Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ajatukseni parisuhteesta liian ruusuinen?

Vierailija
01.05.2018 |

Aikuinen nainen olen mutta en ole koskaan asunut yhdessä enkä seurustellut. Olen tapaillut miehiä, mutta virityksistä ei ole syntynyt mitään vakavaa.
Parisuhteesta ajattele seuraavaa:
Omia ja yhteisiä harrastuksia saa olla
Lomista ja vapaa-ajan vietosta sovitaan yhdessä, samoiten yhteisistä ostoksista ja tulevaisuuden tavoitteista
Kummankaan ei tarvitse mielistellä toista (ts. alistua)
Seksiä harrastetaan harvoin ja silloin kun molemmilla tekee mieli (toista ei saa satuttaa millään tavalla)
Raha-asiat pidämme vain kahdenkeskisinä asioina ja molemmilla on omat tilit, ei lainoja tai muuta velkaa
Mies hoitaa ruoanlaiton ja osallistuu 50/50 kodinhoitoon
Sukuloimassa käydään tasapuolisesta ilman toisen puoliskon liiallista suosimista
Miehen pitää osoittaa rakkautensa sanoin ja tein, olla romanttinen ja kunnioittaa minua naisena
Kumppania tuetaan vastoinkäymisissä ja ilot jaetaan
Työpäivän jälkeen odotan, että mies on kotona odottamassa minua ja ruoka on valmiina (minä teen samoin miehelle jos olen kotona ennen häntä)
Parisuhteen ja yhteisen onnen eteen tehdään töitä

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sulla on ilmeisesti joku seksiin liittyvä ongelma. Mitä jos hoitaisit sen kuntoon?

Ongelmaa ei ole ja parannuskeinoakaan ei ole vielä keksitty.  Olen järkyttynyt miten kylmiä ihmisiä tänne kirjoittelee.

Vierailija
82/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sulla on ilmeisesti joku seksiin liittyvä ongelma. Mitä jos hoitaisit sen kuntoon?

Ongelmaa ei ole ja parannuskeinoakaan ei ole vielä keksitty.  Olen järkyttynyt miten kylmiä ihmisiä tänne kirjoittelee.

Minusta suhtautumisesi parisuhteeseen ja etenkin seksiin on järkyttävän kylmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vaikuttaa trollilta. Tuskin monella naiselle tulee yllätyksenä se, etteivät miehet yleensä halua lähes seksittömään parisuhteeseen. Eiväthän sellaiseen yleensä tahdo naisetkaan, ainakaan suurin osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän