Pas*in syntymäpäivä ikinä, sain lahjaksi akvaariokirjan ja väärän merkkiset kengät
Äidiltä lahjaksi marketin halpiskengät vaikka toivoin tiettyä merkkiä. Ukilta sain akvaariokirjan. Minulla on kyllä akvaario, mutta kaiken tiedon löytää netistä. Täytin 15v. Saa nähdä mitä saan illalla isältä, varmaan jotkut sukat tai muuta yhtä hienoa. En tiedä miksi kirjoitin tämän kai halusin vaan purkaa.
Kommentit (20)
Heitä varmaan itkettäisi, jos näkisivät kommenttisi.
Ei ole ihan helppoa keksiä lahjoja lapsille.
Älä huoli, itsekin olin pettynyt kun 40-vuotislahjaksi sain äidiltäni lakanan. Sisareni oli saanut 4 vuotta myöhemmin kaulakorun.
Sitten kun ikää tulee ikää lisää ja kasvaa aikuiseksi, lahjoilla ei enää ole väliä. Ukkisi yritti ostaa kiinnostavan kirjan ja äitisi ei välttämättä tajunnut, että kenkien olisi pitänyt olla tietyn merkkiset.
Mä täytin just 42v eikä kukaan edes onnitellut. No mies muisti seuraavana päivänä ja sano myöhästyneet onnittelut.
No pystyn elämään tämänkin asian kanssa
Kiittämätön kitisijä. Olivat kuitenkin ostaneet lahjoja. Isoisäkin huomaavaisesti yrittänyt hankkia jotain harrastukseen liittyvää.
Aikuisena oikein toivot, ettet saa mitään lahjaksi.
Tämmöistä tää on, aikuiseksi kasvaminen...Aina ei saa mitä haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Äidiltä lahjaksi marketin halpiskengät vaikka toivoin tiettyä merkkiä. Ukilta sain akvaariokirjan. Minulla on kyllä akvaario, mutta kaiken tiedon löytää netistä. Täytin 15v. Saa nähdä mitä saan illalla isältä, varmaan jotkut sukat tai muuta yhtä hienoa. En tiedä miksi kirjoitin tämän kai halusin vaan purkaa.
Toivottavasti ne toivomasi kenkulit oli tehty Suomessa, muuten toivot väärää lahjaa.
Ne maakuopassa ahkeroivat lapset kehitysmaissa meinaan eivät haluaisi tehdä kenkiä 20h päivässä.
Mun mies kuoli päivää ennen mun synttäreitä. Että voi voi kun ihan sait akvaariokirjan ja vääränmerkkiset kengät.
Onnittelut päivänsankarille! Mitä olisit toivonut? Paitsi ne tietyn merkkiset kengät, mitä 15-vuotias toivoo lahjaksi (toki yksilöllistä, mutta mitä sulla olisi toivelistalla)?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei saa lahjoja ollenkaan.
Näin on. Minulla oli syntymäpäivä tiistaina eikä kukaan muistanut. Ei kukaan, en saanut mitään.
Ansaitset parin vasemman jalan kenkiä.
Nyt voit alkaa listata lahjaideoita tuleville (?) lapsillesi esimerkkisi innoittamana.
Ps. Olet ilmeisesti tyttö tyytymättömyydestäsi päätellen.
Tervemenoa miuden tyytymättömien naisenpuolien sakkiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöistä tää on, aikuiseksi kasvaminen...Aina ei saa mitä haluaa!
Mitäs yleensä olet ostanut ukille, äidille ja isälle lahjaksi?
Onnea synttärinäsi!!
Ens kerralla pyydät rahaa kenkien ostoon ja ostat ne itse.
Kun täytin 15, isäni otti äidin kanssa nostamansa lahjarahan ja kävi Alkossa ostamassa itselleen viinaa. Tuli illalla huoneen ovelle ihmettelemään mitä itkeskelen, kävi kysymässä äidiltä mitä tapahtuu ja tuli takaisin toteamaan "Ai sulla oli tänään se synttärit, onnea vaan."
Voit antaa sen akvaariokirjan minulle! Rakastan oikeita kirjoja kuvineen. Varsinkin akvaariokirjoissa usein upeat värikuvat.