Mistä Espoossa löytäisi miehen?
Haluaisin tavata ihmisen ihan kasvotusten, koska sosiaaliset taidot on mulle tärkeät. Mistä Espoossa voisi löytää vapaana olevan, täysijärkisen miehen? Haluaisin, ettei miehellä olisi ennestään lapsia, kun itsellänikään ei ole (mutta lapsia tulevaisuudessa hyvin todennäköisesti haluan). Baarit ei kiinnosta muutenkaan, joten niitä ei kannata ehdottaa. Olen 29 v, aktiivinen, koulutustaan vastaavassa työssä oleva nainen.
Ap
Kommentit (28)
Iso parvi nähty Tapiolassa aamulla. Nyt nopeasti sinne.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tähän aikaan keväästä alkuperäisiä espoolaismiehiä voi tavata Nuuksiossa jos lähestyy hitaasti ja rauhallisesti tuulen alapuolelta. Muista, että espoolaiset on arkoja ja pakenevat heti jos huomaavat jotain epäilyttävää.
Tämä oli erityisen hauska, koska oma mies löytyi 8 vuotta sitten juuri Nuuksiosta, riippumatossa lammen rannalla kirjaa lukemasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Espoolaismies ei tule juttelemaan, vaan sille pitää mennä itse sanomaan jotain. Ja sitten sitä pitää auttaa vastaamaan. Ja siitä se sitten lähtee, jos on lähteäkseen, kunhan jaksat itseksesi puhella.
Näinhän tämä on. Mistäköhän sitä oppisi oma-aloitteellisuutta, että asiat kehittyisivät haluttuun suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espoolaismies ei tule juttelemaan, vaan sille pitää mennä itse sanomaan jotain. Ja sitten sitä pitää auttaa vastaamaan. Ja siitä se sitten lähtee, jos on lähteäkseen, kunhan jaksat itseksesi puhella.
Näinhän tämä on. Mistäköhän sitä oppisi oma-aloitteellisuutta, että asiat kehittyisivät haluttuun suuntaan?
Fake it til you make it.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olet pärjännyt muussa elämässä? Odotitko kotona, että sulle tarjotaan opiskelupaikkaa ja töitä vai teitkö itse asioille jotain?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä tähän aikaan keväästä alkuperäisiä espoolaismiehiä voi tavata Nuuksiossa jos lähestyy hitaasti ja rauhallisesti tuulen alapuolelta. Muista, että espoolaiset on arkoja ja pakenevat heti jos huomaavat jotain epäilyttävää.
Tämä oli erityisen hauska, koska oma mies löytyi 8 vuotta sitten juuri Nuuksiosta, riippumatossa lammen rannalla kirjaa lukemasta. :D
Mitä kirjaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä....nähdäänkö gallowsissa siinä Niittarin Mäkin ja Lidlin takana. Oon ent. Lätkän pelaaja, insinööri, hyvännäköinen en ylipainoinen, työssäkäyvä, en peräkammarin poika, ei ole lapsia.
Harrastetaanko Wappusexiä?
Et ole koulutusta vastaavassa työssä, joten ei kiitos.
AP
Häh?
Eihän nyt sellaiseen sirkukseen jaksa ruveta.