Mitä tekosyitä teillä tänään on olla menemättä ulos?
Kommentit (20)
vaikka tuulee aika kovaa ja kylmästi ja vaikka oli maha vähän kipeä.
:( ei millään pysy silmät auki mutta on pakko kestää vielä pari tuntia.
väsyttää, on huonolla tuulella, lapsi heräsi aikaisin eikä viitsi lähteä ulos ihan klo 8 aamulla, kaikki ulkovaatteet märkiä, likaisia, pesussa tms...
Nyt ollaan kyllä ihan oikeasti kipeitä. Ja mun pakkausteippi on kadonnut, pitää etsiä....
Odottelen just että herää niin lähdetään lenkille, nukkunut epäinhimillisen pitkään tietysti juuri tänään!
Oltiin 3tuntia aamulla pihalla ja olo on todella hyvä. Lapsetkin hyvällä tuulella.
Mutta sillon kun ei mennä ulos, on tekosyy usein huono ilma tai sitten tuo siivous.
heti kun ipanat herää ja on syöty, lähdetään ulos
viikonloppuna mieskin alko rähjäämään turhautumistaan. Onnekseen pääsi edes töihin.
Meillä on kuopus kuumeessa ja minulla maha kipeä. Esikoisen kummille laitoin viestiä, että ehtiskö illalla käymään ulkoiluttamassa. 3-v kun tahtoo keksiä kaikenlaista kivaa jos ei pääse ulos.
Pitäisi meikatakin, en jaksa.
Lisäksi en toistaiseksi voi mennä, kun odotan tärkeää puhelua.
- sataa vettä tai on liian kylmä
- pitää siivota tai pestä pyykkiä, tiskata jne.
- ei huvita lähteä, siis äitiä laiskottaa
- äidin päähän koskee
- lapset sairaina
Olen ollut pääsiäisestä asti sisällä niin paljon kuin mahdollista ja ensimmäistä kertaa vuosiin en ole tähän aikaan vuodesta kipeänä. Nyt onneksi talvea kesti niin pitkään, että hiekkoja ruvettiin heti lumien sulettua lakaisemaan pois. Kohta ilmanlaatu taas alkaa parantua ja sitten meikäläinenkin lähtee pitkälle kävelylenkille kevätsäähän.
verran irti että lähtis vaunukävelylle. t.2
ottaa päästä kun on niin kaunis keli, ja pitää vaan mähöttää sisällä kun ulos ei voi tässä kunnossa mennä. Ei pääse keleistä nauttimaan. =(
Olen 39 asteen kuumeessa ja harmittaa todella kun ei pääse ulos!
päiväunien jälkeen mennään varmasti
Tällainen totaaliallergikko välttää kyllä juuri tällaisia aurinkoisia ja tuulisia päiviä. PArempi pysyä sisällä ellei halua näyttää zompielta!:)
Tosin mies vie hetkeksi kuopuksen ajelulle ja nukun, joten iltapäivällä käydään luultavasti pieni lenkki. Kävellään vaikka mummilaan.