Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies osti keltaista vessapaperia
01.05.2018 |
Viittiskö sille sanoa, että tykkäisin enemmän valkoisesta... Kun kuitenkin on hyvä, että ylipäätään ostaa vessapaperia.
Sanoisitteko te?
Kommentit (42)
Siis eihän KUKAAN normaali ihminen ei osta KELTAISTA vessapaperia! Miehelläsi saattaa olla vakavia psyykkisia ongelmia. Ole varuillasi hänen suhteen! Keltainen vessapaperi ei sinänsä ole vielä niin hirveän vakava asia, mutta ne psyykkiset ongelmat voivat jatkossa ilmetä vaikkapa murhina, terroritekoina tai pahimmillaan rumasti kuvioidun talouspaperin ostamisena.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pilllusi vuotaa kuin seula, niin pakkohan siinä on ostaa halvinta.