Mitä voi tehdä vappuna jos ei ole kavereita mutta haluaisi mennä kaupungille katselemaan menoa?
Näyttämättä täydeltä luuserilta. Olen mies 25v turusta.
Kommentit (64)
Ette varmaan halua tietää mitä aioin tehdä tänään. En kehtaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt jeesustellaan kuinka helppoa on mennä yksin, mutta kertokaapa tosikertomuksia te, jotka ette ole hyvin sosiaalisia ja tottuneita menemään yksin juhlivan väkijoukon sekaan. Kuinka teillä on nuo tilanteet/illat oikeasti menneet?
Huonosti. Olen aina se hieman humaltunut yksinoleva reppana, joka yrittää tehdä tuttavuutta muihin, mutta saa kuulla kerta toisensa jälkeen "me haluttais nyt olla ihan keskenämme vaan, sori"
Tuollaisista kokemuksista tulee helposti iso kynnys lähteä kokeilemaan enää uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vapun juhliminen kaupungilla kännissä örveltäen ja paikkoja sotkien vappuroskilla ja oksennuksella on todella vanhanaikaista. En tajua miten kukaan viitsii enää sellaista tehdä. Mitä iloa siitä saa? Luulisi ihmiskunnan kehittyvän jo pikkuhiljaa näistä känni-ihailuista ja uskaltaa juhlia ja olla oma itsensä ilman alkoholia tai huumeita. Eikös pojasta polvi paranekaan?
Ei kyse ole itselläni ainakaan mistään känni-ihailusta, vaan mielen rentoutumisesta ja minulle ominaisen varautuneisuuden vähenemisestä, kun otan alkoholia. Monia hyviä kokemuksia olisi jäänyt minulta kokematta ilman alkoholia. Silti käytän sitä harvakseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Saada meisseliä kenties?
Tsemppiä! Muistan tuon ajan. Samoja ongelmia oli minulla. Yksinäisyys tai kavereiden puuttuminen on ikävää ja itsensä tuntemaan luuseriksi. Nyt ohjaisin että hakeudu kahviloihin. Niissä voi jopa törmätä mukavaan tyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Käyn leffassa yksin, eikä siinä ole mitään ongelmia. Muualle ei yksin naisena viitsi, kun pelkää humalaisia. Niistä on harmia joka paikassa ja jos liikkuu yksin, ei saa olla rauhassa edes bussissa.
Missä sä asut, jos ei kerran naisena rauhassa saa olla?
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Muistan tuon ajan. Samoja ongelmia oli minulla. Yksinäisyys tai kavereiden puuttuminen on ikävää ja itsensä tuntemaan luuseriksi. Nyt ohjaisin että hakeudu kahviloihin. Niissä voi jopa törmätä mukavaan tyttöön.
Miten kahviloissa? Jos itse poikkean kahvilaan ja katson ympärilleni: Ulkomaalaisten miesten porukka, pari kahden hengen naisporukkaa. Toisessa saattaa olla äiti ja tytär. Joku mies yksin läppärin kanssa. Vanha mies ja nainen. jne. Ehkä olen amatööri, mutta ei vaikuta kovin hyvältä iskupaikalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn leffassa yksin, eikä siinä ole mitään ongelmia. Muualle ei yksin naisena viitsi, kun pelkää humalaisia. Niistä on harmia joka paikassa ja jos liikkuu yksin, ei saa olla rauhassa edes bussissa.
Missä sä asut, jos ei kerran naisena rauhassa saa olla?
Eiköhän joka kaupungissa ole naisilla sama ongelma, varsinkin vappuna tai viikonloppuiltoina.
Tai en ole tehnyt galluppia. Itseäni humalaiset vonkaa keskellä päivääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapun juhliminen kaupungilla kännissä örveltäen ja paikkoja sotkien vappuroskilla ja oksennuksella on todella vanhanaikaista. En tajua miten kukaan viitsii enää sellaista tehdä. Mitä iloa siitä saa? Luulisi ihmiskunnan kehittyvän jo pikkuhiljaa näistä känni-ihailuista ja uskaltaa juhlia ja olla oma itsensä ilman alkoholia tai huumeita. Eikös pojasta polvi paranekaan?
Ei kyse ole itselläni ainakaan mistään känni-ihailusta, vaan mielen rentoutumisesta ja minulle ominaisen varautuneisuuden vähenemisestä, kun otan alkoholia. Monia hyviä kokemuksia olisi jäänyt minulta kokematta ilman alkoholia. Silti käytän sitä harvakseltaan.
En tarkoittanut henkilökohtaisesti sinulle, mutta yleisesti näin on. Toivon että löytäisit jonkun muun keinon rentoutua ja päästä varautuneisuudestasi kuin alkoholin. Se tuo helpotuksen vain hetkellisesti eikä pitkäkestoisia vaikutuksia ole muita kuin haitallisia elimistölle. Olet fiksu nuori mies ja on varmasti muitakin tapoja olla yhdessä muiden kanssa kuin alkoholihuuruisten juhlijoiden seassa. Sinulla on aikaa vielä itsetutkiskeluun ja sen selvittämiseen kuka olet ja mitä kaikkea voitkaan elämässäsi tehdä. Mitään esteitä ei ole muita kuin oman mielesi luomat esteet. Kaikkea hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saada meisseliä kenties?
En saa, enkä haluaisikaan. Minä en niitä "meisseleitä" näe kuin tietokoneruudussa. Chatti on tärkeä, mutta samalla vähän "nolo" paikka. Onneksi kukaan ei tiedä mitään missä surffailen.
Äläs nyt. Jos vielä luet palstaa, niin annan ohjeen: käy suihkussa, laita vaatteet (paremmat) ja mene sinne avoimin mielin. Käy vetämässä yhdet tai kahdet eri baareissa, varmasti löydät höpötysseuraa kun vaan lähdet kortit avoinna. Taatusti tulee vastaan tuttuja tarhasta entisiin koulukavereihin, tai sitten täysin randomeita. Ei se ole säälittävää, ja aina voit esittää olevasi vain "läpikulkumatkalla"
Täällä toinen yksinäinen, 20-v nainen Turusta! Kävin kyllä Taidemuseon mäellä ja patsaan lakituksessa, mutta palasin jo kotiin. Olisi kiva jos voisi tavata, mutta eihän näin vauvapalstan kautta kehtaa. Tamperelaisilla on facessa joku yksinäisten ryhmä, perustaisko joku sellasen Turkuunkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoittanut henkilökohtaisesti sinulle, mutta yleisesti näin on. Toivon että löytäisit jonkun muun keinon rentoutua ja päästä varautuneisuudestasi kuin alkoholin. Se tuo helpotuksen vain hetkellisesti eikä pitkäkestoisia vaikutuksia ole muita kuin haitallisia elimistölle. Olet fiksu nuori mies ja on varmasti muitakin tapoja olla yhdessä muiden kanssa kuin alkoholihuuruisten juhlijoiden seassa. Sinulla on aikaa vielä itsetutkiskeluun ja sen selvittämiseen kuka olet ja mitä kaikkea voitkaan elämässäsi tehdä. Mitään esteitä ei ole muita kuin oman mielesi luomat esteet. Kaikkea hyvää!
En edes ollut tuo ap ja voin kertoa, ettei se varautuneisuus ole siitä vanhentuessakaan lähtenyt. Meitä nyt vaan on erilaisia ihmisiä, ja luulen että kaltaisiani on paljon. Jos juon vaikka kerran pari kuussa, niin se ei terveyttäni muuta yhtään huonommaksi. Päin vastoin, kuntoni ja terveystarkastuksissa mitatut arvot ovat aina olleet todella hyviä. Alkoholi vaan sopii minulle harvakseltaan nautittuna.
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen yksinäinen, 20-v nainen Turusta! Kävin kyllä Taidemuseon mäellä ja patsaan lakituksessa, mutta palasin jo kotiin. Olisi kiva jos voisi tavata, mutta eihän näin vauvapalstan kautta kehtaa. Tamperelaisilla on facessa joku yksinäisten ryhmä, perustaisko joku sellasen Turkuunkin?
Mulla on niin huonot sosiaaliset taidot etten kehtaisi tavata. :(
AP
Menet vain baariin istumaan, tuoppi hyvää juomaa, ja siinä siemailet. Jos hyvän näköinen daami tulee kyselemään, "mitä sä täällä yksin teet", niin sanot että jätit kaveris viereiseen baariin kun et kestänyt sitä monologia Trumpista ja muurista jne. Sit toteet äkkiä et, "hei, tuolla se menee", vedät tuolis daamin tuolin viereen, jä jos oikein munaa on niin alat suudella niin kuin ettei suo huomattaisi. Siitä se lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sun luuserius siis näkyy päällepäin sinusta?
Minusta ei näy, joten siksi uskallan käydä ihmisten ilmoilla.
Jos on yksin kaupungilla kaljatölkin kanssa kun muut seurustelevat porukoissa, niin kyllä ihmiset varmasti vähän pitävät luuserina.
AP
Eivät pidä. Jos joku pitää, niin mitä väliä sillä on?
Hauskaa iltaa! :)