Lue keskustelun säännöt.
Kaveriporukassa "rumempien" naisten kehuminen
01.05.2018 |
Oletteko te naiset huomanneet, että kaveriporukassa kehutaan aina eniten niitä, jotka eivät ole ns.kauneimpia? Kauneimmat jäävät täysin huomioitta, eikä heidän ulkonäköään kommentoida juuri mitenkään. Mistä tällainen käytös oikein johtuu? Olen nimittäin pistänyt usein merkille naisporukoissa tämän käyttäytymisen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rumempia kehutaan, kun ovat nähneet vaivaa laittautumalla. Ruma nainen kehuu toista rumaa ja he ovat yleensä ystäviä keskenään. Yhdessä sitten syrjitään kaunista naista. Häntä ei kutsuta mukaan ja hänelle uskotellaan, että epäaito laitettu olisi jotenkin haluttavampi kuin aidosti kaunis. Rumat saavat kyllä miehiä helposti myös esim näin vappuna kun nauttivat yhdessä alkoholipitoisia juomia!
Rumat ovat hyvin kateellisia. Kateuden huomaa jo ensi hetkestä, kun ruma nainen hymyilee ja silmissä näkyy vilkkuu se kateus. Sinä hetkenä päätetään kauniin naisen syrjimisestä.
Kaunis nainen voisi mennä suoraan miesten juttusille. Suosittelen tätä tapaa, sillä miehet ovat reilumpia, hyvää seuraa, eivätkä he uskalla lähetyä kaunista naista itse. Kauniin naisen on itse näytettävä niin miehille kuin naisillekin, että millaisia he ovat persoonina. Rumaa naista ei pidä päästää väliin!