Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada mies suostumaan lapseen?

Vierailija
02.05.2018 |

Vinkkejä? Miten teillä on vastahakoisen miehen mieli muuttunut?

Sanottakoon että mies haluaa kyllä lapsia, mutta vielä ei ole kuulemma hyvä tilanne. Mielestäni on.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamahdat paksuksi vaikka puhkomalla kortsut ja sanot että pidät lapsen. Eipä siihen hienojen suomen lakien ansiosta ole miehellä mitään sanottavaa.

Vierailija
2/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä miestä voi pakottaa. Voit toki vielä puhua hänen kanssaan ja koettaa saada hänet ymmärtämään sinun näkökantasi. Onhan siihen vauvaan vielä aikaa siitä, kun päätetään alkaa sitä tehtailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä oon kyllä nainen, mutta mun mieltä ei saisi kääntymään millään. Biologinen kello rikki jo syntyessäni, onneks on jo ikää niin ettei kukaan enää kuvittelekaan mitään.

Vierailija
4/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Totta kai aivan mahtava alku perheenlisäykselle, kun pitää toinen oikein painostaa lastentekoon. Mitäs sillä on väliä, että toinen on vastahakoinen. Kunhan sinun mielestäsi on aika tehdä lapsia, niin pakotetaan ja huijataan mies jollain tapaa mukaan touhuun. Tuliko mieleen, että lapsia ei kannata hankkia sellaisen kanssa, joka lähtee siihen vastahakoisesti? Ei varmaan niin. Mieluummin pakolla ja huijaten tehdään lapsia, kuin mietitään sitä vaihtoehtoa, että toinen viivyttelee lastenhankintaa, koska joko ei halua heitä ollenkaan (vaikka muuta väittää) tai ei halua heitä sinun kanssasi. 

Vierailija
5/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaida miestä.

Vierailija
6/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa hienolta suunnitelmalta! Koita vielä vaikkapa vakuutella miehelle, että kyllä sinä sen vauvan sitten hoidat, ja miehen elämä ei tule muuttumaan juuri ollenkaan, niin mitä hän turhia pelkää. Sitten voit vauvan synnyttyä katkeroitua miehelle siitä, kun olet musertua työtaakan alle, ja loukkaantua sen sian lähentely-yrityksistä ja "ennen peitto heilui viikoittain" -vihjailuista. Ja aloittaa riidan aina, kun mies on jäänyt ylitöihin tai aikoo vapaa-ajallaan mennä kaverin luo korjaamaan autoa ja ottamaan olutta.

Vierailija
7/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei ja vielä kerran ei! Oikeasti, jos se mies haluaa kanssasi lapsia, hän kyllä osaa kertoa sen. Ainakaan tällä hetkellä hän ei halua. Piste. Jos et halua sen vuoksi jatkaa suhdetta, olet vapaa lähtemään.

Ettei tässä nyt vaan olisi taas kyse siitä harhaluulosta, että miehet ovat aina vähän vastahakoisia lastenhankintaan ja naisen tehtävä on saada mies suostutelluksi?

Vierailija
8/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitus huijata, saatikka painostaa (ainakaan hirveästi). Olisi kiva, jos mieskin sen vauvakuumeen saisi. Ei tässä yksinkään voi pyhällä hengellä raskautua.

Vauvakuumetta on varmaan vaikea ymmärtää niiden, jotka siitä eivät kärsi. Tai niitä joilla ei ole halutonta miestä jarruna projektille.

Vierailija
9/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa oikein sanoa. Itse odotin, että vauva-ehdotus tuli mieheltä, halusin että hän tekee siihen aloitteen, jotta voin olla 100 % varma hänen haluavan lasta, muuten olisin aina miettinyt että suostuiko hän vähän minun mieliksi. Nyt olen raskaana.

Vierailija
10/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden väsytys taistelun jälkeen sain miehen suostumaan lapseen. Minä sairastuin psykoosiin, mies alkoi käyttämään enemmän alkoa ja erohan siitä tuli. 6 vuotta yritimme sinnitellä ja olihan se selvää, että lapsi oli YKSIN minun prjoktini. Nyt isä hädin tuskin tapaa lastaan ja minusta yhtään isätöntä lasta ei saisi enää tehdä lisää. 

Etsi itsellesi mies jolla on aidosti tahtoa saada lapsi ja olla vanhempi.

Vierailija
11/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtamalla mies sellaiseen mieheen joka haluaa lapsen NYT.  Jos tarpeeksi kauan venailet että nykyisen mielestä oikea aika, voit olla jo liian vanha..

Vierailija
12/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kolme vaihtoehtoa. Joko hillitset vauvakuumeen ja odotat, että mies kypsyy ajatukseen (jos kypsyy), vaihdat miestä tai hyväksyt, että lapsi on yksin sinun oma projektisi. Ero on edessä joka tapauksessa, jos ette pääse yksimielisyyteen asiasta, sillä jompikumpi joutuu taipumaan ja katkeroituu.

Vierailija
13/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarkoitus huijata, saatikka painostaa (ainakaan hirveästi). Olisi kiva, jos mieskin sen vauvakuumeen saisi. Ei tässä yksinkään voi pyhällä hengellä raskautua.

Vauvakuumetta on varmaan vaikea ymmärtää niiden, jotka siitä eivät kärsi. Tai niitä joilla ei ole halutonta miestä jarruna projektille.

Miehillä motiivi hankkia lapsi liittyy usein naisen aloitteeseen ja tämän toiveisiin. Naisilla se on tuo vauvakuume. Kummatkin syyt on huono syy hankkia lapsia. Vauvakuume on vain klisee jota hoetaan kerta toistensa jälkeen ja asiaa ei osata sen paremmin perustella.

Vierailija
14/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä painosta. Niitä eroja tulee pikkulapsiaikana niillekin, joissa molemmat osapuolet on halunneet lapsia. Mieti vielä sitten, jos toisesta tuntuu että hänet on painostettu siihen.

Lapsielämä on ihanaa, mutta myös aivan helvetin raskasta. Aika eletään lapsen eri kehitysvaiheiden mukaan, meilläkin kun juuri päästiin yöheräilystä, niin alkoi uhmaikä heti perään.

Miehellä oli vaikeampaa se vauva-aika heräilyineen, mutta tämän uhmaiän kanssa hänellä on helpompaa kuin minulla.

Niin ja meilläkin meinannut monta kertaa mennä iittalat jakoon, vaikka lapsi oli kahden ja puolem vuoden yrityksen tulos.

Lapsi on todella rakas ja tärkeä, mutta korostan sitä, että raskasta myös on. Eli kyllä tähän hommaam pitää olla oikeasti valmis, eikä niin että suostutaan väkinäisesti saadakseen toinen lopettamaan painostuksen.

Vierailija
15/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai niitä joilla ei ole halutonta miestä jarruna projektille.

Toi just tökkii. Että vauva on joku naisten 'projekti', johon pitää saada mies suostumaan keinolla millä hyvänsä. Se mies on paljon järkevämpi, ja tajuaa ettei kyseessä ole mikään hetken projekti, vaan täysivaltainen elämänmuutos, ja haluaa miettiä asian kunnolla loppuun asti ennen sitoutumista tuollaiseen muutokseen.

Vierailija
16/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä painosta. Niitä eroja tulee pikkulapsiaikana niillekin, joissa molemmat osapuolet on halunneet lapsia. Mieti vielä sitten, jos toisesta tuntuu että hänet on painostettu siihen.

Lapsielämä on ihanaa, mutta myös aivan helvetin raskasta. Aika eletään lapsen eri kehitysvaiheiden mukaan, meilläkin kun juuri päästiin yöheräilystä, niin alkoi uhmaikä heti perään.

Miehellä oli vaikeampaa se vauva-aika heräilyineen, mutta tämän uhmaiän kanssa hänellä on helpompaa kuin minulla.

Niin ja meilläkin meinannut monta kertaa mennä iittalat jakoon, vaikka lapsi oli kahden ja puolem vuoden yrityksen tulos.

Lapsi on todella rakas ja tärkeä, mutta korostan sitä, että raskasta myös on. Eli kyllä tähän hommaam pitää olla oikeasti valmis, eikä niin että suostutaan väkinäisesti saadakseen toinen lopettamaan painostuksen.

Minulla jo raskausaika oli fyysisesti todella vaikea. Pahoinvointia ja jatkuvia kipuja ja lääkärin määräys viikkojen vuodelepoon, koska vauva meinasi syntyä ennenaikaisesti. Se ei ollut helppoa aikaa miehellekään, koska hänen varaan jäi "kaikki". Onneksi mies halusi vauvaa todella paljon. Luulen, että jos mies olisi ollut jotenkin vastahakoisesti hommassa mukana, niin hän ei olisi kestänyt tuota raskausaikaa.

Vierailija
17/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä motiivi hankkia lapsi liittyy usein naisen aloitteeseen ja tämän toiveisiin. Naisilla se on tuo vauvakuume. Kummatkin syyt on huono syy hankkia lapsia. Vauvakuume on vain klisee jota hoetaan kerta toistensa jälkeen ja asiaa ei osata sen paremmin perustella.

Samaa mieltä tuosta vauvakuumeesta, maaiman huonoin syy hankkia lapsi.

Kyllä otsekin niitä pieniä vauvanvaatteita nähdessä miettii, että uusi vauva voisi olla niiiiin ihana, kunnes sitten muistaa sen jäätävän univelan, ikuisuuksilta tuntuneet itkut ja huudot ja en, miten suurin toive maailmassa oli että saisi nukkua edes kaksi tuntia putkeen.

Kyllä muuten karisee vauvakuume äkkiä 😂

Vierailija
18/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä h.....n projekti vauva (uusi elämä, uusi ihan oikea ihminen) on? Kunhan ihmettelen..

Vierailija
19/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi toinen mies.

Vierailija
20/77 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla jo raskausaika oli fyysisesti todella vaikea. Pahoinvointia ja jatkuvia kipuja ja lääkärin määräys viikkojen vuodelepoon, koska vauva meinasi syntyä ennenaikaisesti. Se ei ollut helppoa aikaa miehellekään, koska hänen varaan jäi "kaikki". Onneksi mies halusi vauvaa todella paljon. Luulen, että jos mies olisi ollut jotenkin vastahakoisesti hommassa mukana, niin hän ei olisi kestänyt tuota raskausaikaa.

Totta, tuokin vielä. Itselläni oli onneksi suht helppo raskausaika, mutta tosiaan sekin voi olla niin raskas, että miehelle iskee kirkkaana miten vaikea elämänjakso voi olla luvassa.

Ja kamalaa sitten naisellekin, jos vaikean raskauden keskellä tosiaan joutuu jätetyksi/ pelkäämään jätetyksi tulemista.