Ilmeisesti arabít kestävät kylmää paremmin kuin suomalaiset
Ikkunan alta meni yksi shortseissa ja t-paidassa. Oli juoksulenkillä. Lämpöasteita 4.
Mitäs nyt, ateistit?
Kommentit (12)
Se mitään lenkillä ollu! Vaatteet oli vaan äkkilähdössä jääneet vappuheilan luo kun aviomies yllättäen saapuikin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Se mitään lenkillä ollu! Vaatteet oli vaan äkkilähdössä jääneet vappuheilan luo kun aviomies yllättäen saapuikin kotiin.
Kuinka paljon pariskuntia asuu puistoissa?
Olen ateisti mutta ilmeisesti yksinkertainen kun avaus ei sano mitään. Mitä tekemistä tuolla on uskonnon tai uskonnottomuuden kanssa?
poliisi yllätti kesken puistoseksin
Vantaalla on lenkkeily-kerho, joka lenkkeilee noin ympäri vuoden. 20 asteen pakkasillakin.
Sinkkumies
Osa tosin juoksee ilman t paitaakin.
Sinkkumies
Taisi Suomi viedä sittenkin tämän skaban ;)
Sinkkumies
Itse käyn myös mökillä avantouimassa aina talvisin. No big deal, mutta mitähän helteen puremat tykkäisivät?
Sinkkumies
Pullamössö pelkää pakkasta. Itse juoksen jänikseni kiinni paljain jaloin talvellakin ja niskat katkeaa paljain käsin myös.
Se on hyvinkin mahdollista. Arabimaissa ei taida olla niin tehokasta talolämmitystä kuin Suomessa. Arabimaissa on siis talvisin sisälläkin kylmä. Tutkitusti espanjalaiset kestävät kylmää paremmin kuin suomalaiset. Johtuu juuri näistä lämmityseroista. Joten voi olla, että arabitkin ovat suomalaisia kylmänkestävämpiä.
Nämä on urhoollisia miehiä, joita ei kylmä / sodat pelota!
Sup brahs.