HS: Maria Veitolalla käy siivooja kotona!
Eikö uraputkessa kiitävät naiset jaksa, ehdi vaiko viitsi siivota omia jälkiään omasta kodistaan?
Kommentit (66)
Monilla ei ole aikaa.
Hyvä, jos sinulla/teillä on.
Hienoa, että joku saa työpaikan.
Aktiivimallileikkuri leikkaa jo yli puolelta työttömistä työttömyysturvasta.
Aika järkkyä vitsi hei.
Voi ei, onpa Marialla laiska mies, kun ei viitsi edes siivota. Oikeasti hieno juttu, kun ostaa palveluja, kansantalous kiittää.
Elämänsä voi käyttää paljon paremminkin kuin siivoamalla, joten jos on rahaa, niin miksei antaisi jonkun muun hoitaa asia?
Hieno juttu, tosiaan joku saa voita leivälle ja Maria siistin kämpän.
Hohhoh, kylläpä nyt yritetään tehdä kärpäsestä härkästä :D Niin käy meilläkin siivooja 2 viikon välein, vaikka ollaan ihan tavis keskituloinen pariskunta. Se on meidän valinta arjen luksukseksi :) Välissä siivoilen varsi-imurilla ja tarpeen mukaan, mutta siivooja tekee ison n. 4h kestävän siivouksen 166neliön taloomme.
Tää aloitus olis mennyt läpi ehkä joskus muutama kymmenen vuotta sitten, kun kotisiivooja oli kauhistus, mutta ei enää nyky-yhteiskunnassa.
Mäkin ottaisin siivoojan, jos luottaisin tarpeeksi tuntemattomiin ihmisiin. Siivoaminen on syvältä, eikä se tee kenestäkään parempaa ihmistä jos huhkii vapaa-aikansa siivoten.
Meilläkin käy siivooja! Miksi pitäisi itse siivota, jos on varaa maksaa siitä toiselle. Tällähän on työllistävä vaikutus.
Liian kovaa kiitää työelämän uraputkessa, jos ei omaa kotiaan muka voi siivota omin voimin.
En ole varakas, mutta olen ulkoistanut siivousta, koska en pidä siitä, mutta siististä kodista kyllä. Ostetaan valmiiksi leivottua leipääkin ja valmiita vaatteita, miksi ei sitten siivousta?
Eikö noita yksityistalouksille suunnattuja siivouspalvelufirmoja ole hirveesti. Kuka niitä saa käyttää, jos ei hyvätuloinen perhe?
Vierailija kirjoitti:
Liian kovaa kiitää työelämän uraputkessa, jos ei omaa kotiaan muka voi siivota omin voimin.
Voi mutta ei ole mikään pakko, jos ei tahdo. Nää on valintakysymyksiä.
Mun naapurissa käy siivooja. Opettajapariskunta, kaksi lasta. En ole älynnyt päivitellä asiaa, en täällä enkä pääni sisällä.
Vierailija kirjoitti:
En ole varakas, mutta olen ulkoistanut siivousta, koska en pidä siitä, mutta siististä kodista kyllä. Ostetaan valmiiksi leivottua leipääkin ja valmiita vaatteita, miksi ei sitten siivousta?
Monet käyttää nykyään siivouspalveluita ja se on ihan okei. Moukkamaista on mainita siitä tai erikseen korostaa käyttävänsä siivoojaa ikään kuin se olisi jotain spesiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Piikayhteiskunnan paluu 2018.
Se on kyllä ihan yritystoimintaa siinä missä muutkin ostopalvelut.
Ap, sinä katkera pelle! Mitä se sinua kiinnostaa kenellä käy siivooja? 0/5.
Mullakin käy siivooja kerran kuukaudessa. Ja ihan tavis perheenäiti olen.