Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TEROLUT - auttoiko ketään tulemaan raskaaksi?

Vierailija
24.05.2024 |

Miten kävi kiertojen suhteen kuurin jälkeen? Otan siis 10 päivää teroja ja sitten pitäisi alkaa menkat. Esikoinen toiveissa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat terolutia?

Vierailija
2/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikän spermasta tulee laakista raskaaksi. En vain halua enempää lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin tuota aikoinaan jotta saataisiin kk:t alkamaan. En tiedä mikä on aloittajan syy.

Vierailija
4/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole hormonihoidon (syy endometrioosi) jälkeen kuukautisia. Siksi terolutit, että saisi kierron käynnistettyä mahdollisimman nopeasti. 

Ap

Vierailija
5/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut. Alkionsiirto auttoi.

Vierailija
6/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle aikanaan gyne sanoi, että Terolut ei vaikuta mitenkään hedelmällisyyteen. Mulla tosin oli PCOS, en ovuloinut siihen aikaan lainkaan ja kuukautiset tuli tosi harvoin eli vasta sitten kun kohdun limakalvo oli niin paksu että putosi "itsestään" pois.

Vierailija
7/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten terolut auttaisi. Onko ko gyne töissä lapsettomuusklinikalla? Menisin oikealle lapsettomuuslääkärille, tavallinen gyne tuskin osaa sitä niin hoitaa. 

Vierailija
8/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lääkäri ei sanonutkaan, että terot auttaisivat minua tulemaan raskaaksi. Mutta luonnollisesti kuukautiset ovat ehto raskaaksi tulemiselle eli siinä mielessä ainakin lääke auttaa, mikäli se toimii. Netistä luin, että monet ovat tulleet juuri kuurin jälkeen raskaaksi tai jotkut jopa kuurin aikana.

Ap

Vierailija
9/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään, jolla terot auttoivat tulemaan raskaaksi melko nopeasti :)

Vierailija
10/10 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle aikanaan gyne sanoi, että Terolut ei vaikuta mitenkään hedelmällisyyteen. Mulla tosin oli PCOS, en ovuloinut siihen aikaan lainkaan ja kuukautiset tuli tosi harvoin eli vasta sitten kun kohdun limakalvo oli niin paksu että putosi "itsestään" pois.

Niin siis vaikuttaahan se. Itsellä terot tuli käyttöön juuri siksi että todistetusti ovuloin,mutta luteaali on liian lyhyt joten kiinnittyminen ei ehdi tapahtua ku limakalvo rapistuu jo pois. Teroluteilla (ovulaation jälkeen) on tarkoitus pidentää kiertoa,jotta kiinnittyminen pääsee tapahtumaan. Itselläni tämä on tällä hetkellä ainoa tapa auttaa raskaaksi tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi