Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kampaamossa käynti on ehkä maailman turhin juttu jonka mä tiedän

Vierailija
24.04.2006 |

kävin lauantaina kampaajalla, koska oma äitini " pakotti" . äiti oli sanonut kampaajalle aikaa varatessa että hiuksiini laitettaisiin sävyte, raitoja ja leikattaisiin kerroksittain.

kun menin kampaajalle, niin hän kertoi nämä äitini ehdotukset, ja sanoin että tehdään sitten niin (minua ei hiukseta paljon kiinnosta, ei väliä minkä väriset tai malliset ne on, sehän on vaan tukka!), no joo, kampaaja teki nää kun värit oli valittu.

vaalean ruskea sävy, vaaleat raidat ja kerroksittainen leikkaus. tulos: sävy täysin sama kuin oli minun mennessä sinne, raidat tuskin näkyvät ja tänään kun pesin hiukseni, ne näytti aikas kamalilta. olis äiti varmaan iloinen kun näkis mun letin nyt, jopa mua hirvittää nyt tää tukka.

jouduin istua siellä yli kaks tuntia, koska kyseinen kampaamo ottaa liikaa asiakkaita ja kampaaja duunas yhden miehen hiukset siinä välillä. ja kaikki tää kakka maksoin jotain 50 euroa. siis mä en ihan oikeesti mene enää koskaan kampaajalle, en niin sitten ikinä!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kampaajalla käyntiä. Tuntuu tosiaan ihan turhalta. Yhden ainoan kerran olen käynyt kampaajalta, jolta tullessa olin tyytyväinen hiuksiini, ja siitä lystistä maksoin silloin n. 150 euroa! Ja hiukset eivät todellakaan ole mulle niin tärkeä asia, että rupeaisi moisia summia pulittamaan säännöllisesti.

Harmi, että tosi kamalan näköistähän se on, jos pitkiä hiuksia ei koskaan siistitä. Harmi, etten osaa itse leikata hiuksiani takaa ollenkaan.

Vierailija
2/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä välissä kaverini tasoitti hiukseni ja värjäsi kaupan väreillä. Minulla oli olkapäille ulottuvat suorat hiukset, ilman mitään muotoonleikkausta.

Sain helvetillisen raivokohtauksen, kun arvon kampaaja oli saanut työnsä tehtyä. Hiukset paloi raita-aineesta, leikkaus oli päin helvettiä ja kielloista huolimatta se nainen kyni mulle otsatukan, joka ei pyörtyäisistä johtuen tietenkään pysy paikallaan. Vapisin raivosta ja kerroin kampaajalle ääni täristen, mitä mieltä olin lopputuloksesta. En korottanut ääntäni, en sanonut rumasti, enkä loukannut kampaajaa ja siitä huolimatta hän ilmoitti, että sitten tukkani vasta ruma olisi ollutkin, jos hän olisi tehnyt niinkuin minä pyysin. Lisäksi hintaa koko hökötyksellä on 50% arviota enemmän.

Arvatkaas kellä on taas olkapäille ylettyvät " pistä-ponnarille-ja-olet-valmis" -hiukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vastaavaa olisi, jos vaatekaupassa asiakas veisi valitsemansa vaatteen tiskille ja myyjä kävisi vaihtamassa sen toiseen, koska hänen mielestään alkuperäinen vaate ei olisi sopinut asiakkaalle!

Vierailija:

Tässä välissä kaverini tasoitti hiukseni ja värjäsi kaupan väreillä. Minulla oli olkapäille ulottuvat suorat hiukset, ilman mitään muotoonleikkausta.

Sain helvetillisen raivokohtauksen, kun arvon kampaaja oli saanut työnsä tehtyä. Hiukset paloi raita-aineesta, leikkaus oli päin helvettiä ja kielloista huolimatta se nainen kyni mulle otsatukan, joka ei pyörtyäisistä johtuen tietenkään pysy paikallaan. Vapisin raivosta ja kerroin kampaajalle ääni täristen, mitä mieltä olin lopputuloksesta. En korottanut ääntäni, en sanonut rumasti, enkä loukannut kampaajaa ja siitä huolimatta hän ilmoitti, että sitten tukkani vasta ruma olisi ollutkin, jos hän olisi tehnyt niinkuin minä pyysin. Lisäksi hintaa koko hökötyksellä on 50% arviota enemmän.

Arvatkaas kellä on taas olkapäille ylettyvät " pistä-ponnarille-ja-olet-valmis" -hiukset?

Vierailija
4/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan käydä kampaajalla, koska sieltä tullessani olen pirteän ja raikkaan näköinen! Ellei se olisi niin kallista lystiä, kävisin useamminkin...

Eli hyvä kampaaja on kaiken a ja o, huonoilla käynti saa vain vihaiseksi!

Vierailija
5/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, kyllä hyvältä kampaajalta saa paljon.

Mulla on ihana kampaaja, jolla olen käynyt jo 15 vuotta. Hän tuntee minut ja tyylini ja myös jaksamiseni/jaksamattomuuteni hiusteni suhteen eikä siis leikkaa liian " vaikeaa" mallia ja suosittelee hyvät tuotteet joilla hiukset pysyy kuosissaan.

Sen parituntisen aikana, jonka vietän liikkeessään, saan rauhassa lueskella naistenlehtiä, juoruta mukavan ystäväni (=kampaajan) kanssa, saan kahvia ja suklaata, nautin hiustenpesusta ja erityisesti päänahkahieronnasta ja rentoudun. Poislähtiessä katson aina peiliin tyytyväisenä.

Ei todellakaan hukkaan heitettyä aikaa!

Vierailija
6/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hänen tyttärensä sitten teki minulle nämä " ihanat" hiukset. kun valitsin värisävyjä, niin hän väen väkisin yritti saada minut suostumaan punaiseen (yöks!), katteli muka ihon väriänikin, juu, kyllä sulle punainen sopisi.

joillekin varmasti punainen sopii, mutta ei ole mun tyylinen. ja tästä lähtien sata varmasti mullakin on olkapäille ulottuvat hiukset ja ponnarilla sutaisten valmis, niinku joku kirjoitti.

t.ap

Vierailija
7/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lyhyet upeasti muotoon leikatutu hiukset. yhtäkään kampaaja käyntiä en jättäisi väliin. istun tuoliin ja kampaajani kertoo mitä väri/raitoja hän on ajatellut sekä miten leikkaisi. Aina olen hyväksynyt kampaajan ehdotuksen ja aina olen tyytyväisenä kampaajalta lähtenyt. käsittely maksaa n. 60 euroa. Lisäksi käyn aina samalla reissulla muotoilemassa kulmat sekä värjäämässä kulat/ripset.

Ja ihan olen neljän lapsen kotiäiti.

Vierailija
8/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän kampaajan! Mutta kun tulos on aina vääränlainen :(

Vierailija
9/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vielä hoikka?

Vierailija
10/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tällähetkellä hoikka sillä vauva vasta 7vk. Mutta lenkkeily on jo aloitettu.

Eilenkin pienin vaunuissa ja 4v pyöräili. Joten kyllä siinä äidille hiki tuli.

Haluan pitää itsestäni huolta. Mieli pysyy virkeänä ja mies kehuu tämän tästä.

Vierailija
11/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein leikattumalli nuorentaa todella paljon.

Vierailija
12/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas oikein odotan aina kampaajakäynteäjäni mutta hän onkin oikea ammattilainen ja tietää mitä tekee ja kuuntelee minua.

Itse asiassa tänään on taas kampaajapäiväni, käyn 2kk välein leikkauttamassa/vuolemassa/ottamassa värin ja ah, sen jälkeen loistaa kuontalo yhdessä auringon kanssa:)) Samalla nypitään kulmani ja laitetaan väri niihin.

Vierailija
13/14 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ ikinä en ole sieltä tyytyväisenä ulos lähtenyt. Vaikka kuinka yksityiskohtaisesti selittäisi mitä haluan. Enkä edes halua muuta kuin klassisen, pyöristetyn polkkatukan. Ja kampaajaa on vaihdettu kuin paitaa, ei löydy sellaista joka ei yrittäisi vääntää oman makunsa mukaista trendipelleilyä.

Vierailija
14/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50e ei todellakaan riitä