Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri tekstasi omasta numerostaan

Vierailija
09.11.2023 |

Kävin yksityisellä lääkärillä (olen käynyt samalla lääkärillä useamman kerran aiemmin) ja liittyen vaivaani hän tekstasi minulle seuraavana päivänä yhden ehdotuksen sen hoitoon.

En ole ennen saanut keneltäkään lääkäriltä yhteydenottoa hänen omasta puhelinnumerostaan, joten innostuin tästä jonkin verran, sillä kyseinen lääkäri on todella viehättävä ja meillä synkkaa vastaanotolla mainiosti.

Voisiko mitenkään olla mahdollista, että hän antoi tarkoituksella oman numeronsa tällä tavalla? Tosin hän oli viestissä 100% ammattimainen ja asiallinen. Mutta eihän tämä ole tyypillistä, vai?

Mietin, että voisinko lähestyä häntä tekstarilla ja yrittää vihjata puolestani jotain. Jos hän ei sitten olekaan kiinnostunut minusta, niin se olisi ihan hirveää ja stalkkerimaista minulta, että viestittelisin hänen omaan numeroonsa ja häpeäisin sitä todella paljon. En halua riskeerata mitään, mutta olisiko jotain ovelaa keinoa, mitä teoriassa voisin hänelle viestittää, että siinä olisi kuitenkin kaksoismerkitys ja tulkintamahdollisuus.

Voi että näitä mun ongelmia :D

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostat epätoivoiselta.

Vierailija
2/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat omalla numerolla? Minulla on yksityispraktiikan numero ja työpaikan numero, joista lähetän tarvittavat viestit potilaalle/asiakkaalle. Kumpikin siis ovat työnumeroita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että se on oma henkilökohtainen puhelinnumero, eikä esim. työpuhelin?

Vierailija
4/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä clit pic menemään, sillä se selviää.

Vierailija
5/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijan kuuluu käyttäytyä asiallisesti jne, eikä se tarkoita heti sitä että olisi sillä tavalla kiinnostunut, tiedätkö?

Kuulostaa siltä, että oletko jotenkin yksinäinen ja kaipaat seuraa? 

Vierailija
6/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh! Oletko hullu?

Vierailija
7/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki työpuhelimet ole salattuja numeroita, niissä on soitonsiirto sairaalan keskukseen.

Vierailija
8/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni, tästä se vainoaminen lähtee. Ehdotuksesta vaivan hoitoon, niin johan ollaan kohta stalkkaamassa oven takana. 🤭

Vierailija
9/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin whatsappista, että numerolla on siellä profiili ja profiilikuvana on joku rento biletyskuva. En usko, että olisi työnumero.

Mutta kiitos harvinaisen paskoista viesteistä. Jos ei ole järkevää kommentoitavaa, niin kannattaa jättää kirjoittamatta kokonaan.

Ap 

Vierailija
10/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin whatsappista, että numerolla on siellä profiili ja profiilikuvana on joku rento biletyskuva. En usko, että olisi työnumero.

Mutta kiitos harvinaisen paskoista viesteistä. Jos ei ole järkevää kommentoitavaa, niin kannattaa jättää kirjoittamatta kokonaan.

Ap 

Tykkäsitkö kuitenkin mun clit pic viestistä? Mun mielestä oli ihan nokkela.

Vierailija
11/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilonpilaajia ovat. Nauti tilanteesta. Ota riski! Harvoin sitä katuu mitä on tehnyt, mutta sitä katuu mitä ei tehnyt. 

Vierailija
12/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap 

Ehkä ei kannata aivan jokaisesta aiheesta tehdä topikkia, mutta haaveita ja unelmia, niitähän me kaikki tarvitaan. Liian vilkas ajatuksen lento ja lääkärin stalkkaaminen eivät enää ole normaalia vaan kuuluvat psykiatrian puolelle.

Vierailija
13/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap 

No mitä muuta voit odottaa kun teet tällaisen aloituksen mikä on malliesimerkki stalkkerin ajatusmaailmasta.

Vierailija
14/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ensin kova tisseistä, jos innostuu, paa pillukuva.

Mä kyllä ajattelin ap:n olevan mies ja tuon lääkäri on nainen. Ei viehättävä sanaa kyllä yleensä miehistä käytetä vaan nimenomaan naisista.

Vierailija
15/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ajattelin ap:n olevan mies ja tuon lääkäri on nainen. Ei viehättävä sanaa kyllä yleensä miehistä käytetä vaan nimenomaan naisista.

Tai sitten molemmat on naisia. Tai ap on trolli, mikä on todennäköisintä.

Vierailija
16/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten molemmat on naisia. Tai ap on trolli, mikä on todennäköisintä.

Toivon todellakin, että ap on trolli.

Vierailija
17/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ei. Jätä se lääkäri rauhaan.

Vierailija
18/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt ole kuitenkin niin, että tekstiviestiä ei voi lähettää niin, ettei lähettäjän numero näkisi viestin vastaanottajalle.

Eli tuo ole mikään erityinen rakkauden osoitus sinuun päin että se numero näkyi.

Ja juuri kuten joku sanoi, työ- ja henkilökohtainen puhelin eri numeroilla.

Ja jos rupeat häiriköimään, susta tehdään rikosilmoitus.

Vierailija
19/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärinä ei voi mitenkään ottaa kiinnostusta puheeksi työaikana. Voi hyvinkin olla "vahinko" ja pahinta mitä voit saada aikaan koittamalla kepillä jäätä on se, ettei ota sinua enää asiakkaakseen. Kysy siltä onko aina töissä ja jääkö sille vapaa-aikaa ollenkaan, kun sulla on vapaata useimpina iltoina tms. Kait sitä voi suoraankin kysyä, kun ei ole aivan tökerö. Virkailme kyllä tulee, jos ei ole syönnillä. 

Vierailija
20/64 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin eräs mieslääkäri kirjoitti oman numeronsa lapulle ja kehotti soittamaan milloin tahansa millä asialla tahansa. Ei olisi tullut mieleenkään ottaa yhteyttä, vaikka olisi teipannut lapulle kotiavaimensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi