Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korven häät tämän elämän maagisin päivä

Vierailija
03.05.2018 |

On todella täytyneet olla maagiset häät, jos kaikki nuo kilpailut ja esitykset eivät ole olleet sen maagisempia. Eihän sellaista voi ylittää millään häillä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäs muusta keksitte vielä haukuttavaa? 😁 Tekikö se Kiira MITÄÄN oikein teidän mielestänne?

Vierailija
22/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no kun maagiselta näyttävät kuvat johtuu vain hääparin ulkonäöstä, samoin kuin koko avioliitto. Niin onko siinä oikeasti mitään maagista. Ja näin se on monella muullakin.

Kuvat häistä näytti maagisilta jo ennen kun hääpari niissä näkyikään. Ei kai sen avioliiton tarvitse olla kun siihen liittyville osapuolille maaginen, ethän sinä heidän kanssa naimisissa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat puitteet häille, niin kauniita kuvia, varmasti ollut maaginen päivä heille. Eikä tarvitse meille muille ollakaan.

Nimim. Ilman kateutta tai fanitusta.

Vierailija
24/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs joitakin kadettaa! Tuntuu pahalta, että tuollaisia ihmisiä edes on. Minä näin hääkuvia Iltiksestä ja ihastelin, miten upeita olivat. Olin ylpeä, että osataan sitä meilläkin olla tyylikkäitä, kun aina suomalaisia morkataan.

Miksei osata olla iloisia siitä, mitä toisilla on?

Eikö kateellisella itsellään ole ollut ikinä mitään ihanaa? Tai eikö heillä ole mitään tavoitetta päätä osaksi jotakin ihanaa elämässään?

Vierailija
25/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana morsiuspari, onnea ja siunausta teille!

Vierailija
26/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs joitakin kadettaa! Tuntuu pahalta, että tuollaisia ihmisiä edes on. Minä näin hääkuvia Iltiksestä ja ihastelin, miten upeita olivat. Olin ylpeä, että osataan sitä meilläkin olla tyylikkäitä, kun aina suomalaisia morkataan.

Eikö kateellisella itsellään ole ollut ikinä mitään ihanaa? Tai eikö heillä ole mitään tavoitetta päätä osaksi jotakin ihanaa elämässään?

Miksi sinua muiden kateus häiritsee.

Vierailija
27/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa näitä kateellisia ja katkeria riittää. Senpä vuoksi en koskaan esittele mitään, mikä aiheuttaisi kateutta, vaan nautin siitä itse. En ole pyytänyt vieläkään ketään meidän uuteen kotiin, enkä ikinä esitellyt kuvia lomiltamme. En hehkuttele avioliittoani enkä kauniita ja fiksuja lapsiani. En ole kertonut työstäni enkä ylennyksestä, jonka sain.

Kun tapaan näitä kateellisia, pidän huolen, etten pukeudu liian kauniisiin vaatteisiin tai ota sitä parempaa käsilaukkua mukaani. On parempi vain valittaa kuin kertoa totuus, koska se sattuu niin kovasti eräisiin. En tahdo, että minua matkitaan tai aletaan dissata elämäni vuoksi.

Vierailija
28/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos näitä ns. julkkisia ei olisi tai edes politikkoja niin olisipa

teidän haukkujien maailma yksinäistä. Varmaan haukkuisitte itseänne

tai ei sittenkään teillehhän on kaikki kaikessa vain minä, minä minä.

Vierailija
29/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa näitä kateellisia ja katkeria riittää. Senpä vuoksi en koskaan esittele mitään, mikä aiheuttaisi kateutta, vaan nautin siitä itse. En ole pyytänyt vieläkään ketään meidän uuteen kotiin, enkä ikinä esitellyt kuvia lomiltamme. En hehkuttele avioliittoani enkä kauniita ja fiksuja lapsiani. En ole kertonut työstäni enkä ylennyksestä, jonka sain.

Kun tapaan näitä kateellisia, pidän huolen, etten pukeudu liian kauniisiin vaatteisiin tai ota sitä parempaa käsilaukkua mukaani. On parempi vain valittaa kuin kertoa totuus, koska se sattuu niin kovasti eräisiin. En tahdo, että minua matkitaan tai aletaan dissata elämäni vuoksi.

First world problems

Vierailija
30/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on trauma, koska ala-asteella kaverinani oli kateellinen ihminen. Hän haukkui ja vähätteli kaikkea, mitä minulla oli. Takana päin selvisi, että hän olisi halunnut samanlaista. Etsi vanhempiensa kanssa ympäri kaupunkia samanlaisia leluja, vaatteita tai koululaukkua kuin minulla oli. Kun olin saanut jotakin, hän halusi heti leikkiä tai katsoa juuri sitä ja - kuinka ollakaan - se "meni rikki." Tai uusi takkini oli repeytynyt itsestään koulun naulakossa. Kun sain uuden pyörän, ohitti minut ajaessa siten, että kaaduin ja kolhin fillariani. Oli muka hyvä kaveri, mutta välillä totaalimulkku.

Äärimmäisen vastenmielinen ihminen. Nyt, aikuisena varmasti vielä pahempi, koska osaa piilottaa ilkeän luonteensa toisin kuin lapsena.

Vierailija
31/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nämä mielikuvituksettomat olisivat ilman esikuvia, keitä seurata ja kadehtia.

Nyt maailman julkkikset luovat näille kateellisille mitättömyyksille tavoitteet, joihin pyrkiä. Kun ne eivät itse keksi.

Vierailija
32/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on trauma, koska ala-asteella kaverinani oli kateellinen ihminen. Hän haukkui ja vähätteli kaikkea, mitä minulla oli. Takana päin selvisi, että hän olisi halunnut samanlaista. Etsi vanhempiensa kanssa ympäri kaupunkia samanlaisia leluja, vaatteita tai koululaukkua kuin minulla oli. Kun olin saanut jotakin, hän halusi heti leikkiä tai katsoa juuri sitä ja - kuinka ollakaan - se "meni rikki." Tai uusi takkini oli repeytynyt itsestään koulun naulakossa. Kun sain uuden pyörän, ohitti minut ajaessa siten, että kaaduin ja kolhin fillariani. Oli muka hyvä kaveri, mutta välillä totaalimulkku.

Äärimmäisen vastenmielinen ihminen. Nyt, aikuisena varmasti vielä pahempi, koska osaa piilottaa ilkeän luonteensa toisin kuin lapsena.

Tuo on ikävää, mutta älä pura tuota traumaasi muihin ihmisiin. Jos joku sinulle vieras henkilö on sinulle vieraalle henkilölle kateellinen, ei asia kuulu sinulle, eikä se kateellinen lakkaa olemasta kateellinen vaikka sinä haukkuisit häntä kuinka.

Vierailija
33/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aikoinaan Kiira Korpea usein kun hän kävi lukiota Tampereella (samassa rakennuksessa oli sivukirjasto, jossa kävin monta kertaa viikossa). Ei tietenkään sanoja vaihdettu, mutta muistan että kerran hän selvästi vilkuili minua. Mikä oli varmasti koko sen vuoden kohokohta meikäläiselle.

Vierailija
34/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus! Rakas pitkäaikainen lapsuudenystäväni on kaunis, hoikka, älykäs, lämmin ja tilannetajuinen. Hän asuu kalliilla alueella ja hänen vanhempansa ovat varakkaita. Häneltä ei puutu mitään, mutta hän ei mainosta ihanaa elämäänsä millään tavalla kenellekään.

Ja voi, kuinka häntä kadehditaankaan. Kun tapaamme tuntemattomia naisia, heillä on jo valmiiksi negatiivinen suhtautuminen ystävääni. Enkä ymmärrä, miksi, sillä hän on ihana ihminen, vaatimaton ja ystävällinen. Välillä hän ihmettelee, miksi hänelle oltiin tylyjä ja ilkeitä jossakin tilanteessa. Miksei kutsuttu mukaan opiskelurientoihin? Olen sanonutkin hänelle, että kateutta kaikki tyynni. Eräs tuttava totesi suoraan minulle, ettei tuota kaunotarta haluta edes kutsua bileisiin, koska hän veisi kaikki miehet. Ystäväni tosin on varattu ja vakaassa suhteessa, mutta kaipa tässä oli totuuden siemen. Surullista.

Vierailija
35/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiran häistä on nyt ollut 2 viikkoa lööppejä joka ikinen päivä iltapäivälehdissä. Lisäksi nämä "maagiset" häät on myyty AVA tv-kanavalle sekä Kiirasta ilmestyy kirja jota tällä häälässytyksellä promotaan. Ja Kiira on usein sanonut ettei haluaisi olla julkisuudessa mutta media vainoaa häntä koska hännon niiiiiiin paaaljon kauniimpi kuin kukaan muu.

Ei tuollainen tyrkkyelämä helppoa ole: rahaa pitää repiä siitä sonnasta mistä sitä saa.

Vierailija
36/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kaunein ex-luistelija on muuten Jenni Vartiainen. Voitti paljon 13-18 -vuotiaana kunnes tuli kolmois-luzin perseelleen jäähän ja hajotti selkänsä. Lupaava luistelu-ura jäi siihen.

Vierailija
37/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän kaunis puku! Sopii Kiiran keijumaiseen olemukseen.

Vierailija
38/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira sitä ja Kiira tätä. 

Vierailija
39/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiiran häistä on nyt ollut 2 viikkoa lööppejä joka ikinen päivä iltapäivälehdissä. Lisäksi nämä "maagiset" häät on myyty AVA tv-kanavalle sekä Kiirasta ilmestyy kirja jota tällä häälässytyksellä promotaan. Ja Kiira on usein sanonut ettei haluaisi olla julkisuudessa mutta media vainoaa häntä koska hännon niiiiiiin paaaljon kauniimpi kuin kukaan muu.

Ei tuollainen tyrkkyelämä helppoa ole: rahaa pitää repiä siitä sonnasta mistä sitä saa.

Onneksi en ole nähny kuin tällä palstalla tätä lässytystä, jääny lööpit lukematta.

Vierailija
40/42 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nämä mielikuvituksettomat olisivat ilman esikuvia, keitä seurata ja kadehtia.

Nyt maailman julkkikset luovat näille kateellisille mitättömyyksille tavoitteet, joihin pyrkiä. Kun ne eivät itse keksi.

En ole tiennytkään että julkkiksia pitäisi kadehtia. Itse en mistään hinnasta haluaisi olla julkkis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi