Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Maria Veitolalla käy siivooja kotona!

Vierailija
30.04.2018 |

Eikö uraputkessa kiitävät naiset jaksa, ehdi vaiko viitsi siivota omia jälkiään omasta kodistaan?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elitististä touhua nämä ostosiivoukset!

Meillä 2 aikuista ja yksi leikki-ikäinen on käynyt välillä siivooja. Ensin kävivät, kun olin murtanut nilkkani ja istuin 12 viikkoa nilkan käyttökiellossa  sohvalla. Toisen keraan käytiin kun olin keuhkokuumeessa ja olin murtanut kylkiluuni. Ei oikein hinkkaaminen onnistunut hajonneella kylkiluulla. Mutta elistististähän tämä toki. Toki olisi pitänyt itse saada irti itsestään.

Vierailija
62/66 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ota siivooja kotiini. Mun koti on yksityisaluetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ihme, että kotona käy siivooja. En siedä veitolaa, mutta pitääkö nyt jostain niin normaalista asiasta kuin siivoojasta tehdä aloitus. Mun vanhemmilla, broidilla ja itselläni käy siivooja ja hyvä niin.

Vierailija
64/66 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpa ihme, että kotona käy siivooja. En siedä veitolaa, mutta pitääkö nyt jostain niin normaalista asiasta kuin siivoojasta tehdä aloitus. Mun vanhemmilla, broidilla ja itselläni käy siivooja ja hyvä niin.

Onko perheellänne jokin vamma, joka estää siivoamisen? Siis fyysinen vamma?

Vierailija
65/66 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko perheellänne jokin vamma, joka estää siivoamisen? Siis fyysinen vamma?

Ei ole mitään vammoja, miksi olisi. Arvostetaan muita asioita ja jätetään siivoushommat ammattilaiselle. Siivoilen kyllä itsekin, koska tykkään, että koti on aina kunnossa. Arvovalintoja.

Vierailija
66/66 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käynyt siivooja neljä vuotta ja tulee käymään niin kauan kuin vain pystyn maksamaan. Vihaan siivoamista yli kaiken. Teen itse lisää töitä, jotta pystyn siivouksen hyvin maksamaan. Johtuu siis ihan siitä, että vaihdan eniten vihaamani homman mukavaan omaan työhöni.