Mistä tietää että on tullut vanhaksi?
Kommentit (123)
Ei sitä huomaa. Sitten vasta huomaa, kun repeää aivovaltimo päästä ja korvistakin valuu veri, sekä nenästä tietenkin.
Kun se, että tulee kotiin ja samahtaa sohvalle ei liity mitenkään hauskaan iltaan ja alkoholiin. Väsyttää muuten vain.
Kun rintaa alkaa puristaa rapuissa ja täytyy pysähtyä joka tasanteella viideksi minuutiksi, jotta rintakipou laantuisi. Minulla tälläinen alkoi jo 32-vuotiaana, nyt olen 36 ja 50 -vuotiaaksi en elä taatusti. Silti olen ihan perusterve.
Alkaa puskea naaman alueelle ylimääräisiä paksuja karvoja. Yleensä löytyy kulmakarvojen seasta ja luomista jos kasvossa on luomi tai pari.
Ne saa nyppiä pois mutta kasvaa aina uudelleen. Väri voi olla pikimusta vaikka muu karvoitus ei ole musta. Miehellä puskee mustia ja valkoisia jouhimaisia karvoja kulmakarvojen sekaan ja niiden väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kaikki tekniset uudistukset ärsyttää.
Huomaa kaipaavansa vanhoja hyviä aikoja.
Kun parikymppiset alkaa näyttää lapsilta.
Miten se voi olla, kun ennen lukiolaiset oli setiä ja tätejä.Sana "kasari" ärsyttää julmetusti. Te kakarat ette tiedä, millainen meno oli kunnon diskossa! Ette tiedä mitkä on säärystimet, olkatoppaukset, piippaussakset, musiikkivideo, piirtoheitin tai kasettidekki. Kysytte mikä on puhelinkoppi, pankkikirja tai saba. Juntit!!
Voi rutsi, tämä lähti! Yhdyn sydämestäni tähän kommenttiin.
Mutta mitä ihmettä tarkoittaa saba??
Katsoo televisiota ja päivän kohokohta on kahvin keittäminen.
Katselen huolissani teinien paljaita nilkkoja pakkasella ja mietin että minkälaisia terveysongelmia se voi heille aiheuttaa.
Kun paikat kolottaa ja tuntee että voimat ovat heikentyneet sekä väsyy helpommin, siitä on alamäki jo alkanut ja vanhuus lähestyy.
Se, kun pissalla käydessä rakko ei tyhjene ilman, että heijaa puolelta toiselle.
Kun käyttää villasukkia kesälläkin,jotta jalat pysyy lämpiminä.
Ihana ketju, samastuin ja nauroin ääneen monessa kohtaa!
...mutta näin vanhainkodissa työskentelevänä sanoisin, että sitten tietää aika lailla olevansa vanha, kun voi todeta saman kuin eräs hoitamani asukas viime viikolla; "Jaa, minä taidan olla tämän talon vanhin asukas."
:)
Kun vaatteet ovat alkaneet näyttämään prismassa hyvältä. Vaikka kai ne ovat ihan oikeasti nykyisin hienompia, kuin vaikka ysärillä.
Ainakin luonnonmateriaaleja näyttävät olevan suurimmaksi osaksi.
Se, kun on ihan sama miltä kengät näyttää, kunhan ne on mukavat jalassa.
Samaistun suurimpaan osaan, terveisin 23v
Kun viinilaseja menee enemmän rikki tiskissä kuin käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Samaistun suurimpaan osaan, terveisin 23v
Joo olin tätä tulossa sanomaan, toinen 23 vee täällä nauraa ääneen. Voi mitäköhän mun elämä mahtaa olla nelikymppisenä kun nyt jo samaistun. Nimimerkillä menin vappuna nukkumaan klo 23.
Vierailija kirjoitti:
Aamuisin ei enää pysty nukkumaan myöhään vaan herää 7-8 aikoihin eikä saa enää unta vaikka yrittäisi.
No et sinä vielä vanha ole. Odota kunnes heräät 5-6 aikoihin etkä saa enää millään unta.
Apua, tunnistin itseni monesta kohdasta ja olen 30 v.. Itse olen huomannut, että vappu, uusivuosi ym. juhlat ei aiheuta mitään innostusta. Viikonloppuna katsotaan kotona telkkaria illalla eikä tee mieli lähteä minnekään. Bilettäminen tarkoittaa paria lasia viiniä tai yhtä olutta sohvalla nautittuna. Alkaa kyynistymään ja tuntuu että "kaikki on jo nähty". Jos on nukkunut huonosti, niin näyttää koko päivän väsyneeltä. Päivän kohokohtia on aamu- ja päiväkahvit. Kukat ja kasvit on alkanut kiinnostaa. Radiosta kuuntelee Novaa ja fiilistelee Top Gunin tunnaribiisiä :O
Et nosta maasta enään paljon mitään muitta mutkitta ja ähkäisyjäkin alkaa tulla.Lapset ja nuoret saa lukea käyttöohjeet kun kädet ei riitä.