Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nimitteli näillä sanoilla, kuinka moni lähtisi menemään?!

Vierailija
01.05.2018 |

Läski lehmä, huo*a, tyhmä, ruma ja vajaaälynen. Ei oo koskaan viiden vuoden aikana esim. ulkonäöllisiin asioihin puuttunut tai lähtenyt niillä pelaamaan, mutta nyt sitten...ja tiedän että erään toisen naisen suusta kuullut nämä. Kuinka moni lähtisi menee?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho!

Totuus sattuu.. AP on läski!

Vierailija
42/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat eivät sinänsä merkitse. 

Mutta onhan takana inhoa, halveksuntaa, jopa vihaa, jos käyttää niitä. En voisi olla suhteessa ja miksi minun pitäisikään ihmisen kanssa, joka ajattelee noin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan tilanteesta ja miehestä. Minua ei välttämättä loukkaisi nuo, jos olisin itse ensin suututtanut miehen jollain. Jos hän olisi hyvännäköinen ja pantava, tuskin lähtisin siinä tapauksessa.

Jos taas joku atm rumilus, jonka olisin ottanut rakastamaan minua alkaisi keulia tuollalailla ei olisi yhtäkään syytä jäädä.

Ja jos hyvännäköinen ja pantava mies sanoisi noin yhtäkkiä tyhjästä niin kyllä se pahalle tuntuisi, mutta jos hän sitten ottaisi mut makkarissa himokkaasti ja antaisi hyvät kyydit, niin se kompensoisi moisen tyhmyyden. Mutta en suunnittelisi mitään pysyvää hänen suhteensa. Enkä nyt silleen tarkoita, että hyvä sängyssä saa loukata, mutta siinä on syytä pistää se toisesta korvasta ulos jos on muuten tarpeeksi saamapuolella.

Eikö alapeukuttajille kunnon pano kelpaa? Ja siis en ole mies.

Naiivin ihmisen kommentti tu.

Minulla oli hyvännäköinen ja pantava mies ja erittäin seksikäs ja taitava sängyssä.

Kun hän alkoi arvostella ulkonäköäni rumaksi ja nimitti läskiksi, menetin täydellisesti kaiken seksuaalisen mielenkiinnon häneen.

Sen jälkeen ihastuin rumempaan, mutta mukavampaan mieheen, jota nyt himoitsen.

Omaan halukkuuteeni vaikuttaa nimenomaan se, miten haluttavaksi mies saa minut itseni tuntemaan. Jos en tunne olevani viehättävä miehen silmissä, en voi tuntea mitään vetoa häneen..

Vierailija
44/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mies voi tehdä kun sen rakastama hoikka nainen on syönyt itsensä sohvalla tukevaksi ja lapaluun alla on kohta isommat tissit kuin etupuolella, kaksoisleukaa pukkaa, mahanahka venyy toisen päälle jo kiellot jäätelön ja karkkien ostosta ei auta, luvatuttuja diettejä ei pidetä kuin viikko kaksi. mies sen sijaan ei ole suhteessa lihonut. nainen käyttää tekosyynä väymystä, ihme homma mutta koskaan en ole tavannut sitä väsyneenä syömisen keskeltä siihen riittää energiaa.

ei ihme jos ei jaksa enää yrittää

miksi minullekkin kävi näin,olenko ansainnut tämän?

tiedän, tiedän kun otan ja lähden niin akka joutuu sellaseen shokkitilaan läskiensä kanssa että vuoden päästä on taas sutjakkaassa panokunnossa, mutta ei välttämättä enää anna bebaa mulle

Vierailija
45/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostus ja kunnioitus naista kohtaan olematon, ei kukaan kuuntele solvauksia omasta ulkonäöstään mieheltä, jonka pitäisi rakastaa kumppaniaan, real love, ei lähelläkään.

Vierailija
46/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun poikaystäväni on kutsunut minua läskiksi lehmäksi, huutanut jopa että "muu!" ivaten minua.

Miksi miehet käyttävät tuota haukkumasanana? Miksi miehille ei löydy niin loukkaavia vastaavia haukkumasanoja.

Ja mikä lehmästä tekee edes loukkaavan ilmaisun?

Vierailija
47/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teit ennen haukkuryöppyä? Tuskin tyhjästä ukkosi kimpaantui.

Siis ihan oikeastiko kysyt tuota?  Sinunko mielestä on oikein haukkua toista tuollaisilla nimillä? Oli nyt toinen tehnyt mitä tahansa, niin haukkumaan ei tarvitse alkaa.

me on oltu kumppanin kanssa yhdessä yli 30v ja kovastikin riidellään ja ollaan asioista eri mieltä, mutta koskaan ei ole tarvinnut toista haukkua. 

Minä  en sietäisi puolisolta tuollaista kielenkäyttöä. 

Vierailija
48/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun poikaystäväni on kutsunut minua läskiksi lehmäksi, huutanut jopa että "muu!" ivaten minua.

Miksi miehet käyttävät tuota haukkumasanana? Miksi miehille ei löydy niin loukkaavia vastaavia haukkumasanoja.

Ja mikä lehmästä tekee edes loukkaavan ilmaisun?

Nyt kun tuo idiootti on vasta poikaystävä, niin laita se vaihtoon. Ei ihminen joka haukkuu noin ja vielä huutelee "muu" ole ihan täydellä järjellä varustettu. 

Tulet elämään hänen kanssaan huonon elämän.  Ei kannata tuhlata elämää tuollaisen huutelijan kanssa, koska on paljon miehiä jotka ei ikimaailmassa noiseen sortuisi. Kumppania pitää kunnioittaa, muuten liitto ei tule menestymään eikä ole onnellinen. 

Hyvässä ja tasapainoisessa parisuhteessa kaiken perusta on toisen kunnioittaminen.

Ihmettelen kyllä samaa, että miksi lehmä on haukkumasana. 

Vierailija
49/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti! Mieheni haukkui minua omahyväiseksi,itserakkaaksi ja itsekkääksi. Lähdin.

Oikeassahan tuo näytti olevan jos heti otit nokkiisi ja lähdit pois.

Vierailija
50/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tilanteita tulee sitten riittämään.

Ettei vaan olisi jo alkoholistin aineksia hänessä?

Kaveri opettelee tyyliä, jolla saa sen (kulloisenkin) puolison kunnolla suuttumaan ja on hyvä SYY lähteä ryyppäämään.

Aikansa kestää eikä hänellä ole enää ketään, joita suututtaa.

Nimittely nyt vaan on kerrassaan out!

Vierailija
51/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä ehkä oli aiheellistakin, kun et osaa jäsennellä kirjoittamaasi selväsanaisesti!

Vierailija
52/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla jotain laitapuolen kulkijoita.

Vierailija
53/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti! Mieheni haukkui minua omahyväiseksi,itserakkaaksi ja itsekkääksi. Lähdin.

Miehesi oli siis oikeassa. MOT.

Vierailija
54/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmiset eivät eroa liian helposti? Mies haukkui kerran viiden vuoden aikana läskiksi lehmäksi ja siinä oli heti painava syy erota. :D

Enemmän ap:na olisin huolestunut miehen ryyppäämisestä, jos ei kerta oltu yhdessä sovittu, että isillä on vapaailta.

Vierailija
55/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa sekava aloitus.

En kuuntelisi yhtään mieheltä läski tai tyhmä -juttuja. Epäkunnioittavaa, halventavaa, henkistä väkivaltaa. Jos en pystyisi lähtemään heti, alkaisin suunnitella lähtöä.

Vierailija
56/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähtisin. Pari kertaa olen haukkumista kuunnellut, tosin noin henkilökohtaisuuksiin ei mennyt, kolmatta kertaa en kestäisi.

Kuinka pitkä suhde teillä on kun vasta 2 riitaa ollut? Vai onko naisilla yksinoikeus riidellä ja mies vaan kuuntelee?

Vierailija
57/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että mieheni sanoisi minulle noin rumasti. Olisin varmaan suututtanut hänet verisesti jostain. En lähtisi jos oma vika.

Vierailija
58/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä riidellään, jos ei saa riidellessä loukata toista? Meneekö se jotenkin näin:

Toinen huutaa naama punaisena: kulta, sinä olet kaunis ja ihana ja täydellinen. Teet kaiken oikein ja oikeaan aikaan. Olet maailman paras.

Toinen pyyhkii kyyneleitä ja lyö nyrkillä pöytään: sinäkin olet täydellinen. Olet niin mukava, ettei maailmasta löydy ketään parempaa.

Sitten molemmat lähtevät, ovet paukkuen, huoneesta.

Vierailija
59/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä riidellään, jos ei saa riidellessä loukata toista? Meneekö se jotenkin näin:

Toinen huutaa naama punaisena: kulta, sinä olet kaunis ja ihana ja täydellinen. Teet kaiken oikein ja oikeaan aikaan. Olet maailman paras.

Toinen pyyhkii kyyneleitä ja lyö nyrkillä pöytään: sinäkin olet täydellinen. Olet niin mukava, ettei maailmasta löydy ketään parempaa.

Sitten molemmat lähtevät, ovet paukkuen, huoneesta.

No meillä riidellään suunnilleen näin:

-Hei kulta, voisitko jatkossa huuhdella kulhon ennen astianpesukoneeseen laittoa, ne eivät puhdistu kunnolla ilman.

-Ai enpä huomannut, ok.

Ei oo tarvinnut vielä 6v. yhdessäolon aikana huutaa tai nimitellä. Ehkä sekin päivä joskus tulee, toivon kyllä että ei.

Vierailija
60/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin menemään jos mieheni ylipäätään viettäisi mielummin aikaansa jonkun naisen kanssa joka vihaa ja haukkuu minua.

Huh huh, ei olisi kyllä parihudetta tuollaisen ääliön kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi