Helsinki 1.5. Onko mikään kauppa keskustassa auki?
Onko mitkään kaupat auki? Stockan herkku on auki, mutta entäs muut?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä. Kun minä kerran haluan shoppailla, niin kauppojen on oltava auki.
Ei, vaan minä kysyin onko kaupat auki. En minä niitä päätä, onko ne auki vai ei. 😂 Taitaa olla ketjuohjauksen juttuja.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tuli nyt mieleen sokoksen vaatteet aivan hirveitä, en vaivaudu enään edes käväisemään.
Ainakin Helsingin Sokkarilla myydään Filippa K:ta, Tiger of Sweden jne.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks joku haluaa uhrata vapaapäivän johonkin työvaatteiden etsintään.
Mä meen samoissa vaatteissa töihin kuin sinne kauppaan tai kylään vapaa-ajalla. Kotona verkkarit ja metsässä kunnon ulkovaatteet, avannossa uikkarit. Muuta ei tarvita.Vkl:t menee kyläillessä, lasten harrastuksissa jne. Joten nyt minulla on paras aika työvaatteiden ostoon. Nämä ovat niitä toimistotyöaikojen huonoja puolia.
-ap
Edelleen klo16-20 arkisin vaatekaupat on auki.
Tai netissä koko ajan :-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä meen samoissa vaatteissa töihin kuin sinne kauppaan tai kylään vapaa-ajalla. Kotona verkkarit ja metsässä kunnon ulkovaatteet, avannossa uikkarit. Muuta ei tarvita.Vkl:t menee kyläillessä, lasten harrastuksissa jne. Joten nyt minulla on paras aika työvaatteiden ostoon. Nämä ovat niitä toimistotyöaikojen huonoja puolia.
-ap
Klo 16 lähden hakemaan lapsia hoidosta. Kotiin ruokakaupan kautta. Ruoan valmistamista. Klo 18 harrastuksiin ja klo 20 ollaan kotona. Sitten alkaa jo iltavalmistelut.
Netistä en tilaa, sillä haluan testata materiaalin ja istuvuuden.
Miten tämä kysymys, voi olla nyt näin vaikea monen sisäistää?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Klo 16 lähden hakemaan lapsia hoidosta. Kotiin ruokakaupan kautta. Ruoan valmistamista. Klo 18 harrastuksiin ja klo 20 ollaan kotona. Sitten alkaa jo iltavalmistelut.
Netistä en tilaa, sillä haluan testata materiaalin ja istuvuuden.
Miten tämä kysymys, voi olla nyt näin vaikea monen sisäistää?
-ap
En myös ymmärrä tätä, ihan asiallinen kyssä ap:lta.
Henkkamaukan vaatteita toimistotyöhön, niin että niitä pitää erikseen oikein päästä keskellä viikkoa ostamaan? Voi luoja.