Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käynyt hammaslääkärissä 7 vuoteen... EI VITTU!

Vierailija
30.04.2018 |

Pakko varata se aika.

Pelottaa vaan saatanasti

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo käynyt 9 vuoteen. En uskalla varata aikaa vaikka tiedän että pitäisi.

Vierailija
2/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käynyt 15 vuoteen,ei mitään vikaa löytynyt,ei yhtäkään reikää tai muutakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain kadun elämässä niin just sitä, että jätin pitkiä välejä hammashoidossa. Menkää vaan ehdottomasti hammaslääkärille. Hommatkaa rahat mistä saatte. Todella tärkeä satsaus tulevaisuuteen.

Vierailija
4/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitisentoista vuotta täälläkin viime käynnistä. Enää ei viitti mennä ennen kuin vaihtamaan koko kalusto.

Vierailija
5/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on hyvä että turhikset saavat ilmaisen hammashoidon yksityisellä :D

Vierailija
6/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin hiljattain hammaslääkärissä. Edellisestä kerrasta oli jo 5 tai 6 vuotta.

Lääkäri katsoi vakavasti, kun kuuli tämän, mutta ei moittinut. Ällistyksensä hän kuitenkin sanoi ääneen tarkastuksen jälkeen, kun hampaani olivat täysin ehjät eikä hammaskiveäkään ollut kuin vähän.

Kannattaa pestä hampaat ksylitoli-fluoritahnalla ja sähköhammasharjalla huolellisesti kaksi kertaa päivässä!

Vierailija
7/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöt! Minäkin olen pelännyt hammaslääkäriä kuollakseni, mutta sisulla pakotin itseni käymään siellä ja pelko on laantunut. Nyt minulla on viiskymppisenä upeat omat hampaat. Ettekö ymmärrä minkä hirveän riskin otatte myös? Hoitamattomista hammas ja ientulehduksista voi saada kuolemaan johtavia sydänvaivoja.

Vierailija
8/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki pelkurit, heti varaamaan se aika. Kerran se vaan kirpaisee. Muistakaa, että suun hygenia ja terveys on tärkeä asia. Hopi, hopi!!

Vierailija
9/13 |
30.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni parodontiitti. Tekohampaat tulossa. Kunnallisessa eivät koskaan mitanneet ientaskuja.

Vierailija
10/13 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ggggggg

Vierailija
11/13 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko elämäni käynyt 2-3 vuoden välein julkisella Suomen suurimmissa kaupungeissa, en ymmärrä valitusta että hoitoon ei muka pääse.

Vierailija
12/13 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en käynyt 15 vuoteen,ei mitään vikaa löytynyt,ei yhtäkään reikää tai muutakaan

Kumma jos ei muka hammaskiveäkään ollut joka kerääntynyt ientaskuihin ja aiheuttanut hampaiden rappeutumista.

Vierailija
13/13 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon vaikuttaa jo se että viitsii pestä 2 kertaa päivässä. Itsellä vuosi viime käynnistä jonka jälkeen taoin päähäni sen että pesen aamuisinkin vaikka mikä olis ja hammaskivi on aika hyvin pysynyt poissa. Ennen oli täydet laastit pian suussa kun pesin laiskuuttani vain iltaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi