Mies nimitteli näillä sanoilla, kuinka moni lähtisi menemään?!
Läski lehmä, huo*a, tyhmä, ruma ja vajaaälynen. Ei oo koskaan viiden vuoden aikana esim. ulkonäöllisiin asioihin puuttunut tai lähtenyt niillä pelaamaan, mutta nyt sitten...ja tiedän että erään toisen naisen suusta kuullut nämä. Kuinka moni lähtisi menee?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä riidellään, jos ei saa riidellessä loukata toista? Meneekö se jotenkin näin:
Toinen huutaa naama punaisena: kulta, sinä olet kaunis ja ihana ja täydellinen. Teet kaiken oikein ja oikeaan aikaan. Olet maailman paras.
Toinen pyyhkii kyyneleitä ja lyö nyrkillä pöytään: sinäkin olet täydellinen. Olet niin mukava, ettei maailmasta löydy ketään parempaa.
Sitten molemmat lähtevät, ovet paukkuen, huoneesta.
Riidellessä tahallaan loukata toista, sitäkö tarkoitat? Ei riitely oikeuta mitenkään tahalliseen toisen loukkaamiseen tai nimittelyyn! Riidellessä asioista ollaan eri mieltä, tai selvitellään jotain sellaista toisen sanomaa tai tekemää asiaa, josta toinen on pahoittanut mielensä. Ei silloin ole tarkoitus ketään loukata!
Asiat selvitetään puhumalla, joskus ehkä ääntäkin korottaen suuttuneena, mutta loukkauksiin on täysin tarpeetonta mennä. Ei se tilannetta paranna milloinkaan, tai nopeuta riidan päättymistä. Se on juuri repivää tyyliä, kun pitäisi pyrkiä rakentavaan riitelyyn.
Emme ikinä loukkaa toisiamme tahallaan, sehän olisi hrveää! Tahattomasti joskus tietenkin kumpi vain on voinut toiselle sanoa jotain rumasti niin että toinen loukkaantuu. Sellaiset selvitetään aina, ja pyydetään anteeksi. Mutta mistäs minä mitään tiedän, nimim. 24 vuotta onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että mieheni sanoisi minulle noin rumasti. Olisin varmaan suututtanut hänet verisesti jostain. En lähtisi jos oma vika.
Mikä riita oikeuttaa haukkumaan puolisoa kuin aloittajan mies?
Ap lähde ja pidä huoli että kaikki kuulee miten mies sinua haukkui. Mukaan lukien miehen vanhemmat
Oi, siinä on taas suomalainen mies näyttänyt rakkauttaan. Totahan ne vaan osaa tehdä. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Heti! Mieheni haukkui minua omahyväiseksi,itserakkaaksi ja itsekkääksi. Lähdin.
Totuudenpuhujaa ei rakasta kukaan.
Olenkohan ainoa joka tajusi kuvion kertalukemalta? Kuullostat ihan yhdeltä tutultani, ja saatat seurustella eksäni kanssa. Hän luuhaa yleensä yhden kaveripariskunnan luona ja kuuntelee auliisti haukut sinusta. Varsinkin se naisosapuoli puhuu paljon ja lakkaamatta eikä kauheasti katsele mitä suustaan päästää. Kumma juttu, että tämä eksä ylipäätään on kanssasi jos kerta haukkuu sinua koko ajan ja lakkaamatta. En ymmärrä suhdettanne ja mietin kumpi tuhlaa kumman aikaa enemmän, mutta käsittämättömintä on, että te siedätte kumpikin tuollaista käytöstä - eksäni kuuntelee mollaamistasi ja sinä kuuntelet eksääni. Lopettakaa ajoissa ja lähtekää eri teille, mutta tuo ei ole tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Miten teillä riidellään, jos ei saa riidellessä loukata toista? Meneekö se jotenkin näin:
Toinen huutaa naama punaisena: kulta, sinä olet kaunis ja ihana ja täydellinen. Teet kaiken oikein ja oikeaan aikaan. Olet maailman paras.
Toinen pyyhkii kyyneleitä ja lyö nyrkillä pöytään: sinäkin olet täydellinen. Olet niin mukava, ettei maailmasta löydy ketään parempaa.
Jotenkin tämän palstan myötä alkanut ymmärtää, miksi ihmisten parisuhteet kuolevat alta aika yksikön. Ei se noin mene. Riitelemisellä ja riitelemisellä on rajansa. Ei ole kauhean tyylikästä haukkua toista muttei myöskään vetää överiksi. Kannattaisiko googletella aihetta tai miettiä omaa tekniikkaa siellä kotona - mitä joko sietää tai tekee, koska nimittäminen, nälviminen ja haukkuminen ei mene riitelyn piikkiin.
Eipä yllättänyt että kyseessä on kantasuomalainen mies. Hyi että, tämän jälkeen tulee mukaan väkivalta ja pettäminen. Been there done that. Avaa silmät ja katso ympärillesi, ihania ja huomaavaista miehiä kyllä löytyy kun ei anna ennakkoluulojen estää.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiö nimeltä WT on totista totta.
Paljon vähemmästä oon naisen jättäny kun on puhutellut väheksyvästi toistuen tarpeeksi monta kuukautta niin lopetin yhteydenpidon. Ja jos tollai puhuttelisi niin saisi kerätä kamppeensa ja lähteä etsimään uutta seuraa.
Huono aviomies. Minulla usea ystävä parempi sinulle. Voimakas ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Paljon vähemmästä oon naisen jättäny kun on puhutellut väheksyvästi toistuen tarpeeksi monta kuukautta niin lopetin yhteydenpidon. Ja jos tollai puhuttelisi niin saisi kerätä kamppeensa ja lähteä etsimään uutta seuraa.
Hieman jatkoa.. sry.
Mutta sitten tuo sama jätetty nainen alkaakin kehumaan mua muille ja kuulen asiasta näiden kautta. Et mene ja tiedä. Heittäytyy pari vuotta myöhempään mun päälle mutta ei oikein enää jaksa kiinnostaa nuo vuoristoradat.
Nyt sitten 10v ollu vapaa ja onnellinen. En hukkaa senttiäkään rahaa enkä sekuntia naisiin <3
Jatkuvaa onnea, aivan liikaa rahaa ja valtavasti aikaa. Elämäni parasta aikaa.
Ei todellakaan ole ok haukkua noilla sanoilla vaikka olisikin vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten molemmat lähtevät, ovet paukkuen, huoneesta.Ilmiö nimeltä WT on totista totta.
Näin on. Tässä yhteydessä merkitys on white turd ja sillä viitataan kaikkiin niihin äijänkuvatuksiin jotka alkoivat syyllistää naista, tietämättä mitään alkuperäistilanteesta.
Sanoilla ei ole mitään merkitystä, koska ne ovat vain epämääräisiä ilman värähtelyä, sekä mielikuvitusta. Niillä ei ole koskaan mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Mikä on edes todellisuus. Todellisuus on jumala ja tietoisuus, ei siis ajatukset tai sanat. Me olemme tietoisuus. Kaikki taitaakin olla harhaa. Älä siis pikkuinen sanoja pelkää.
Tänään pyysi anteeksi. Tekstiviestillä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tänään pyysi anteeksi. Tekstiviestillä. Ap
Enkä siis tietenkään antanut! Tai totesin vain että etsin asuntoa. Kerroin tuolla jossain välissä painoni ja pituuteni, ihan normaalipainoinen. Tämä kaveripariskunnan nainen on hoikka ja pitkä ja on ennenkin nimitellyt minua lihavaksi niin siitä tiedän että hän on tällaisia taas miehelleni puhunut ja mies otti oikein hienosti kopin. En vaan voi päästä noista sanomisista enää yli, ei se että haukkuu vaan se että nimenomaan joku ulkopuolinen henkilö, kuka ei tunne meitä, on saanut mieheni päähän tollaisia sanoja ja ajatuksia ujutettua, se on surullista. Ap
Anna takaisin. Sano että älyvammainen, ruma perseenreiän näköinen hintelä ruikku( tai jos on isokokoinen niin ihrapaise) haiseva mätäpaise syöpä, ihmispaska. Eikö tuolla jo kuittaannu solvauksesi. Älä jää kakkoseksi👊😈👹💪💪💪
Vierailija kirjoitti:
Anna takaisin. Sano että älyvammainen, ruma perseenreiän näköinen hintelä ruikku( tai jos on isokokoinen niin ihrapaise) haiseva mätäpaise syöpä, ihmispaska. Eikö tuolla jo kuittaannu solvauksesi. Älä jää kakkoseksi👊😈👹💪💪💪
No sultahan tuo näyttää käyvän. Et varmaan ole jäänyt kakkoseksi verbaalisessa sodassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset sanoo kaikenlaista. Kun hermot menee, hyvinkin epäkorrektia ja loukkaavaa. Jos joku juttu ei me perille, on tullut itsekin menetettyä itsehillintä ja sanottu pari sanaa, mitä en ikinä muuten käyttäisi omasta puolisosta. Taitaa olla niin, että kyllä ne avioparit koloissaan puhelee rumiakin toisilleen. Jos luulit jotain muuta, lakkaa luulemasta. Taito tehdä sovinto on opeteltava, aivan niin kuin itsensä hillitseminenkin.
Parisuhteessa tulee väkisinkin joskus riitaa, mutta ikinä, ei ikinä tulisi mieleenkään alkaa haukkua kumppania! Ja minä olen lapsuudenkodissani joutunut puolison haukkumista ja nimittelyä kuuntelemaan, mutta normaalina en ole sitä koskaan erehtynyt pitämään. Jos oma mieheni sanoisi minulle yhdenkin noista ap:n mainitsemista sanoista, ovi heilahtaisi samantien.
Pitääkö nimitykset paikkansa? Onko päässyt painoa kertymään? Habitus vaimottumaan? Onko nuorempana tai vanhempana jaettu tavaraa löyhästi? Ja viittaako koulutus, ammatti ja varallisuus ylenmääräiseen älykkyyteen vai sen vajaavaisuuteen?
Don’t shoot the messenger!