HS: Maria Veitolalla käy siivooja kotona!
Eikö uraputkessa kiitävät naiset jaksa, ehdi vaiko viitsi siivota omia jälkiään omasta kodistaan?
Kommentit (66)
Oi, kuinka olisin onnellinen, jos minulla olisi sellainen määrä töitä, että voisin tehdä niitä mieluummin kuin siivota ja vaihtaa lakanat.
Hyvä, Maria!
Pririsointia kehiin kaikilla, joilla siihen on mahdollisuus!
Päivään näytti mahtuvan jumpat ja hieronnat. Aikaa siivoukselle olisi kyllä ollut.
Antakaa mä teen villin arvauksen .....ja hetken päästä tämän ko Veitola siivouspalvelun käyttäjä päivittelee jossain somekanavassaan sitä, kuinka aaveella päivitellään sitä että hän on siivouspalvelunkäyttäjä ?
Vierailija kirjoitti:
Elämänsä voi käyttää paljon paremminkin kuin siivoamalla, joten jos on rahaa, niin miksei antaisi jonkun muun hoitaa asia?
Ainoa vaan, että tämän kaviaarikommunistin rahat ovat meidän veronmaksajien rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Eikö uraputkessa kiitävät naiset jaksa, ehdi vaiko viitsi siivota omia jälkiään omasta kodistaan?
Siivoojilla on asianmukaiset välineet ja ammattimaiset puhdistusvälineet.
Lähtee pahinkin tähmä tai töhnä pinnoilta.
Heh, olisittepa sisälukutaitoisia tai ainakin puolet lukemastanne ymmärtäneitä.
Veitola lähetti teille viestin.
Vierailija kirjoitti:
Päivään näytti mahtuvan jumpat ja hieronnat. Aikaa siivoukselle olisi kyllä ollut.
Miksi sen pitäisi itse siivota, kun sen voi joku muukin tehdä maksua vastaan? Eikö ole vain hyvä, että jollekin on siitä oikeaa työtä?
Mä olen vielä pahempi: sinkku jolla käy siivooja kerran viikossa. Myönnän että inhoan siivoamista, ja siksi näin.
Marialla oli hieno kanta huumeidenkäyttöön: ainoa ikävä puoli huumeissa on se, että jotkut ei lähde juhlimaan, jos tarjolla ei ole huumeita. Mitään muuta pahaa hän ei asiasta löytänyt.
Niin, uutinen olisi se, jos ei kävisi. Tässä taas ei ole mitään uutisoitavaa. Perusjuttu Helsingissä kahden uraa tekevän perheissä. Yhtä ihmeellistä kuin että perheessä on mikroaaltouuni tai kahvinkeitin.
On yksinkertaisesti mahdotonta ottaa vakavasti aikuista ihmistä, joka ”ei jaksa” siivota omaa kotiaan, kyse on isosta lapsesta. Varsinkin kun aiemmin jutussa on hehkuttanut miten parikymppiset tytöt tulee hehkuttamaan ”feministisenä idolina”.
Onkohan Maria myös siivoojan feministinen idoli varastaessaan naisen alihinnoiteltua yhteiskunnallista hoiva- ja ylläpitotyötä?
Vierailija kirjoitti:
Niin, uutinen olisi se, jos ei kävisi. Tässä taas ei ole mitään uutisoitavaa. Perusjuttu Helsingissä kahden uraa tekevän perheissä. Yhtä ihmeellistä kuin että perheessä on mikroaaltouuni tai kahvinkeitin.
Mitä luulet, käyköhän sillä siivoojalla kotona siivooja?
Jos meillä kävis siivooja, niin mun pitäisi siivota paljon enemmän kuin nyt. Monta vuotta olen suunnitellut alkavani käyttää siivoojaa, mutten koskaan saa tätä huushollia siihen kuntoon, että siivooja voisi tulla.
Äitini oli ammatiltaan siivooja ja meillä oli joka viikko siivous, ettei ainakaan kotikasvatusta voi syyttää tästä holtittomasta, boheemista elämästä.
Mies ei siivoa käytännössä koskaan.
t. Akateeminen duunari
Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa, ehdottomasti palkkaisin siivoojan. Ei siksi että tarvitsen, vaan koska voin. Raha pitää laittaa kiertämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä katkera pelle! Mitä se sinua kiinnostaa kenellä käy siivooja? 0/5.
Hesarissa tämä kotisiivooja-asia mainittiin aika näkyvästi. Siten monia varmaan kiinnostaa.
Miten niin näkyvästi? Ihan vaan mainittiin siinä jutussa. Ei se missään otsikossa lukenut.
Mun muutamalla tutulla käy siivooja. Tosin heillä lapsia. Mä en ole oikeasti kehdannut ottaa kun ollaan lapseton pariskunta.
Ikkunanpesun olen kyllä ottanut nyt pari vuotta. Ei yhtään nappaa ikkunanpesu ja meillä on varaa siitä maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Mainitsemisen arvoinen uutinen olisi ollut tosiaan vaikkapa se että ylimääräinen raha olisi laitettu ostamalla vuohi kehitysmaahan tai tukemaan turvakoteja. Uutinen ei ole se että jollakin on leipäkone, leivänpaahdin , espressokeitin tai että käyttää kampaajaa tai siivousalan ammattilaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet, käyköhän sillä siivoojalla kotona siivooja?
Ymmärtän, mitä tarkoitat. Siksi kirjoitin kahden uraa luovan perheissä. En kaikissa perheissä. Mutta pointti nyt on, että 35+ helsinkiläisissä perheissä, tuo on ihan oikeasti normi. Meilläkin käy. Melkein kaikilla tutuilla käy. Siivoan silti itsekin. En vain halua siivota koko ajan, joten on kiva ostaa tähän myös apua kerran kuussa. En harrasta shoppailua, en käy baareissa, en tupakoi, käytän julkisia ja kävelen, en osta irtokarkkeja tai käy elokuvissa. Haluan mieluummin käyttää rahani siivouspalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä katkera pelle! Mitä se sinua kiinnostaa kenellä käy siivooja? 0/5.
Hesarissa tämä kotisiivooja-asia mainittiin aika näkyvästi. Siten monia varmaan kiinnostaa.
Miten niin näkyvästi? Ihan vaan mainittiin siinä jutussa. Ei se missään otsikossa lukenut.
Mun muutamalla tutulla käy siivooja. Tosin heillä lapsia. Mä en ole oikeasti kehdannut ottaa kun ollaan lapseton pariskunta.
Ikkunanpesun olen kyllä ottanut nyt pari vuotta. Ei yhtään nappaa ikkunanpesu ja meillä on varaa siitä maksaa.
Ja minkä takia luulet, että sinulla on siitä varaa maksaa? Vastatkaas nyt joku neropatti siihen, että kuinka monella kotisiivoojalla arvelette olevan varaa ostaa siivoja kotiinsa?