Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävää ja ahdistavaa kun vanhemmat naiset tuijottavat uimahallissa

Vierailija
02.05.2018 |

etumustani. Jotkut +30v perheen äidit tuijottavat, vanhimmat jotain äitini ikäisiä! 😂

Shortseja ei saa käyttää ja kun on kokoa työkalulla niin ei tuota piiloonkaan saa.😮

M20

PS. Olisi kiva jos m-o-d-e ei poistaisi vakavaa keskustelua 😠

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketoi se jesarilla.

Vierailija
2/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Memiehet myös.

Tuijotusta myös ilman testosteronia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kovaan ääneen että mitä näät, pedari? Eihän ne sinun oikeaa ikää tiedä.

Vierailija
4/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole muiden tuijotus, vaan sinun huono itsetuntosi.

Vierailija
5/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla lailla kuin katse kiinnittyy vahingossa isoihin rintoihin (itse syyllistyn myös moiseen, vaikka olen heteronainen), voi se kiinnittyä ilman sen suurempia pervoja ajatuksia myös sun etumukseen. Että älä luule että me kaikki "vanhemmat naiset" sua himoitaan, voit olla ihan rauhassa. Iso elin kun ei merkitse meille mitään. 

Vierailija
6/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

match kirjoitti:

Ihan samalla lailla kuin katse kiinnittyy vahingossa isoihin rintoihin (itse syyllistyn myös moiseen, vaikka olen heteronainen), voi se kiinnittyä ilman sen suurempia pervoja ajatuksia myös sun etumukseen. Että älä luule että me kaikki "vanhemmat naiset" sua himoitaan, voit olla ihan rauhassa. Iso elin kun ei merkitse meille mitään. 

Kyllä sen näkee mitä nämä naiset miettivät kun purevat huulta ja silmät hakeutuvat alaviistoon.

Ap

Vierailija
7/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottelee ne naisiakin. Ällöä.

Vierailija
8/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö tuijottaminen onkin hyväksyttävää, kun kohde on mies? Näin se takki kääntyy, ja takki kääntyy näin!

Vierailija
9/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan katsoa toisenkin kerran sen takia, että näinkö oikein, oliko se muna pystyssä keskellä uimalaa.

Vierailija
10/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sua hyvin. Itse olen nainen ja kyllä ärsyttää ne kieli pitkällä kyttääjät. Kerran lähdin kesken kaiken pois, kun joku äijä alkoi tosi ahdistavaksi. Tuli samaa rataa uimaan ja yritti heittää jotain "mitäs tyttö"-läppää. En oikein tiedä miten tuohon suhtautuisi ja missä menee se raja että vois valvojalle ilmoittaa... Onneksi kukaan ei ainakaan vielä ole käynyt kähmimään. 😳

Vierailija
11/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ihan noinkaan. Tuijotukselle ei varmaan mitään mahda ja se pitää vaan sietää, mutta ei se siitä hyväksyttävää tee. Kyllä jokaisella pitäisi olla mahdollisuus käydä uimassa, että joku koko ajan mittailee sua silmät kiiluen päästä varpaisiin. Itsellä tulee joskus jostain tyypistä tosi creepyt fiilikset ja alkaa pelottamaan, että mitä jos se odottaa mua hallin ulkopuolella ja lähtee seuraamaan tms.

Vierailija
12/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

match kirjoitti:

Kyllä sen näkee mitä nämä naiset miettivät kun purevat huulta ja silmät hakeutuvat alaviistoon.

Ap

Mä puren huulta kun ajattelen jotain kiperää dilemmaa. Mutta hyvä sulle jos osaat lukea kaikkien naisten ajatuksia, siitä on hyötyä suhdemarkkinoilla! :) 

Vierailija
13/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä turhaan säikähdä poika, kuule jäät paljosta paitsi jos et rakastele vanhemman naisen kanssa. Tuollainen upea kullinen nuori mies voisi oppia minulta vaikka mitä 😍😍 tiesitkö muuten että miehillä on g-piste pepussa? ;)

T. BBW-Ritva51

Vierailija
14/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee eniten ne +40v naissiivoojat jotka ihan törkeän selvästi katselee kun olen alastomana.

Se pää lattiaa kohti kiitos. Yksikin kävellessä oikein käänsi päätänsä kunnolla että näkisi mut paremmin.

Vierailija
15/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö kissa kielen? 😋

T. BBW-Ritva51

Vierailija
16/17 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa siis miksi tuo häiritsee sua? Ootko homo?

Vierailija
17/17 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kurppamummot on puutteessa eläviä..siksi tuijottavat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän