Naiset! Osaatteko ajaa takavetoisella autolla?
Kommentit (28)
Takatuupparilla nyt viitisen vuotta jo, talviajo on parasta. Auton tärkein turvavaruste on penkin ja ratin välissä, raapi se mistä nurkasta hyvänsä - ja täsmennettäköön, että turvavarusteella en tarkoita sukupuolielimiä.
t. yks palliton bemmisti
Eka autoni oli takavetoinen ja ajelin sillä yhden talven kotikunnan ja opiskelupaikkakunnan väliä. Matkaa oli satakunta kilsaa ja tie pientä ja mutkaista. Melkoiset urat oli talvella mutta ei edes läheltäpiti-tilannetta sattunut. Perää oli kivaa heitellä parkkipaikoilla 😀 Auto oli muuten 240 Volvo neljällä vaihteella, vm 84, vain vuoden nuorempi kuin minä itse.
Miksi minä en ymmärrä kysymystä?
Olen ajanut noin puoli miljoonaa kilometriä takavetoisella ja aika kiitettävästi olen tiellä pysynyt.
Autot ovat itsellä takavetoisia, töissä oli etuvetoinen mutta nyt en vaihtaisi nelivetoista mihinkään, ajan vain maastureilla. Auton pitää olla korkealla maavaralla ja isolla koneella, asutaan sen verran syrjässä ettei tipahda maankamaralta jos ajaa liki maapallon reunaa.
Vierailija kirjoitti:
Takatuupparilla nyt viitisen vuotta jo, talviajo on parasta. Auton tärkein turvavaruste on penkin ja ratin välissä, raapi se mistä nurkasta hyvänsä - ja täsmennettäköön, että turvavarusteella en tarkoita sukupuolielimiä.
t. yks palliton bemmisti
Tarkoitat siis turvatyynyä
Takaveto on vähän kuin tappajakoirat ja moottoripyörät: yleisen mielipiteen mukaan niistä kuuluu tykätä ja sanoa tyyliin että "mieluummin takaveto kuin etuveto", vaikka oikeasti niitä pelkää lähes kaikki kuollakseen ja vaihtaisi ilomielin asian vähemmän stressaavaan, esim. etuvetoiseen autoon.
Tämä toistuu etenkin ÄIJILLÄ ja muilla jotka ovat kovasti aina olevinaan.
Vierailija kirjoitti:
Takaveto on vähän kuin tappajakoirat ja moottoripyörät: yleisen mielipiteen mukaan niistä kuuluu tykätä ja sanoa tyyliin että "mieluummin takaveto kuin etuveto", vaikka oikeasti niitä pelkää lähes kaikki kuollakseen ja vaihtaisi ilomielin asian vähemmän stressaavaan, esim. etuvetoiseen autoon.
Tämä toistuu etenkin ÄIJILLÄ ja muilla jotka ovat kovasti aina olevinaan.
Mitä stressaavaa muka takavedolla ajaminen on? Talvella ”hyvällä” kelillä perä tuntuu vähän muljahtelevan, mutta laskettua ajonopeutta 5-10km/h niin taas mennää jämptisti suoraan. Oikeesti tie on liukas, mut etuvetokuskit vetää nilkka suorana koska ne ei tunne sitä liukkautta! Sit ootte ojassa
Ps. Mielummin ajan oikeesti vähän hiljempaa kuin olen pusikossa
Ap. Pystytkö sinä ajamaan ketjuvetoisella polkupyörällä.
Kysymyksestäsi päätellen et osaa.