Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisen antaisit käyttää stringejä??

Vierailija
24.04.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siinä vaiheessa voi antaa ostaa stringit, kun sallii muunkin seksikkään pukeutumisen eli silloin, kun käyttäjä on muutenkin valmis aloittamaan seksuaalielämän. Ei todellakaan 10v!

Kyllähän kaupoista löytyy vaikka mitä. Ei voi markkinamiesten aivoituksia pitää minään mittapuuna tällaisissa asioissa. Hyvänä esimerkkinä tyttäreni 9v ja tokaluokkalainen...pituutta on 140 ja painoa 31. Marketin nuortenosastolta löytyi pienet topatut rintaliivit aivan hänen kokoaan. Niissä oli vielä soma Ressu-hahmo toisessa kupissa ja ne olisi ollut niiiiiiiin ihaaanat, no ei ostettu.

Vierailija
22/29 |
24.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sanavaltaa tytön pukeutumiseen eli ehkä 15-16-vuotias voi jo itse päättää mitä pukee (tai katotaan sit kun tyttö on sen ikäinen ;) ).

Ei niillä kyllä mun mielestä ole seksin kanssa mitään tekemistä: omat seksikäimmät pöksyni on muita kuin stringejä.

Itse käytän kyllä stringejä melkein pelkästään, eikä koskaan hankaa tai ole hiivatulehdusta ollut. Voi sit olla vähän vaikee kieltää tytöltäkään, mutta yritetään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa stringeissä olisi, käytännössä jos ajatellaan ne ovat alushousut jotka on vain erimuotoiset ei siinä mitään. Itse antaisin jo 12-13 vuotiaankin käyttää niitä jos haluaa. Jos ne pikkareiden rajat nyt niin kamalasti näkyessään haittaa niin käyttäkööt.

Vierailija
24/29 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 40.

Vierailija
25/29 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vedettiin raja siihen, että eskariin ei vielä hommata, mutta kun tytöt meni kouluun, niin saivat halutessaan stringit. Ja molemmat halusivat.

Vierailija
26/29 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vedettiin raja siihen, että eskariin ei vielä hommata, mutta kun tytöt meni kouluun, niin saivat halutessaan stringit. Ja molemmat halusivat.

Miksei kelvannu eskariin?

Vierailija
27/29 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuuuu... Kutsutaanko sinua lempinimellä Jammu? Tai kutsutaanko sinua ylipäätään sedäksi?

Vierailija
28/29 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan on oltava vähintään yläkouluikäinen

Vierailija
29/29 |
08.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin sopii jo.

Täytyyhän tutustuvien kulttuurivieraiden silmää miellyttää.