luuletko että se olisi vaikuttanut sinuun yhtä vähän kuin nyt se, että alapäästäsi edustaa yleistä ihannetta, on vaikuttanut? Luuletko ettet olisi tuntenut oloasi koskaan epävarmaksi taikka kokenut mitään paineita alkaa huolehtimaan alapäästäsi sillä vähemmän negatiivisia kommentteja herättävällä tavalla?
Minä olen jo viisikymppinen nainen, ikävuosien ja elämänkokemuksen karaisema enkä vähästä hätkähdä. Olen aloittanut seksielämäni kultaisella 80-luvulla, jolloin melkein kaikilla oli karvat ja elänyt karvoineni päivineni koko elämäni. Ja silti tunnen nykyään ajoittain epävarmuutta karvaisesta alapäästäni kun netistä lukee ilkeitä analyyseja häpykarvoista ja naisista, jotka eivät niitä poista. Ikinä ennen, ei edes teininä ole tarvinnut edes miettiä tällaisia asioita ja yhtäkkiä huomaan tuntevani epävarmuutta itsestäni, kun luen taas uuden "hyi yök rehottava, haiseva ja ällöttävä rämemajava, laatta lentää kun semmoisen näkee" -kommentin jostain. Ja mun pitää ihan tietoisen ajatusprosessin kautta päästä siitä epävarmuuden tunteesta eroon. Kuitenkin jos tämä nykyinen, äärimmäisen negatiivinen suhtautuminen häpykarvoihin saa jopa tällaisen "vanhan" ämmän ajoittain pahoittamaan mielensä, niin kyllä mä säälin niitä vielä kovasti ulkopuolisille vaikutuksille alttiita teinejä, jotka tällaisessa asenneilmapiirissä joutuvat kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja ihmetellyt samaa asiaa, mutta siten, että kun minulle naisen karvoitus toimii kiihottimena, niin karvattomat tuntuvat yökkivän oikein kuorossa, että hyi vttu, yök karvoja. Minun silmään karvaton pimpsa näyttää tyhmältä eikä se kiihota sillä tavalla kuin kaunis karvoitus.
Mutta ymmärrät varmaan, että suurinta osaa kiihottaa enemmän karvattomuus. Lisäksi kai se on pariskunnan oma asia ajelevatko karvansa vai ei.
Niin, miksi karvattomuus kiihottaa? Miksi miestä tai naista kiihottaa kun nainen on karvaton kuin esiteini? Miksi naiseuden merkin poistaminen kiihottaa? Lapsuuden ihannointi syynä?
Ovatko viiksetkin kiihottava naiseuden merkki? Minulla ei kasvanut lapsena viiksiä, mutta nykyään on tummat haivenet ja olen hedelmällisessä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta edes irtoseksiiin niitä kalkkuna pimppejä, suhteesta nyt puhumattakaan.
M45
Me kaikki uskomme sen että käsket posliininaisen laittaa housut takaisin jalkaan ja lähteä kotiinsa. Onhan sinulla naisia mistä valita.
:D
Säärikarvatkin on aikuusuuden merkki, miksi ne pitää poistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että naturelleja on enemmän kuin kynittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Olen toinen mies ja minä olen jättänyt panematta poslareita. Sellainen ei vaan kiihota.
Pari kertaa olen erehtynyt poistamaan kaikki karvat ja ai jumaliste sitä limakalvojen hankautumista, varsinkin aktin aikana. Minulla tosin on atooppinen iho joka suuttuu milloin mistäkin. Ei ole kukaan mies kieltäytynyt panemasta. Eikä muuten ole kukaan sitäkään valittanut että haittaisi suuseksiä. Yleensä saksin vaan lyhyemmäksi ja kesällä ajelen bikinirajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Olen toinen mies ja minä olen jättänyt panematta poslareita. Sellainen ei vaan kiihota.
Eli jos naisessa on jokin ominaisuus mikä ei kiihota sinua, et pane? Mahtaa naisesi olla melkoinen pakkaus siinä tapauksessa.
Suurin osa naisista haluaa pitää ne karvat alapäässä, eikä sitä asiaa muuta miksikään se, että täällä palstalla lapselliset miehet nimittelevät rumasti karvallisia naisia.