Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki 1.5. Onko mikään kauppa keskustassa auki?

Vierailija
01.05.2018 |

Onko mitkään kaupat auki? Stockan herkku on auki, mutta entäs muut?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikki.

Vierailija
2/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lain mukaan kaupat saavat olla kellon ympäri auki viikon jokaisena päivänä. joten eiköhän löyty kauppoja joille raha kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopealla kuuklailulla ainakin stocka ja Kamppi suljettuja. Miten zarat, h&m, jne.?

-ap

Vierailija
4/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nopealla kuuklailulla ainakin stocka ja Kamppi suljettuja. Miten zarat, h&m, jne.?

-ap

No kuuklaile nekin nopeasti. 

Vierailija
5/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl, S-market... yms ovat auki. Ei vaatekaupat.

Vierailija
6/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Kampin supermarket ole aina auki?

Vierailija
7/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella ihmisellä on tarve päästä vappupäivänä rättikauppoihin, vielä sellaisiin jotka löytyy ihan joka ikisestä kaupungista Suomessa?

Vierailija
8/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella ihmisellä on tarve päästä vappupäivänä rättikauppoihin, vielä sellaisiin jotka löytyy ihan joka ikisestä kaupungista Suomessa?

Esim. minunlaiseni, 8-16 jokaisena arkipäivänä töissä oleva ihminen, joka haluaisi käyttää tiistaipäivän esim. työvaatteiden ostoon. Harvalla toimistotyöntekijällä on arkivapaita koskaan!

Vierailija
9/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Sokoksen tavaratalo on auki. Eilen kysyin käydessäni.

Vierailija
10/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. minunlaiseni, 8-16 jokaisena arkipäivänä töissä oleva ihminen, joka haluaisi käyttää tiistaipäivän esim. työvaatteiden ostoon. Harvalla toimistotyöntekijällä on arkivapaita koskaan!

No onhan ne kauppakeskukset auki la & su?

Vierailija
11/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Sokoksen tavaratalo on auki. Eilen kysyin käydessäni.

Kiitos!!

-ap

Vierailija
12/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku vaatteet pitää ostaa ti keskellä päivää!

Vierailija
13/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne rättikaupatko on auki vain arkisin 8-16?

Voi jeesus kun on ihmisillä vaikeaa. Kaupat on kiinni ehkä kuutena päivänä vuodessa, mutta juuri SILLOIN PITÄÄ päästä ostamaan toimistovaatteita.

Vierailija
14/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen myös virka-aikaan työtä mutta osaan ihan sujuvasti  käydä  la tai su  rättikaupassa. Ei siihen mitään arkivapaita tarvita.

Vierailija
15/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku haluaa uhrata vapaapäivän johonkin työvaatteiden etsintään.

Mä meen samoissa vaatteissa töihin kuin sinne kauppaan tai kylään vapaa-ajalla. Kotona verkkarit ja metsässä kunnon ulkovaatteet, avannossa uikkarit. Muuta ei tarvita.

Vierailija
16/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku vaatteet pitää ostaa ti keskellä päivää!

No anteeksi, mutta tämä nyt vain sopii parhaiten minun aikatauluuni.

-ap

Vierailija
17/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ne rättikaupatko on auki vain arkisin 8-16?

Voi jeesus kun on ihmisillä vaikeaa. Kaupat on kiinni ehkä kuutena päivänä vuodessa, mutta juuri SILLOIN PITÄÄ päästä ostamaan toimistovaatteita.

Kyllä, minulla on/oli tunne NYT, että voisin mennä shoppailemaan. Ja Sokos nyt ainakin on auki, eli myös muilla on samoja tarpeita. Kaikki kun eivät ole vuorotyössä, jossa voi hoitaa asioita arkivapaiden aikaan viikolla.

Vierailija
18/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks joku haluaa uhrata vapaapäivän johonkin työvaatteiden etsintään.

Mä meen samoissa vaatteissa töihin kuin sinne kauppaan tai kylään vapaa-ajalla. Kotona verkkarit ja metsässä kunnon ulkovaatteet, avannossa uikkarit. Muuta ei tarvita.

Vkl:t menee kyläillessä, lasten harrastuksissa jne. Joten nyt minulla on paras aika työvaatteiden ostoon. Nämä ovat niitä toimistotyöaikojen huonoja puolia.

-ap

Vierailija
19/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä. Kun minä kerran haluan shoppailla, niin kauppojen on oltava auki.

Vierailija
20/26 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nyt mieleen sokoksen vaatteet aivan hirveitä, en vaivaudu enään edes käväisemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä