Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nimitteli näillä sanoilla, kuinka moni lähtisi menemään?!

Vierailija
01.05.2018 |

Läski lehmä, huo*a, tyhmä, ruma ja vajaaälynen. Ei oo koskaan viiden vuoden aikana esim. ulkonäöllisiin asioihin puuttunut tai lähtenyt niillä pelaamaan, mutta nyt sitten...ja tiedän että erään toisen naisen suusta kuullut nämä. Kuinka moni lähtisi menee?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä oli oma osuutesi asiassa?

Keittelit nakkeja hyväntuulisena ja paistoit munkkeja, kun mies tuli ihan puskista solvaamaan?

Niinhän?

Kerrohan nyt, missä yhteydessä nuo sanat ovat sallittuja. Useimmilla normaaleilla ihmisillä ei missään yhteyssä puhuta puolisolle noin.

Eiköhän ap ole itse ollut ensin tyypillisen suomalaisnaisen tapaan itse solvannut miestään vielä pahemmin , tai ollut jopa hyppimässä miehen silmille.

Kyllä teidät tiedetään.  Ai niin, antakaa niitä alapeukkuja kasoittain, osoittaa vain sen että olen jälleen kerran oikeassa.

Vierailija
22/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täysikäinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo ole normaalia, tai ainakaan mun parisuhteessa ei ole normaalia haukkua toista millään sanoilla, saati sitten tuollaisilla. Mutta sen verran ap sun täytyy kuitenkin oikaista ajatteluasi, että turhaa sä ketään naista (tai toista miestä) syytät miehesi sanomisista. Kyllä se miehesi on ihan itse vastuussa omista sanomisistaan. Ja joo, kyllä olisi suhteen loppu, jos mua lehmäksi sanoisi, h-sanasta puhumattakaan.

Vierailija
24/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pienistä. Hauku takaisin.

Tuo on on sopiva neuvo, jos hiekkalaatikkoleikeissä tulee kinaa. Parisuhteeseen nimittely ei kuulu.

Vierailija
25/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keittelit nakkeja hyväntuulisena ja paistoit munkkeja, kun mies tuli ihan puskista solvaamaan?

Niinhän?

Kerrohan nyt, missä yhteydessä nuo sanat ovat sallittuja. Useimmilla normaaleilla ihmisillä ei missään yhteyssä puhuta puolisolle noin.

Eiköhän ap ole itse ollut ensin tyypillisen suomalaisnaisen tapaan itse solvannut miestään vielä pahemmin , tai ollut jopa hyppimässä miehen silmille.

Kyllä teidät tiedetään.  Ai niin, antakaa niitä alapeukkuja kasoittain, osoittaa vain sen että olen jälleen kerran oikeassa.

Sä olet mahdolliset haukkusi ansainnut. Ikävä ihminen.

Vierailija
26/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän?

Mikä alapeukuttamisessa osoittaa, että olet oikeassa? Sekö, että sinulle annetaan huutia puhuessasi tyhmiä? Onko alapeukutus siis mielestäsi sinun sanomistasi läskiksi, rumaksi ja tyhmäksi? Kiinnostavaa.

Vierailija
27/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin siihen paikkaan.

Vierailija
28/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan tilanteesta ja miehestä. Minua ei välttämättä loukkaisi nuo, jos olisin itse ensin suututtanut miehen jollain. Jos hän olisi hyvännäköinen ja pantava, tuskin lähtisin siinä tapauksessa.

Jos taas joku atm rumilus, jonka olisin ottanut rakastamaan minua alkaisi keulia tuollalailla ei olisi yhtäkään syytä jäädä.

Vierailija
29/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan tilanteesta ja miehestä. Minua ei välttämättä loukkaisi nuo, jos olisin itse ensin suututtanut miehen jollain. Jos hän olisi hyvännäköinen ja pantava, tuskin lähtisin siinä tapauksessa.

Jos taas joku atm rumilus, jonka olisin ottanut rakastamaan minua alkaisi keulia tuollalailla ei olisi yhtäkään syytä jäädä.

Ja jos hyvännäköinen ja pantava mies sanoisi noin yhtäkkiä tyhjästä niin kyllä se pahalle tuntuisi, mutta jos hän sitten ottaisi mut makkarissa himokkaasti ja antaisi hyvät kyydit, niin se kompensoisi moisen tyhmyyden. Mutta en suunnittelisi mitään pysyvää hänen suhteensa. Enkä nyt silleen tarkoita, että hyvä sängyssä saa loukata, mutta siinä on syytä pistää se toisesta korvasta ulos jos on muuten tarpeeksi saamapuolella.

Vierailija
30/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset sanoo kaikenlaista. Kun hermot menee, hyvinkin epäkorrektia ja loukkaavaa. Jos joku juttu ei me perille, on tullut itsekin menetettyä itsehillintä ja sanottu pari sanaa, mitä en ikinä muuten käyttäisi omasta puolisosta. Taitaa olla niin, että kyllä ne avioparit koloissaan puhelee rumiakin toisilleen. Jos luulit jotain muuta, lakkaa luulemasta. Taito tehdä sovinto on opeteltava, aivan niin kuin itsensä hillitseminenkin.

Vierailija
31/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava tarina, sekavat viittaussuhteet, ei pohjustusta, liikaa liikkuvia osia. Olisit kertonut lähtötilanteesta alkain loppua kohden edeten. Kuka sanoi mitä kenelle ja missä. Sanoiko miehesi sinulle ylipäätään mitään. Onko sinulla lääkitys vaivaasi?

Vierailija
32/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, siltä seisomalta. Maailmassa riittää miehiä, miksi ihmeessä hukkaisin aikaani sellaiseen, jolla ei ole alkeellisiakaan käytöstapoja tai arvostusta kumppaniaan kohtaan?

Vierailija
33/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin miehen jo siksi että hän haluaa mieluummin viettää aikaa pariskunnan kanssa joista nainen inhoaa ja haukkuu sinua kuin sinun kanssasi. En olisi jäänyt kuuntelemaan mitään solvauksia.

Vierailija
34/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos hyvännäköinen ja pantava mies sanoisi noin yhtäkkiä tyhjästä niin kyllä se pahalle tuntuisi, mutta jos hän sitten ottaisi mut makkarissa himokkaasti ja antaisi hyvät kyydit, niin se kompensoisi moisen tyhmyyden. Mutta en suunnittelisi mitään pysyvää hänen suhteensa. Enkä nyt silleen tarkoita, että hyvä sängyssä saa loukata, mutta siinä on syytä pistää se toisesta korvasta ulos jos on muuten tarpeeksi saamapuolella.

Eikö alapeukuttajille kunnon pano kelpaa? Ja siis en ole mies.

Vierailija
35/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

painatk vielä oman bmi n kehiin nin stekataan onko haukkumasanoissa perää

Vierailija
36/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole missään tapauksessa ok. Heittäisin pihalle.

Vierailija
37/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtötilanteen kuvaus kiitti mukaan. talla. 

Tilannetta tietämättä  ymmärrän nimittelyn johtuneen turhautumisesta. Halusit vain riidellä ja syytellä. Et halunnut keskustella hakea sitä oikeata huolta riitasi taustalla. Halusit  vain voittaa ja jankutit asioita hänelle. Oma itse sinussa oli se ärsyttävä tapa kiertää itse asiaa jottei se olisi paljastunut. Se oli se pelko paljastua. Mieti mitä et haloa paljastaa jos uskallat. Nimittely on joskus, pitkän turhautumisen ja kyllästymisen reaktio. Taas niin, tätä, niin tätä.

Vierailija
38/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on todellakin tapauksessasi saamapuolella ja itse sijoitut osastolle mällirätti. Ensin annat hänen haukkua itsesi ja palkitset pimpalla.. hoh hoijjaa.. On se kumma kun ei naisten arvostus nouse yhtään?

Vierailija
39/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti! Mieheni haukkui minua omahyväiseksi,itserakkaaksi ja itsekkääksi. Lähdin.

Tuo loukkaisi kyllä paljon vähemmän kuin rumaksi ja läskiksi haukkuminen.

Vierailija
40/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin siksi, että miehet sanat ja teot osoittavat, ettei hän arvosta lainkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan