Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kielikoru pyykkikoneessa. Miten ihmeessä?

Vierailija
02.05.2018 |

Pyykkikone piti kamalaa ratinaa pyöriessään ja mies kaiveli ilmeisesti nukkasihdistä metallisen tapin jonka päässä on pallo ja toisessa päässä kierteet. Ei aluksi tajuttu mikä ihme se oli, mutta nyt olen melko varma että kyseessä on kielikoru tai muussa lävistyksessä käytettävä koru.

Mutta miten ihmeessä se on päätynyt meidän pyykkikoneeseen? Meistä kummallakaan ei ole lävistyksiä. Lähipiirissämme (siis ihmisissä, jotka voisivat vierailla meillä) ei kenelläkään ole lävistyksiä. Vähän laajemminkin tarkasteltuna emme ole juurikaan tekemisissä sellaisten henkilöiden kanssa, joilla ylipäätään on lävistyksiä tai että olisimme niin läheisessä kanssakäymisessä heidän kanssaan että heidän korunsa voisivat vahingossa kulkeutua pyykkikoneeseemme.
(Ei siis mitään lävistyksiä vastaan, en vaan ole vuosiin tuntenut ketään, jolla lävistyksiä olisi)

Ostin muutama viikko sitten fb-kirppikseltä paitoja, onko mahdollista että myyjän koru huomaamatta jäisi tuollaiseen kiinni ja kulkeutuisi meidän koneeseen? Taskuja ei vaatteissa ollut, ja mielestäni kävin vaatteet melko tarkasti läpi... En vaan keksi mitään muutakaan reittiä miten kielikoru voisi päätyä pyykkikoneeseen.

Pyykkikone meluaa edelleen, joten oletettavasti myös se ruuvattava pallo löytyy jostain rummun syövereistä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sianjätöltähän tämä haiskahtaa.

Vierailija
2/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi luona on vieraillut kielikorun omistava nainen kun olet ollut poissa. Siihen se on sitten unohtunut tai "unohtunut" johonkin mistä on kulkeutunut huomaamatta koneeseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun naisen kielikoru on jäänyt nuolemistilanteessa kiinni kalsareihin. Sattuuhan tuota kun oikein kovasti yrittää kalsarikankaan läpi imutella

Vierailija
4/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi luona on vieraillut kielikorun omistava nainen kun olet ollut poissa. Siihen se on sitten unohtunut tai "unohtunut" johonkin mistä on kulkeutunut huomaamatta koneeseen?

Tää on skenaario, johon minun on todella vaikea uskoa. Olen ensinnäkin lasten kanssa kotona ja nyt varsinkin kuopuksen ollessa vasta 3kk tuntuu etten ole poistunut kotoa lainkaan moneen viikkoon. Mies tekee pitkää päivää töissä ja on välillä yötkin pois (ok, kuulostaa pahalta, mut olen 100% varma ettei siellä naisia ole) et missä välissä se mua pettämään ehtisi...

Mut miten herkästi tommoset korut ylipäätään lähtee irti et olis vahingossa kulkeutunut meille? Mulla ei oo mitään käsitystä lävistyksistä. Ja tuokin et olis "unohtunut" johonkin.. otetaanko niitä siis välillä pois ja lasketaan jonnekin mistä se saattaisi päätyä pyykkikoneeseen?

Ap

Vierailija
5/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on skenaario, johon minun on todella vaikea uskoa. Olen ensinnäkin lasten kanssa kotona ja nyt varsinkin kuopuksen ollessa vasta 3kk tuntuu etten ole poistunut kotoa lainkaan moneen viikkoon. Mies tekee pitkää päivää töissä ja on välillä yötkin pois (ok, kuulostaa pahalta, mut olen 100% varma ettei siellä naisia ole) et missä välissä se mua pettämään ehtisi...

Mut miten herkästi tommoset korut ylipäätään lähtee irti et olis vahingossa kulkeutunut meille? Mulla ei oo mitään käsitystä lävistyksistä. Ja tuokin et olis "unohtunut" johonkin.. otetaanko niitä siis välillä pois ja lasketaan jonnekin mistä se saattaisi päätyä pyykkikoneeseen?

Ap

Ei koskaan voi olla 100 % varma.

Vierailija
6/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikoneen asentajalla varmasti aikanaan tipahtanut.

Vierailija
7/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin lävistyskorut itsestään putoilevat irti. Itselläni on vuosien varrella kahdesti pudonnut korusta pallo irti, ja sekin huulessa olevasta lävistyksestä (näprään korua usein kielellä/hampailla.) Lävistyskoruja itselläni kuitenkin 6, joten kokemusta on.

Mietin, että jos olisi huomaamatta jonkun muun esineen kautta päätynyt housuntaskuun/sukkaan/tms. paikkaan ja siitä koneeseen? Se tuntuisi itsestäni todennäköisemmältä vaihtoehdolta kuin pettäminen... Myös korvissa käytetään usein tällaisia koruja, ei vain kielessä tai muissa "normaalisti lävistyksiksi luokiteltavissa", muista se.

Vierailija
8/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä että koru on vahingossa irronnut mikäli se pallokin sieltä koneesta löytyy, yleensä irtokoruista on se kiinnitystappi kadonnut.

Todennäköisin skenaario (olettaen että pallo on koneessa) on että korunkäyttäjä on korun irrottanut ja laittanut taskuun tai muuhun talteen. Olisiko joku lapsista voinut löytää korun ulkoa ja laittaa taskuun tms?

Vierailija
9/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenkaan vaatteissa ei taskuja? Pienet lapset usein keräävät näitä "aarteita".

Vierailija
10/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastenkaan vaatteissa ei taskuja? Pienet lapset usein keräävät näitä "aarteita".

Siis toki meillä on vaatteita, joissa on taskuja. Noissa kirpparivaatteissa ei ollut taskuja kun mietin olisiko niiden kautta tullut. Ja on kyllä itseasiassa ihan mahdollista että tuo on lapsen löytämä aarre. Yleensä isommat tulevat meille aarteitaan näyttämään, mutta kertahan se on ensimmäinenkin kun tavara löytää tiensä taskuun ilman vanhemman hyväksyntää. Tää voi olla ihan mahdollinen tilanne, jos koru on ollut maassa tai jossain lapsen käden ulottuvilla. En jotenkin osannut lapsia epäillä kun isommatkin on vielä niin pieniä :)

Nyt pitää enää saada se toinen osa sieltä pyykkikoneesta pois.

Vierailija
11/11 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se voinut eksyä sinne koneen uumeniin jo tehtaalla ja nyt sitten kulkeutunut rumpuun.