Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ajatukseni parisuhteesta liian ruusuinen?

Vierailija
01.05.2018 |

Aikuinen nainen olen mutta en ole koskaan asunut yhdessä enkä seurustellut. Olen tapaillut miehiä, mutta virityksistä ei ole syntynyt mitään vakavaa.
Parisuhteesta ajattele seuraavaa:
Omia ja yhteisiä harrastuksia saa olla
Lomista ja vapaa-ajan vietosta sovitaan yhdessä, samoiten yhteisistä ostoksista ja tulevaisuuden tavoitteista
Kummankaan ei tarvitse mielistellä toista (ts. alistua)
Seksiä harrastetaan harvoin ja silloin kun molemmilla tekee mieli (toista ei saa satuttaa millään tavalla)
Raha-asiat pidämme vain kahdenkeskisinä asioina ja molemmilla on omat tilit, ei lainoja tai muuta velkaa
Mies hoitaa ruoanlaiton ja osallistuu 50/50 kodinhoitoon
Sukuloimassa käydään tasapuolisesta ilman toisen puoliskon liiallista suosimista
Miehen pitää osoittaa rakkautensa sanoin ja tein, olla romanttinen ja kunnioittaa minua naisena
Kumppania tuetaan vastoinkäymisissä ja ilot jaetaan
Työpäivän jälkeen odotan, että mies on kotona odottamassa minua ja ruoka on valmiina (minä teen samoin miehelle jos olen kotona ennen häntä)
Parisuhteen ja yhteisen onnen eteen tehdään töitä

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat myöhempien kommenttiesi perusteella hankalalta ja itsekeskeiseltä tyypiltä, joten onnea etsintään. 

Tuo seksin määrä lienee myös kova pala suurimmalle osalle miehistä. Pari kertaa vuodessa parisuhteessa on vähän sama kuin veisi nälkäisen ravintolaan, mutta kieltäisi syömästä. Itse ainakin olisin mieluummin vaikka sinkku ja selibaatissa.

Vierailija
62/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten voisin osallistua 50/50 kodinhoitoon kun pelaan jalkkista  3 tuntia päivässä ja muuten olen töissä. No sängyn voin pedata kun käytän vain sitä.

ap:n tuleva mies

Ja sen jalkkiksenkin pelaat tietysti pleikkarilla. Kuulokkeet päässä tottakai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lista karsii suuren osan sulhasehdokkaista. Mutta jos onnistut huijaamaan riittävän lammasmaisen miehen naimisiin tai lapsesi isäksi niin kyllä sinulla on ihan hyvät mahdollisuudet saada ihan kohtuullinen suhde. 

En ole huijannut yhtäkään tapailemaani miestä. Lammasmainen mies?

Sellainen joka tyytyy kohtaloonsa. Parisuhde voi helposti kestää ainakin niin kauan kun lapset eivät ole muuttaneet omilleen. 

En tapaile lammasmaisia miehiä ja lapsia en voi saada.

Ihan vilpittömästi mietin että mitä tarjoat suhteeseen.

Mitä odotat suhteelta? Suhteessa tarjoan luotettavan, uskollisen sekä rakastavan naisen, joka seisoo miehensä rinnalla niin myötä kuin vastamäessä.

Seksiä, lapsia, uskollisuutta, miellyttävää persoonaa, ulkonäköä ja toivon mukaan ei liian kallista makua. Eli et tarjoa juuri mitään paitsi uskollisuutta, jolla ei ole merkitystä sillä et harrasta seksiä muutenkaan. Ulkonäkökin voi olla samasta syystä vain veitsen vääntämistä haavassa.

Vastapainoksi minun pitäisi olla tekemässä sinulle ruokaa kellontarkasti työpäivän jälkeen ja hyväksyttää menoni sinulla. Etunasi on ettet ole täysin persaukinen, mutta miehille sillä ei välttämättä ole aina niin kauheasti väliä.

Vierailija
64/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat myöhempien kommenttiesi perusteella hankalalta ja itsekeskeiseltä tyypiltä, joten onnea etsintään. 

Tuo seksin määrä lienee myös kova pala suurimmalle osalle miehistä. Pari kertaa vuodessa parisuhteessa on vähän sama kuin veisi nälkäisen ravintolaan, mutta kieltäisi syömästä. Itse ainakin olisin mieluummin vaikka sinkku ja selibaatissa.

Kaikkeen tottuu ja ihminen voi elää ilman seksiä, mutta ilman vettä ja ravintoa ei voi. Sinkkunakin kaipaat seuraa ja rakkautta elämääsi. Arvelkaa vaan lisää syitä seksittömyyteen, mutta en tule sitä kertomaan täällä.

Vierailija
65/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ruusuista tuollaisessa laskelmoidussa parisuhteessa olisi?

Ajatteletko tosissasi, että parisuhde on laskelmoitu ilman seksiä? Perustuvatko kaikki suhteesi seksiin, mutta unohdat rakkauden merkityksen?

Vierailija
66/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessani:

Omia ja yhteisiä harrastuksia saa olla; toteutuu

Lomista ja vapaa-ajan vietosta sovitaan yhdessä, samoiten yhteisistä ostoksista ja tulevaisuuden tavoitteista; toteutuu osittain ei täysin. Kaikista lomista ei sovita yhdessä, käytännössä kaikki ostokset on meillä yhteisiä eikä niistä aina sovita yhdessä. Yhteisistä tavoitteista sovitaan mutta molemmilla on myös henk.koht tavoitteita joista emme aina edes tiedä mitä ne toisella on.

Kummankaan ei tarvitse mielistellä toista (ts. alistua); toteutuu

Seksiä harrastetaan harvoin ja silloin kun molemmilla tekee mieli (toista ei saa satuttaa millään tavalla); seksiä harrastetaan silloin kun siltä tuntuu, keskimäärin ehkä 1-2 kertaa viikossa.

Raha-asiat pidämme vain kahdenkeskisinä asioina ja molemmilla on omat tilit, ei lainoja tai muuta velkaa; on yhteisiä lainoja, yhteisiä tiljeä, mutta myös omat.

Mies hoitaa ruoanlaiton ja osallistuu 50/50 kodinhoitoon; vaikea sanoa toteutuuko keskimäärin mutta lyhyellä aikavälillä välillä ei ole toteutunut koskaan. Joskus puoliso on tehnyt niitä huomattavasti enemmän kuin minä joskus taas vastaavasti toisinpäin.

Sukuloimassa käydään tasapuolisesta ilman toisen puoliskon liiallista suosimista; ajallisesti sukuloimassa ei käydä varmaankaan tasapuolisesti ja varmasti molemmat "suosii" omia sukulaisiaan.

Miehen pitää osoittaa rakkautensa sanoin ja tein, olla romanttinen ja kunnioittaa minua naisena; romattisuus toteutuu melko huonosti, rakkautta osoitetaan sanoin huonommin kuin teoin, molemmat kunnioittaa toista.

Kumppania tuetaan vastoinkäymisissä ja ilot jaetaan; toteutuu vähintään melko hyvin, toisaalta onneksi molemmat saavat tukea tarvittaessa myös esim. ystäviltä.

Työpäivän jälkeen odotan, että mies on kotona odottamassa minua ja ruoka on valmiina (minä teen samoin miehelle jos olen kotona ennen häntä); varsin heikosti toteutuu

Parisuhteen ja yhteisen onnen eteen tehdään töitä; toteutuu

Vierailija
67/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat rikkaan miehen joka tyytyy seksittömään kulissiliittoon, mutta kuitenkin paapoo sinua ja kohtelee kuin prinsessaa? No, älä pidätä hengitystä.

Vierailija
68/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkeen tottuu ja ihminen voi elää ilman seksiä, mutta ilman vettä ja ravintoa ei voi. Sinkkunakin kaipaat seuraa ja rakkautta elämääsi. Arvelkaa vaan lisää syitä seksittömyyteen, mutta en tule sitä kertomaan täällä.

On eri asia joutua elämään ilman seksiä, koska kumppania ei ole tai koska liitossa tapahtuu jotain sellaista, että seksi loppuu. Mutta en keksi yhtään ihmistä, varsinkaan miestä, joka haluaisi ryhtyä parisuhteeseen idealla, että tässä suhteessa ei juurikaan tule olemaan seksiä. Miksi joku mies haluaisi sellaisen suhteen? Sano yksikin hyvä syy miehen näkökulmasta alkaa suhteeseen, jossa tiedossa on jo alussa, että seksiä ei ole kuin kerran vuodessa.

Vierailija
69/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallisitko miehellesi liiton ulkopuoliset seksisuhteet, jos et kerran suostu seksiin itse?

Vierailija
70/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On eri asia joutua elämään ilman seksiä, koska kumppania ei ole tai koska liitossa tapahtuu jotain sellaista, että seksi loppuu. Mutta en keksi yhtään ihmistä, varsinkaan miestä, joka haluaisi ryhtyä parisuhteeseen idealla, että tässä suhteessa ei juurikaan tule olemaan seksiä. Miksi joku mies haluaisi sellaisen suhteen? Sano yksikin hyvä syy miehen näkökulmasta alkaa suhteeseen, jossa tiedossa on jo alussa, että seksiä ei ole kuin kerran vuodessa.

Rakkaus, välittäminen, läheisyys (ilman seksiä), syvä luottamus ja kunnioitus puolisoa kohtaan ja monta muuta hyvää syytä. Kuvitteletko, että pitäisin miestä väkisin seksittömässä suhteessa pihtaamalla?

Vierailija
71/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus, välittäminen, läheisyys (ilman seksiä), syvä luottamus ja kunnioitus puolisoa kohtaan ja monta muuta hyvää syytä. Kuvitteletko, että pitäisin miestä väkisin seksittömässä suhteessa pihtaamalla?

Kaikki nuo voi saada myös sellaisen naisen kanssa joka haluaa myös seksiä.

Vierailija
72/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta totuushan on, että sä pihtaat.

Käytännössä jokainen mies haluaa seksiä usein (ja nainen myös). Mitä se mies niille seksihaluilleen sun kanssa oikein sitten tekisi? Olisiko ideasi, että runkkaisi joka ilta, kun ei sun kanssa voi olla seksiä? Vai kävisi vieraissa? Vai onko ideasi, että hän jotenkin tukahduttaisi omat halunsa? 

Väitän, että jokainen mies ottaa mieluummin liiton, jossa on seksiä, mutta myös riitoja ja ongelmia kunnioituksen kanssa, kuin liiton, jossa on kyllä kunnioitusta vaikka muille jakaa, mutta ei seksiä.

N39

Vierailija
73/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sallisitko miehellesi liiton ulkopuoliset seksisuhteet, jos et kerran suostu seksiin itse?

En salli pettämistä, kun kyse ei ole suostumisesta eikä pihtaamisesta.

Vierailija
74/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet eivät ala sillä että sovitaan seksittömyydestä. Ei kukaan lähde tuohon.

Vierailija
75/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot kyllä outo tyyppi, keksit sanoille ihan uusia merkityksiä. Mitä se muuta on kuin pihtaamista, jos systemaattisesti päättää kieltäytyä seksistä?

Vierailija
76/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteet eivät ala sillä että sovitaan seksittömyydestä. Ei kukaan lähde tuohon.

Tässä se tiivistettynä.

Vierailija
77/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus kysymykseesi on että on! Hellyyttä, romantiikkaa, arvostusta, mutta ei seksiä? Ehkä tosiaan löydät kumppaniksesi sen aseksuaalin, mutta koska et ole vielä aikuisenakaan ollut vakavassa suhteessa, niin arvaat varmaan että vaikeata on. ..

Vierailija
78/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakaan yksikään tapailemani mies ei ole syyttänyt valehtelusta, kun olen kertonut miten asiat ovat.

Vierailija
79/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä pettämisestä ollut kyse vaan kysyttiin olisitko valmis suhteeseen jossa mies hakisi seksin muualta.

Vierailija
80/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla on ilmeisesti joku seksiin liittyvä ongelma. Mitä jos hoitaisit sen kuntoon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän