Oudoin ruoka yhdistelmä, joka on sinusta hyvää
Kommentit (434)
Lauantaina tuli käytyä Kampin Barcalaisessa ravintolassa Bar Conissa. Söin tartar-pihvin popcornilla. Täytyy sanoa, että TOIMII.
Vierailija kirjoitti:
Banaaninviipaleet ruisleivän päällä, mämmi ja vaniljajäätelö.
Minusta nämä ovat ihan normaaleja, ehkä siksi, että tykkään molemmista :D
Itse tykkasin dipata nakkeja kylmiltaan mansikkajogurttiin....
Nykyaan oudoimmalta (etukateen) kuulostava oli miehen tekema riisiruoka, johon tuli basmatiriisin lisaksi useampi desi tillia, harkapapuja, sahramia ja voita.
Oli muuten ihan torkean hyvaa. o_0
Jälkiuunuleipää voita juustoa ja päälle raakaa valkosipulia paljon. Juustoa ja sinappia. Jäätelöä ja sipsiä . ai namnamnam.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina tuli käytyä Kampin Barcalaisessa ravintolassa Bar Conissa. Söin tartar-pihvin popcornilla. Täytyy sanoa, että TOIMII.
Barcalaisessa? Siis siinä jalkapallojoukkuelaisessako?
Vai barcelonalaisessa?
Homejuustoa puuron lisänä. Jos alapeukutatte annan takas.
Elävä muurahainen. Kaveri suositteli lapsena ja kokeilin. Ei lopulta hullumpi puraistuna. Kivan hapokas. :D
Ja kyllä, tämä on totta.
Kharon-99823774 kirjoitti:
Elävä muurahainen. Kaveri suositteli lapsena ja kokeilin. Ei lopulta hullumpi puraistuna. Kivan hapokas. :D
Ja kyllä, tämä on totta.
Ihan kaikkea puutarhassa ryömivää ei kannata raakana syödä. Vastahan joku australialaisteini söi etanan ja sai siitä jonkun pahan loisen ja halvaantui.
Piparkakku ja punainen Turun Sinappi. Nam!!
Mun mies laittaa keitettyjen perunoiden päälle hilloa.Hyi.
Molok kirjoitti:
Kaurapuuro oltermannilla. Ei missään nimessä kermajuustolla!
Makua ON tosi runsaasti, näin.
ÖÖh? Oltermanni ON kermajuusto...
Lapsena tykkäsin syödä kylmää maksalaatikkoa rusinoilla ruisleivän päällä.
Paras voileipä ikinä: ruispala, jonka päällä majoneesia, juustoa, metwurstia, tomaattia ja BANAANIA. Mieheni ei ymmärrä, mut on niin hyvää!!
Oksennan näille yhdistelmille... Mulle tärkeää että maut sopivat hyvin yhteen tai ns. kuuluvat yhteen. Hyviä erikoisia makuyhdistelmiä minulle ovat esim persimon ja sinihomejuusto, mansikkahillo ja kermjuusto..,
Persun äly tuskin riittää meemin tekemiseen, on varmaan plagioinut sen joltain ulkomaalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön muroja piimän kans, on kuulemma outoa.
Ei ollenkaan outoa, varsinkaan jos on vielä vähän hilloa.
Minun herkkuni on puolukkahlloa näkkileivällä.
Kaalilaatikko puolukkahillolla ja sinihomejuustolla. Juusto ripotellaan valmiin annoksen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jälkiuunuleipää voita juustoa ja päälle raakaa valkosipulia paljon. Juustoa ja sinappia. Jäätelöä ja sipsiä . ai namnamnam.
Ensin mainitussa ei ole mitään outoa.
Eli ihan tavallinen suomalainen ruoka on sinusta "outo yhdistelmä"? Justiinsa.