Minkä ikäisen antaisit käyttää stringejä??
Kommentit (29)
itse ostamaan kaikki vaatteensa ja pyykkikoriin ilmestyi hänen stringejä.
niitä mulle heti kun täytin 13. Kun olivat kuulemma halvempia, sellaisia meshverkko-naruja. Nykyään olen aikuinen ja suosin hipstereitä. Stringit aiheuttavat joskus hiivaakin. Itse antaisin lapsen käyttää stringejä 15-vuotiaasta, mutta neutraalit rintaliivit hankkisin heti kun tarvitsisi, itse olisin tarvinnut jo 9 vanhana.
..vain sekaantuu, ja sit ongelmia, kutinaa jne.. + että perävaon liat vain hinkkautuu naruun ja haisevat lisää
...kuten hello kitty ja vastaavia puuvillaliivejä. Itse elin lapsuuden, että oli vain puuterin värisiä mummoliivejä. En ikinä niitä olis päälleni laittanu, joten olin ilman
Voin ostaa stringit aikaisintaan 15-16-vuotiaalle erikoistapausta varten, esim. juhliin, jos alushousujen rajat pahasti häiritsee. Mihinkään normaalikäyttööön ei todellakaan lapselle niitä.
käynyt ostoksilla ja ostoskassiin oli löytynyt mitäs muuta kuin stringit kaikilla. Olivat varmaankin 13-vuotiaita. Hirveän kikatuksen kera niitä sitten meille äideille esiteltiin ja taisivat kerran olla jalassakin. Sen jälkeen niitä ei näkynyt pyykissä ja kun tiedustelin, niin tyttö oli sitä mieltä, että olivat niin epämukavat että jätti käyttämättä :).
Onhan niitä stringejä miehillekin. Eli kyllä poikienkin äidit voivat joutua kysymyksen eteen.
Onhan niitä stringejä miehillekin. Eli kyllä poikienkin äidit voivat joutua kysymyksen eteen.
Omat poikani eivät taatusti ikinä suostuisi kulkemaan naru perseessä (15-,16- ja 12-vuotiaat).
En kyllä hänelle sellaisia ostaisi, mutta jos itse ostaisi shoppailureissuillaan, niin en pistäisi vastaan.
En ymmärrä mikä kiire niitä päästä käyttämään. Luulis että peppu paleltuu pihaleikeissä. En antaisi kun teinille.
Ja stringit ovat ihan alushousut, ei mikään dildo. Lapsien mallistoissa ei kai stringejä ole, mutta nuorten alusvaatteissa XS sopii aika hyvin 10-vuotiaille.
Stringithän ovat mitä mainiot alushousut, eivät jätä tyhmiä rajoja, kun ohuet housut jalassa. Kaupasta saat string housuille pikkuhousunsuojia. Stringit tuntuvatkin hyvältä päällä, niin kuin ei olis pöksyjä ollenkaan.
Ilman muuta minä lapselle sellaiset hankkisin, jos vain haluuaa.
En ikinä antaisi 10-12 -vuotiaan käyttää, sopiva ikä alkaisi mielestäni olla 16-17-v. Tosin ei kohdallani ajankohtainen kysymys, itseläni on vain pieni poikavauva...
musta on outoa että lapset niitä pitää ja havittelee??! ap
15v. ja siitä ylöspäin on minusta sopiva ikä stringien pitämiseen.
Ja miks ei sais lapsilla näkyä pikkuhousujen rajat, tai aikuisella...
Mitä väliä sillä on?
En ikinä antas 10v laittaa stringejä kun on olemassa ihan kivoja tavallisiakin pikkareita. Laittakoon sit joskus 16v jos itte tahtoo...
vuosina ihan räjähdysmäisesti, ja yhtenä syynä siihen on liian tiukka vaatetus! Eli stringit on ihan pahimmasta päästä. Itse hiivasienikierteen kokeneena voin sanoa, että sitä perintöä en halua omalle tyttärelle antaa. Ts. vastustaisin stringejä niin kauan, kuin mulla jotain sananvaltaa tyttöön olisi. Onneksi ei vielä tarvitse miettiä, kun olen poikalapsen äiti. Saa nähdä, mikä masuvauvasta tulee.
Teineille sopii mun mielestä paljon paremmin hipsterit tai jotkut muut bokserityyppiset pikkarit kuin jotkut narupöksyt haaroissa.
Mutta en todellakaan osta ala-asteikäisille stringejä! Typeriltä ja mauttomilta näyttävät sen ikäisillä! Eikä kyllä sovi yläasteikäisellekään.
ä nyt mukaan menkö tollaseen lapsi-Lolita hommaan.
ihan vaan nyt tälleen , että se on iha normaalia käyttää stringejä, nehän on vaan alushousut. mun puolesta sais käyttää jos itse haluaa, mut omapahan on mielipitees :)